quote:
Deed me denken aan:quote:
Ja, die probeerde ik dan ook na te doen. Ik vergat alleen mn handenquote:
*zwart balkje ophangt*quote:
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niemand wil meekijken in tv sc dus lama
Kunstzinnigquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die probeerde ik dan ook na te doen. Ik vergat alleen mn handen
Zo ben ikquote:
Succesquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef PeuRac het volgende:
morgen twee sollicitaties waar ik geen zin in heb
Jupquote:
Interessant.quote:
Thanks, btw waarom verdween jij zaterdag ochtend ineens?quote:
Trein halen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, btw waarom verdween jij zaterdag ochtend ineens?
Ik had je nog wel een afscheidsknuffel willen geven.quote:
bnn gaat alleen maar over die mensen van bnn, valerio en dennis enzzzzquote:
Je mag mij wel 2x knuffelen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had je nog wel een afscheidsknuffel willen geven.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben blank, en waar wil je mijn balkje aan ophangen?
Ik keek er zo naar uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had je nog wel een afscheidsknuffel willen geven.
quote:
Reden voor een vervolg meeting.quote:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog lid ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bnn gaat alleen maar over die mensen van bnn, valerio en dennis enzzzz
Niks aan, geen onderwerpen, alleen ludiek gekut van hun, opdronderen
Ik heb hier gelukkig nog de dvd's van Bart
Bart
Wijze woorden mijn neger, wijze woorden.quote:
Ik was ook lid van bnn alleen voor gratis shirt, heb me al 5x proberen uit te schrijven, bellen, mailen, niks lukt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog lid ben.
Het enige toffe programma van BNN is op de radio.
Die oude tijd, toen BNN nog ballen had.
LEUGENS. Maar des te meer Mur voor mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
FeraG vs E zegt dat ze me niet zou doen
Wij waren de hele nacht stappen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende meeting gaan we wel de hele nacht stappen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
LEUGENS. Maar des te meer Mur voor mij.
Dat zeggen we altijd, maar toch zitten we rond 3 uur weer in de trein. De helft al om 12 uur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was tot half 5 casie aan het hosselen jwz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik deel alles met Kaneel.quote:
En?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik was tot half 5 casie aan het hosselen jwz.
Zo lang? Faalerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik was tot half 5 casie aan het hosselen jwz.
Ja maar ... Het wordt veel later licht nu.quote:
Dus langer feesten/hosselenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Het wordt veel later licht nu.
Volgende keer gaan we wel dansen.quote:
quote:
Pff, ik was allang blij dat ik de fietstocht naar huis heb gehaald zonder een stilstaande auto aan te rijden.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken geen echte danspasjes. Ik doe maar wat
Dat is al een hele prestatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ik was allang blij dat ik de fietstocht naar huis heb gehaald zonder een stilstaande auto aan te rijden.![]()
Bullshitquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen we altijd, maar toch zitten we rond 3 uur weer in de trein. De helft al om 12 uur.
Ik swing altijd gewoon op de muziek. Zolang je lol hebt is het goed.quote:
jij gaat helemaal niks organiseren dat faalt altijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik organiseer de volgende meet, ik zoek wel een vet feest.
Enige wat ik wil weten: locatie?
Anywhere, behalve het hoge Noorden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik organiseer de volgende meet, ik zoek wel een vet feest.
Enige wat ik wil weten: locatie?
Dat wel ja, alleen de kroeg van Mur vond ik een beetje apartquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik swing altijd gewoon op de muziek. Zolang je lol hebt is het goed.
Beetje klein voor de niet-rokers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen de kroeg van Mur vond ik een beetje apart
En ik meen het ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
FeraG vs E zegt dat ze me niet zou doen
Lulkoekquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij gaat helemaal niks organiseren dat faalt altijd
Zoveel mensen waren er ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat was niet het grootste probleem. Het leggen van oogcontact was echt onmogelijk
Ik dacht dat we niet gingen slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe gewoon amersfoort, t/m 3 fokkers kunnen hier slapen
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.quote:
50% kans dat het misluktquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulkoek![]()
Ik heb twee meets georganiseerd, een mislukte een slaagde.
wat heb je gedaan schat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
Hey GvE![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, ik met mijn grote bek
nodig karzai uit daar kan ik dan slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.
Als jij, Kaneel en Fera maar komen komt alles goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50% kans dat het mislukt
maar ik geef je een kans hoor
Lijkt me wel vet, stappen in A'dam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij, Kaneel en Fera maar komen komt alles goed.
Ja hebben we al eens gedaan met fokkers, sowieso de beste meet was datquote:
Awesome. Pitten bij heloef mogelijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Mag je voor me wingmannen
Whut, ik? Kan dat als vrouw?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Ik, met mijn hoogtevrees, ben een tijdje terug wezen abseilen. Was briljant, dat zeker. Maar nu heb ik gezegd dat ik mee zou gaan klimmen.quote:
ik moet ook een wingmanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
quote:
Ok wij wingmannen voor elkaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet ook een wingman
I'll do my best.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, het zal misschien een beetje vreemd zijn maar het kan prima
Dat zijn meestal zelfs de bestequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, het zal misschien een beetje vreemd zijn maar het kan prima
quote:
Ik help jullie beiden. Ik praat die chicks wel om.quote:
je bent zeker stoerder dan ik. Ik weigerde vorige week al om op de bar te gaan staan bij ons in de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik, met mijn hoogtevrees, ben een tijdje terug wezen abseilen. Was briljant, dat zeker. Maar nu heb ik gezegd dat ik mee zou gaan klimmen.Heb geoefend op een klimmuur, maar das toch wat anders dan klimmen op een klif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als ik nou even je moeder spoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Nee niemand kan bij mij slapen.![]()
Strenge ouder, alles.
WTF ... Wat moeten we dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Strenge ouder, alles.
Neen, Mur.quote:
Nice denk ik, tenzij we jaloers worden op elkaar, ik denk dat het hadig is als de wingman een vriendin heeft, maar met fokkers is dat zelden het gevalquote:
1 iemand toch wel, boeie, ik kom gewoon okquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Strenge ouder, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |