Anywhere, behalve het hoge Noorden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik organiseer de volgende meet, ik zoek wel een vet feest.
Enige wat ik wil weten: locatie?

Dat wel ja, alleen de kroeg van Mur vond ik een beetje apartquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik swing altijd gewoon op de muziek. Zolang je lol hebt is het goed.

Beetje klein voor de niet-rokers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen de kroeg van Mur vond ik een beetje apart

En ik meen het ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
FeraG vs E zegt dat ze me niet zou doen

Lulkoekquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij gaat helemaal niks organiseren dat faalt altijd

Zoveel mensen waren er ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat was niet het grootste probleem. Het leggen van oogcontact was echt onmogelijk

Ik dacht dat we niet gingen slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe gewoon amersfoort, t/m 3 fokkers kunnen hier slapen

Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.quote:

50% kans dat het misluktquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulkoek![]()
Ik heb twee meets georganiseerd, een mislukte een slaagde.

wat heb je gedaan schat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
Hey GvE![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, ik met mijn grote bek

nodig karzai uit daar kan ik dan slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.

Als jij, Kaneel en Fera maar komen komt alles goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50% kans dat het mislukt
maar ik geef je een kans hoor

Lijkt me wel vet, stappen in A'dam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.

quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij, Kaneel en Fera maar komen komt alles goed.

Ja hebben we al eens gedaan met fokkers, sowieso de beste meet was datquote:

Awesome. Pitten bij heloef mogelijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Mag je voor me wingmannen

Whut, ik? Kan dat als vrouw?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Mag je voor me wingmannen

Ik, met mijn hoogtevrees, ben een tijdje terug wezen abseilen. Was briljant, dat zeker. Maar nu heb ik gezegd dat ik mee zou gaan klimmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |