SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
heb jij ervaring ofzo?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Als Weissman 'Ik n**k je* zegt, moet je hem kussen. Dan rent hij weer weg.
Ja, hij is een speciaal geval. Daarom krijgt hij van ons een speciale behandeling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar mij hoor jij niet zeggen: ik n@#$ je.
'quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
No man, ben getrouwd geweest met n psycho. komt daarvan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens:
[..]
Als niet=net=internet zou zijn geweest had je zin nog steeds niet geklopt. Zo lastig is dat niet om te begrijpen?
Overigens lijk jij op een koerdse/armeense type omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt
Werkt tot nu toe het beste.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, hij is een speciaal geval. Daarom krijgt hij van ons een speciale behandeling.
Sorry, ik weet niet hoe ik 'misbruik' moet opvatten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man, ben getrouwd geweest met n psycho. komt daarvan.Je mag er wel even misbruik van maken hoor, als je wilt
Wat studeerde jij nou eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Werkt tot nu toe het beste.
Ik had psycholoog moeten worden meen. Gemiste kans.
Zoals jij wilt. Maar ik ga me houden aan wat John vroeg. Ik doe lief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe ik 'misbruik' moet opvatten.
Had ik dus toch naar de meet moeten komen, desnoods met een masker opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
suggestie voor nieuwe naam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Dat dit topic nog 'Turken op FOK!' heet.
No commentquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoals jij wilt. Maar ik ga me houden aan wat John vroeg. Ik doe lief.
Serieus? Had ik niet verwacht van jou.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel dingen gedaan, niks afgemaakt.
(MBO)
Je doet het via de app?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand hier rabobank? Wtf! Eerst kon je rekeningnummers via adressenboek invoeren. Nu kun je rekeningnummers in je adressenboek opslaan maar als je iets wilt betalen kun je geen gegevens uit adressenboek halen..![]()
Misschien omdat het een bedrijfsrekening is en dat rabobank geld wilt ontvangen voor zulke diensten?
Nee, via PC. Normaal gesproken kon dat in het verleden, maar waarschijnlijk willen ze nu geld vangen hiervoor? Ik ga het even proberen via Internet Explorer.quote:
oh gemist, mag ik een linkje naar je introductie, of een korte hiero?quote:
Alleen Julis en zarGon, geloof ik. Maar dat is een koppeltje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Hebben jullie elkaar wel eens IRL gezien?
Sommigen wel, anderen weer niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Jij cahil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen Julis en zarGon, geloof ik. Maar dat is een koppeltje.
Tsjah, je manier van schrijven komt wel normaal over vandaar.. Maar ik had het kunnen weten! Chatnu lid hé!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo?
School is echt niks voor mij.
Sommigen hebben gemeet, anderen gaan zelfs met elkaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
neuh, nog niet echt introductie gedaan denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oh gemist, mag ik een linkje naar je introductie, of een korte hiero?
Heb Turquaz en Jaleesajoaia gezien IRL.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb zG. gezienquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wel meer, maar volgens mij bedoelde ze de mensen die op dit moment posten.
Achtergrond?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
neuh, nog niet echt introductie gedaan denk ikwat moet je weten?
De meeste mensen die ik via ChatNu heb leren kennen (zoals Genus) doen een Universitaire studie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je manier van schrijven komt wel normaal over vandaar.. Maar ik had het kunnen weten! Chatnu lid hé!
Wel zonde dat je niet eens MBO heb behaald.
Half Turk, pa is turk, bijna 17, VWO5, sinds kort weer vrijgezel, muzikantquote:
u weet dat het niveau aan onderwijs in Nederland bedroevend laag is en de opleiding van een persoon niet veel zegt over de intelligentie van een persoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je manier van schrijven komt wel normaal over vandaar.. Maar ik had het kunnen weten! Chatnu lid hé!
Wel zonde dat je niet eens MBO heb behaald.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
sommige users hebben elkaar gezien ja.
Sommigen gaan samen shoppen.*hintbortehint*
Klopt, beweer ik dan iets anders?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
u weet dat het niveau aan onderwijs in Nederland bedroevend laag is en de opleiding van een persoon niet veel zegt over de intelligentie van een persoon?
Waar kwam je pa nou ook alweer vandaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
Half Turk, pa is turk, bijna 17, VWO5, sinds kort weer vrijgezel, muzikantnog meer?
Andere helft Nederlands?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
Half Turk, pa is turk, bijna 17, VWO5, sinds kort weer vrijgezel, muzikantnog meer?
MBO kort samengevat:quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
u weet dat het niveau aan onderwijs in Nederland bedroevend laag is en de opleiding van een persoon niet veel zegt over de intelligentie van een persoon?
Aan mij vroeg je ook of ik mijn hemd van mijn lijf wilde halen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere helft Nederlands?
Nee, is wel genoeg zo, in latere posts vraag ik je wel de vragen van je hemd
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
-Schrijf een zelfreflectie over de zelfreflectie die je hebt geschreven over de zelfreflectie![]()
![]()
![]()
Hahah.. I know. Heb ook MBO gedaan. Dat waren heeerrrrlijke tijden..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
MBO kort samengevat:
- Wat zijn je leerdoelen
- Wat zijn je leerdoelen vandaag
- Wat zijn je leerdoelen deze week
- Wat zijn je leerdoelen dit uur
- Beschrijf je leerdoelen
-Schrijf een zelfreflectie
-Schrijf een zelfreflectie over de zelfreflectie
-Schrijf een zelfreflectie over de zelfreflectie die je hebt geschreven over de zelfreflectie![]()
![]()
![]()
Ik zoek mijn toevlucht over jouw leugens bij Allah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aan mij vroeg je ook of ik mijn hemd van mijn lijf wilde halen..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik was bovenaan roltrap, hij stapte net metro in.
Heerlijke tijden? Echt waar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahah.. I know. Heb ook MBO gedaan. Dat waren heeerrrrlijke tijden..
Hoogstwaarschijnlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
Tel er ook nog eens bij op dat ik hoogstwaarschijnlijk ADD of ADHD heb
Ja, ik bof wel in het leven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt wel geluk, had misschien je relatie gekost, damn luck.
Ontmoet je dan nog wel leuke en bovenal nieuwe mensen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
Echt man, ik werd er schijtziek van.
Tel er ook nog eens bij op dat ik hoogstwaarschijnlijk ADD of ADHD heb, en daar heb je een faler als ik.
Ja, ik las er ooit iets over en herkende mezelf er heel erg in. Ik ben mij er toen meer in gaan verdiepen enzo en nu ben ik wel een beetje overtuigd.quote:
Waarom denk je dat ik op fok! zit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ontmoet je dan nog wel leuke en bovenal nieuwe mensen?
Ja joh. Leren deed ik niet toen. Vooral spijbelen, veel roken, van winkel naar winkel, lachen, gieren en brullen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijke tijden? Echt waar?
Wat heb je daarna gedaan of wat doe je nu als ik het mag vragen?
Heb je er last van.. Anders zou ik niet naar de dokter gaan, die willen je volproppen met medicijnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik las er ooit iets over en herkende mezelf er heel erg in. Ik ben mij er toen meer in gaan verdiepen enzo en nu ben ik wel een beetje overtuigd.![]()
Durf alleen te stap niet te zetten om naar de dokter te gaan. En je hoort het ook te vaak de laatste tijd, echt iedereen heeft ADHD.
En ik wil niet dat ze mij gaan onderzoeken.
Ah zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik las er ooit iets over en herkende mezelf er heel erg in. Ik ben mij er toen meer in gaan verdiepen enzo en nu ben ik wel een beetje overtuigd.:@ Durf alleen te stap niet te zetten om naar de dokter te gaan. En je hoort het ook te vaak de laatste tijd, echt iedereen heeft ADHD.
En ik wil niet dat ze mij gaan onderzoeken.
just saying brah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zoek mijn toevlucht over jouw leugens bij Allah.
Ja, naar de les komen hoeft sowieso niet meer met het nieuwe MBO. Het draait allemaal om die leerdoelen en shit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh. Leren deed ik niet toen. Vooral spijbelen, veel roken, van winkel naar winkel, lachen, gieren en brullen.
Nu doe ik Organisatiekunde. Als het nog zo heet, want het verandert om de zoveel tijd. Wel deeltijd.
Najah, ik vind het falen op school best wel een groot probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah zo. Tja, labelen gaat tegenwoordig sneller lijkt het (geen idee of dat ook zo is, het wel lijkt zo). Als je naar de huisarts gaat dan heb je wel een soort van zekerheid. Maar als jij (en je omgeving) geen problemen ondervindt met je eigen gedrag dan hoef je ook niet zo'n diagnose, lijkt me
.
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok! zit?
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, naar de les komen hoeft sowieso niet meer met het nieuwe MBO. Het draait allemaal om die leerdoelen en shit.![]()
Ah, misschien dat ik ooit nog begin aan school. Ik wil het wel. Vind het toch moeilijk te verkroppen dat ik geen diploma heb, maar we zien wel.
(maar als ik opnieuw begin, word het geen MBO)
Als je eens normaal kon doen, konden wij vrienden zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.
Mis het wel, via school ging dat altijd voorheen en maak nu geen nieuwe vrienden meer.
Hmm het klopt wel dat je via school veel nieuwe mensen leert kennen, maar om eerlijk te zijn, mis ik het weinig - het leren kennen van nieuwe mensen. Ben wel een einzelganger wat dat betreft. Ik heb mijn oude vrienden hier - alhoewel ik ruzie heb met mijn beste vriendinquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.
Mis het wel, via school ging dat altijd voorheen en maak nu geen nieuwe vrienden meer.
Dat is nu net het euvel, ik ben echt een intens slecht mensquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je eens normaal kon doen, konden wij vrienden zijn.
Laat ik daar nou op kicken!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is nu net het euvel, ik ben echt een intens slecht mens![]()
Wij zijn vriendjes, online maar toch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat ik daar nou op kicken!
Let's be friends.
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Nee meis, je bent echt niet oud.. Je begint net22 is een pracht van een leeftijd.
Naaaah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, je hoeft geen opleiding te doen.
Je kan koken, meer heb je als Turkse vrouw zijnde niet nodig
naaaaa maak jij een geintje!! Been there done that.. Wacht maar eerst tot je je diploma hebt en iemand vindt die jou zal behandelen als een prinsesje..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.
Is dat Sergenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, open een klein eethuisje en ga lekker koken. Iets wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Maar wel eerst van je vloek afkomen...
[ afbeelding ]
Eindelijk. I have Online Friends....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij zijn vriendjes, online maar toch.
Laat iedereen deze onbreekbare band respecteren
quote:
Dagdagquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maak maar een grap hoor. Zo veel trek ik me echt niet aan van wat mensen zeggen. Ik doe uiteindelijk altijd wat ik zelf wil.
Overigens werkt het forum waar ik normaal gesproken op zit weer, dus ga ik weer terug. Zie jullie wel weer over een paar maanden.
Sowieso mensen die jong trouwen en kinderen krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.
Welke is het. Ga ik je stalken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maak maar een grap hoor. Zo veel trek ik me echt niet aan van wat mensen zeggen. Ik doe uiteindelijk altijd wat ik zelf wil.
Overigens werkt het forum waar ik normaal gesproken op zit weer, dus ga ik weer terug. Zie jullie wel weer over een paar maanden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zocht gewoon op 'kursun döktürmek'.
Nee.. Hij heeft met zijn hoofd niet die mooie Chick gescoord.. Dat heeft zijn reputatie en geld gedaan. Want er zijn nog wijven die zich laten leiden door de dikte van the wallet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft wel een van de mooiere Turkse chicks gescoord.
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn vriendin is een actrice, ze is nou niet bepaald short on cash, met name met een veel 'belovende' Turkse serie wat binnenkort in premiere gaat, overigens is ze dochter van een minister.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Hij heeft met zijn hoofd niet die mooie Chick gescoord.. Dat heeft zijn reputatie en geld gedaan. Want er zijn nog wijven die zich laten leiden door de dikte van the wallet.
oost turkie, meeste in izmirquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar kwam je pa nou ook alweer vandaan?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere helft Nederlands?
Nee, is wel genoeg zo, in latere posts vraag ik je wel de vragen van je hemd
Isabella van Muhtesem Yüzyil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melike Ipek Yalova
Wat n lippen... Prachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melike Ipek Yalova
U jelly brah?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Isabella van Muhtesem Yüzyil.Vay çakal.
Op jouw eigen lippen? Pics pls!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dankje, ik begin er niet zelf graag over, maar ben er zelf ook trots op.
Johnfuckinmayer, mijn zusje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Ambipur het volgende:
Wie is JFM? Je levenspartner? De mode? Wie?
Ja, mooi was dat. Ik wil ook een chimp!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zapte halverwege in, maar die heb ik gezien! Erg triest verhaal wel, ik moest een traantje wegpinken toen die Bob bij hem op bezoek kwam en hij nog één keer 'play' gebaarde en ze samen heen en weer renden.
Ja maar chicks worden dan gelijk verliefd. Dit proberen we te vermijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Je zusje weet vast wel, dat ik absoluut geen slechte intenties heb? Pure interesse, sorry als JFM zich beledigd voelt
Ze is wat paranoide, vergeef haar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Je zusje weet vast wel, dat ik absoluut geen slechte intenties heb? Pure interesse, sorry als JFM zich beledigd voelt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar chicks worden dan gelijk verliefd. Dit proberen we te vermijden.
Wacht maar tot ik dit aan yemma vertelquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze is wat paranoide, vergeef haar.
yemma?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dit aan yemma vertel
Nee, ik word niet snel verliefd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Die dat zeggen worden het juist sneller.
Dat dacht ik ook idd, maar ik zou niet weten volgens welk slang of taalquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik word niet snel verliefd.
Yemma is toch mama... Of...?
Zou berbers kunnen zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik snap ook niet dat ik dat weet... Welk taal is dat? Dan zou het Arabisch of Koerdisch moeten zijn.
Heb je Earthlings wel eens gezien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat. Ik wil ook een chimp!![]()
![]()
![]()
De docu begon als een feel-good movie maar werd steeds grauwer met als dieptepunt de dierproeven. Het heeft me flink doen twijfelen over mijn standpunten, maar ik blijf voorstander van dierenproeven.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo. Dat is Julis en ik gecombineerd.
17 cm? Arme zG.quote:
Waar kom jij vandaan, gezien jij weet waar ik op doel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Ayca het volgende:
Hmm waar kom je vandaan als ik vragen mag, aangezien je het over een overdie type had...
Ik weet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overdie
Dat verklaart Ayça's reactie.
Je doet me niet gelijk aan iemand denken die ik ken, maar wie weet..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, gezien jij weet waar ik op doel...
Als je mij zou kennen, moet je het onderhand nu toch echt wel doorhebben, want als ik teksten plaats ben ik best eerlijk en boeit het mij niet of mensen me herkennen.
Ik dacht dat je er een bepaald syndroom ofzo mee bedoelde, maar het blijkt een wijk uit Alkmaar te zijn.quote:
Ik kom niet uit Alkmaar, dus de kans dat je mij kent is eigenlijk klein, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je doet me niet gelijk aan iemand denken die ik ken, maar wie weet..
Als het je niet boeit, hoe heet je dan?
Laat maar. Heb er nu al spijt van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke is het. Ga ik je stalken.
Nee, wij hadden het over project Nim. Earthlings lijkt mij persoonlijk niet al te interessant, als ik zo eerlijk mag zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je Earthlings wel eens gezien?
Earthlings (2005) - IMDb
Staat in z'n geheel op YouTube, mocht je willen kijken.
Of hadden jullie het daar ook over?
Ik moet me inhouden om geen foute grapjes te maken over het nut van 17 cm.quote:
En wat een wijk.. Die keren dat ik er was, was een shock. Maar als het goed is bestaat die wijk niet meer!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er een bepaald syndroom ofzo mee bedoelde, maar het blijkt een wijk uit Alkmaar te zijn.
Wat verraad je mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Bilge het volgende:
Ik moet me inhouden om geen foute grapjes te maken.![]()
Niet weten dat zij Ummugulsum heet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, noem jij je naam dan, hè, als je durft!
Ja, daar komt het wel op neer. Maar toch interessant om eens gezien te hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het over project Nim. Earthlings lijkt mij persoonlijk niet al te interessant, als ik zo eerlijk mag zijn.Het lijkt op een standaard dieren zijn zielig, mensen zijn stom - film.
[..]
uh.. Echt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet weten dat zij Ummugulsum heet.
Tilki'nin dönüp dolasip gelecegi yer kürkçü dükkani.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat maar. Heb er nu al spijt van.
Oh je mag me ook een dm/pm sturen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Alkmaar, dus de kans dat je mij kent is eigenlijk klein, hoor.
Neuh, wil best prive info plaatsen, want wat ik hier plaats vertel ik aan de hele wereld IRL, maar mijn naam noemen wil ik niet. Dat heeft ook zijn redenen trouwens.
Doe ik straks of morgen. Vertel ik je dan de reden ook gelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh je mag me ook een dm/pm sturen hoor.
Durf ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, noem jij je naam dan, hè, als je durft!
Maar wat is lief als je het daarom doet?quote:
Ik wil zonder gewetensbezwaren blijven genieten van mijn broodje kip döner.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer. Maar toch interessant om eens gezien te hebben.
Soms is lief,streng zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Maar wat is lief als je het daarom doet?
[..]
Ik wil zonder gewetensbezwaren blijven genieten van mijn broodje kip döner.
Ik vraag me af of die naam ook echt bestaat. Vast wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heet trouwens Satılmış Dünyadagülmez. Aangenaam.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heet trouwens Satılmış Dünyadagülmez. Aangenaam.
Nee, wel : Muhlis DUNYADAGULMEZ volgens googlequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die naam ook echt bestaat. Vast wel.
Deze man doet me altijd aan Dagobert Duck denken. Zelfde bakkebaarden, net zo gierig/hebberig.quote:
Wallahmi?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha. Dat is trouwens Ali Sen, de vader van Sener Sen.
neeeeeeeeeeee?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze man doet me altijd aan Dagobert Duck denken. Zelfde bakkebaarden, net zo gierig/hebberig.
Drommels!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze man doet me altijd aan Dagobert Duck denken. Zelfde bakkebaarden, net zo gierig/hebberig.
Hehe, echt he, geniaal acteur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij kan toch interesse hebben?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You liar!!! Zegt dat die geen Turk is, maar ken wel onze hele cultuur!
Tabi... Ik vond die man geweldig in het begin van zijn carriere.. Wat een porno films waren de Turkse films vroeger.quote:
Ik ben gewoon een spons, krijg van alles wel wat mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You liar!!! Zegt dat die geen Turk is, maar kent wel onze hele cultuur!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tabi... Ik vond die man geweldig in het begin van zijn carriere.. Wat een porno films waren de Turkse films vroeger.
Maar deze man is toch niet zijn vader?
Is echt zijn vader.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tabi... Ik vond die man geweldig in het begin van zijn carriere.. Wat een porno films waren de Turkse films vroeger.
Maar deze man is toch niet zijn vader?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wie/wat was dat ook alweer,Trigg?
True...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij kan toch interesse hebben?
Jeugdsentiment... Ik mis vroeger zo ergquote:
In '89 overleden, volgens Wiki. Allah rahmet eylesin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True...
Ik wist echt niet dat die man zijn vader was...![]()
Leeft de beste man nog trouwens of is hij overleden?
Oohja.quote:
Jij kan best uit liefde streng zijn, maar als wij allemaal 'lief' doen omdat jij dat opdraagt, is het toch geen echte liefheid meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat weet ik smartass, dan begreep jij niet wat ik zei
Ben jij dat, Gizem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, gezien jij weet waar ik op doel...
Als je mij zou kennen, moet je het onderhand nu toch echt wel doorhebben, want als ik teksten plaats ben ik best eerlijk en boeit het mij niet of mensen me herkennen.
Het bevel vloeit voort uit de hoop dat het lief zijn, een gewenning wordt. Hiermee is het geen opgedragen bevel meer maar een gewoonte.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij kan best uit liefde streng zijn, maar als wij allemaal 'lief' doen omdat jij dat opdraagt, is het toch geen echte liefheid meer?
Ja, was wereldnieuws.quote:
(Los van de onwaarschijnlijkheid dat die hoop uitkomt) is liefheid uit gewoonte ook geen echte liefheid. Het doel - anderen behagen - hoort willens en wetens nagestreefd te worden, vooraleer zij als zodanig gekwalificeerd kan worden. Anders is het niets dan schijn. Iemand met jouw onderschrift zou ik dit niet hoeven uit te leggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het bevel vloeit voort uit de hoop dat het lief zijn, een gewenning wordt. Hiermee is het geen opgedragen bevel meer maar een gewoonte.
Benny Lava?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
Bilge, hou oud ben je.. als we van dezelfde leeftijd zijn kun je vast een bepaald Hindoestaans film tevoorschijn halen.. You would make my day.
Ik heb nog nooit een bollywood-film gezien. Ik ben 25 overigens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
Bilge, hou oud ben je.. als we van dezelfde leeftijd zijn kun je vast een bepaald Hindoestaans film tevoorschijn halen.. You would make my day.
Echt he. Die nieuwe Hababam Sinifi-films zijn een schande.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ze allemaal al wel meerdere keren gezien en ik kan er nog steeds op lachen.Moderne films doen dat niet na.
geloof me, kan erger dan dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bollywood-film gezien. Ik ben 25 overigens.
[..]
Echt he. Die nieuwe Hababam Sinifi-films zijn een schande.
Ik zal het even omschrijven.. In de laatste scene heeft die chick van die rinkelende dingen om haar benen. Ze doet dan een vaag dansje op glas, zo nu en dan valt ze om en huilt ze richting die 'martelaar' die haar weghoudt van haar geliefde (als ik het goed heb). Maar toen ik dit keek met mama en de rest was het geloof ik 1992 of 1993..quote:
Kutsal Damacan en dat soort shit is inderdaad veel erger.quote:
Ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Çılgın Dersane?
Westerse cultuurpropaganda.
Eerste KD vond ik nog wel 'haha' 2e en 3e was gewoon echt bleeh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kutsal Damacan en dat soort shit is inderdaad veel erger.
Jullie moeten Muhsin Bey gaan kijken. Beste Turkse film ooit, naar mijn mening.
Muhsin Bey (1987) - IMDb
Dan hou je dus zo'n 80% van de bollywoodfilms over, succes met zoeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal het even omschrijven.. In de laatste scene heeft die chick van die rinkelende dingen om haar benen. Ze doet dan een vaag dansje op glas, zo nu en dan valt ze om en huilt ze richting die 'martelaar' die haar weghoudt van haar geliefde (als ik het goed heb). Maar toen ik dit keek met mama en de rest was het geloof ik 1992 of 1993..
Precies, Benny Lava bevredigt gewoon alle behoeftes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan hou je dus zo'n 80% van de bollywoodfilms over, succes met zoeken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, Benny Lava bevredigt gewoon alle behoeftes.
Drama en komedie. Met Sener Sen, inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerste KD vond ik nog wel 'haha' 2e en 3e was gewoon echt bleeh.
Sener Sen
Komedie?
Film die de komst van Arabeskmuziek in Turkije mooi weergeeft.quote:Muhsin Bey is een echte 'Efendi uit Istanbul' en platenproducent van klassieke Turkse muziek van beroep. Maar helaas, de Arabesk is de rage: de arbeidsvitaminen die overal, in bussen, cafés, straten te horen is en op maat door muziekproducenten wordt gemaakt voor het eenvoudige publiek dat van het platteland naar de stad is gekomen. Muhsin Bey verafschuwt deze Turkse pop. Tot op het moment dat Ali Nazik, een jongen uit het platteland, bij hem aanklopt. Ali wil graag een album (arabesk) uitbrengen en vraagt de hulp van Muhsin Bey. In eerste instantie stuurt deze hem weg, maar een gevoel van medelijden en een weddenschap die hij sluit met zijn concurrent, dwingen hem de jongen de helpende hand te bieden.
http://www.moviemeter.nl/film/30409
Merci! Ga voor het slapen gaan kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Drama en komedie. Met Sener Sen, inderdaad.
[..]
Film die de komst van 'Arabesk-muziek' in Turkije mooi weergeeft.
Ik niet. Wordt niet echt goed beoordeeld op internet (IMDb: 4.2), zo te zien. Wat vond je er zelf van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:37 schreef Ambipur het volgende:
Past niet in jullie gesprek nu, maar hebben jullie In the Land of the Blood and Honey gezien?
Misschien kijken wanneer ik een keer tijd heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou die recensies niet geloven.. Ik moet zeggen, het verhaal is goed, camerawerk is fantastisch, acteerwerk is ook een genot. Er zit alleen geen diepgang in, dat is het enige wat ik heb gemist.
Maar een prachtfilm, zou het zeker gaan bekijken. Sommige scenes zijn trouwens bijzonder expliciet.. Weet niet of je dat kan hebben.
Vast en zeker Coolie (1983) - IMDb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal het even omschrijven.. In de laatste scene heeft die chick van die rinkelende dingen om haar benen. Ze doet dan een vaag dansje op glas, zo nu en dan valt ze om en huilt ze richting die 'martelaar' die haar weghoudt van haar geliefde (als ik het goed heb). Maar toen ik dit keek met mama en de rest was het geloof ik 1992 of 1993..
Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Bilge het volgende:
Muhsin bey heb ik nog niet gezien, ben benieuwd.![]()
Ik las ooit dat de originele Hababam Sinifi films (of boeken?) vroeger verboden waren. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, omdat ze (buiten de laatste 5 minuten) verkeerde boodschappen geven, zoals het verstieren van de les, gezamenlijk tegen de leraar in opstand komen, stuudjes pesten, roken, etc. Het mag dan wel heel grappig zijn, maar als de Turkse jeugd zulke voorbeelden heeft winnen we nooit een nobelprijs voor de natuurkunde.![]()
Tegenwoordig is het niveau van films zo ver afgezakt dat die oude films als pedagogisch verantwoorde, verheven uitingen gezien worden. Wie weet hoe onze kinderen tegen Çılgın Dersane enzo zullen aankijken?![]()
![]()
Welterusten allemaal.
Nee, niet gezien dit.. Ik hou wel van deprimerende filmsquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien kijken wanneer ik een keer tijd heb.En ik heb al heel wat films gezien inmiddels, dus moet geen probleem zijn.
Heb je Incendies gezien? Is een film met een soortgelijk thema.
Incendies (2010) - IMDb
Beetje deprimerend, maar erg goed.
Ik heb nog nooit eerder zo'n WTF-gevoel gehad bij een film als met Incendies. Kijken dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, niet gezien dit.. Ik hou wel van deprimerende filmsDaarom dat ik In the land of blood and honey zo prachtig vond. De slotscene vooral. Aanradertje hoor.
Playlist gemaakt: .quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je een Youtubelink? Enige link die ik kan vinden is aanmeldlink en heb geen account.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.
Dat ik dit soort films met mijn ouders keek was kicken. Zodra ze begonnen met zoenen en vies doen ging de afstandbediening zijn moves maken of moesten wij onze oogjes dichtdoen van mama & papa
Dat dit kon!
Müjde Ar heeft half Yesilçam wel gedaan, ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]. Hahahaha, herkenbaar. Die Müjde Ar heeft wel meer van zulke scènes gehad geloof ik. Is de dochter van Aysel Gürel, mhehehe.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:
OMG!quote:
Ahu Tugba was ook zo'n slettebak..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]. Hahahaha, herkenbaar. Die Müjde Ar heeft wel meer van zulke scènes gehad geloof ik. Is de dochter van Aysel Gürel, mhehehe.
B. Alkanquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
Ik moest denken aan Banu Alkan. Kom er nu pas achter dat zij Joegoslavisch (Kroatisch) is.
ZOVEEL MIND FUCKS KAN IK NIET AAN
Turkish porn from the 80's.. Keken we samen met onze ouders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat de fuck zitten jullie allemaal voor rare shit te posten
Nog zoiets...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heerlijk filmpje om gelukkig bij in slaap te vallen..
En wie de fuck ben jij nou weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkish porn from the 80's.. Keken we samen met onze ouders.
Ambipur. And wtf ben jij dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij nou weer.
Hmmmm.. Heerlijk, zamaninda heb ik deze over en over en over en over weer teruggespoeld.cult man!quote:
Een hij nog wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is een Marokkaan die hier wel eens post.
Had 't kunnen weten door z'n begroeting.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel typerend voor dat soort lui.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had 't kunnen weten door z'n begroeting.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De ene slet die de andere slet een slet noemt. Slet slet slet.
Bülent Beyquote:
Vaak wel idd...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel typerend voor dat soort lui.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De ene slet die de andere slet een slet noemt. Slet slet slet.
Ik viel bijna van mn bed af van t lachen. Meeerrrrrr??quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik viel bijna van mn bed af van t lachen. Meeerrrrrr??
quote:
Ken ik alquote:
Ja, die ken ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken ik alKen je die ene met Beyaz en Ata waarin ie zegt, Vercenmi?
AHAHAHA, ik ging al stuk bij "ben çok doluyum".quote:
''Am...na gorum, gartaaal!'' Even afkijken. Lig nu al in een deuk.quote:
Een groot mysterie is opgelost voor mij.. Die what can I do, sometimes hoorde ik vaak, maar kon de link niet leggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Am...na gorum, gartaaal!'' Even afkijken. Lig nu al in een deuk.
quote:
hmm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat trouw programma trouwensWat een debiel gedoe was dat. Die schoonmoeder Semra
![]()
Je bent een vent.. Waarom kijk jij daar naarrrrrr?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat trouw programma trouwensWat een debiel gedoe was dat. Die schoonmoeder Semra
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |