Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok! zit?
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, naar de les komen hoeft sowieso niet meer met het nieuwe MBO. Het draait allemaal om die leerdoelen en shit.![]()
Ah, misschien dat ik ooit nog begin aan school. Ik wil het wel. Vind het toch moeilijk te verkroppen dat ik geen diploma heb, maar we zien wel.
(maar als ik opnieuw begin, word het geen MBO)
Als je eens normaal kon doen, konden wij vrienden zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.
Mis het wel, via school ging dat altijd voorheen en maak nu geen nieuwe vrienden meer.
Hmm het klopt wel dat je via school veel nieuwe mensen leert kennen, maar om eerlijk te zijn, mis ik het weinig - het leren kennen van nieuwe mensen. Ben wel een einzelganger wat dat betreft. Ik heb mijn oude vrienden hier - alhoewel ik ruzie heb met mijn beste vriendinquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.
Mis het wel, via school ging dat altijd voorheen en maak nu geen nieuwe vrienden meer.
Dat is nu net het euvel, ik ben echt een intens slecht mensquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je eens normaal kon doen, konden wij vrienden zijn.
Laat ik daar nou op kicken!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is nu net het euvel, ik ben echt een intens slecht mens![]()
Wij zijn vriendjes, online maar toch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat ik daar nou op kicken!
Let's be friends.
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Nee meis, je bent echt niet oud.. Je begint net22 is een pracht van een leeftijd.
Naaaah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, je hoeft geen opleiding te doen.
Je kan koken, meer heb je als Turkse vrouw zijnde niet nodig
naaaaa maak jij een geintje!! Been there done that.. Wacht maar eerst tot je je diploma hebt en iemand vindt die jou zal behandelen als een prinsesje..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.
Is dat Sergenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, open een klein eethuisje en ga lekker koken. Iets wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Maar wel eerst van je vloek afkomen...
[ afbeelding ]
Eindelijk. I have Online Friends....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij zijn vriendjes, online maar toch.
Laat iedereen deze onbreekbare band respecteren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |