quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik was bovenaan roltrap, hij stapte net metro in.
Heerlijke tijden? Echt waar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahah.. I know. Heb ook MBO gedaan. Dat waren heeerrrrlijke tijden..
Hoogstwaarschijnlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
Tel er ook nog eens bij op dat ik hoogstwaarschijnlijk ADD of ADHD heb
Ja, ik bof wel in het leven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt wel geluk, had misschien je relatie gekost, damn luck.
Ontmoet je dan nog wel leuke en bovenal nieuwe mensen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
Echt man, ik werd er schijtziek van.
Tel er ook nog eens bij op dat ik hoogstwaarschijnlijk ADD of ADHD heb, en daar heb je een faler als ik.
Ja, ik las er ooit iets over en herkende mezelf er heel erg in. Ik ben mij er toen meer in gaan verdiepen enzo en nu ben ik wel een beetje overtuigd.quote:
Waarom denk je dat ik op fok! zit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ontmoet je dan nog wel leuke en bovenal nieuwe mensen?
Ja joh. Leren deed ik niet toen. Vooral spijbelen, veel roken, van winkel naar winkel, lachen, gieren en brullen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijke tijden? Echt waar?
Wat heb je daarna gedaan of wat doe je nu als ik het mag vragen?
Heb je er last van.. Anders zou ik niet naar de dokter gaan, die willen je volproppen met medicijnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik las er ooit iets over en herkende mezelf er heel erg in. Ik ben mij er toen meer in gaan verdiepen enzo en nu ben ik wel een beetje overtuigd.![]()
Durf alleen te stap niet te zetten om naar de dokter te gaan. En je hoort het ook te vaak de laatste tijd, echt iedereen heeft ADHD.
En ik wil niet dat ze mij gaan onderzoeken.
Ah zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik las er ooit iets over en herkende mezelf er heel erg in. Ik ben mij er toen meer in gaan verdiepen enzo en nu ben ik wel een beetje overtuigd.:@ Durf alleen te stap niet te zetten om naar de dokter te gaan. En je hoort het ook te vaak de laatste tijd, echt iedereen heeft ADHD.
En ik wil niet dat ze mij gaan onderzoeken.
just saying brah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zoek mijn toevlucht over jouw leugens bij Allah.
Ja, naar de les komen hoeft sowieso niet meer met het nieuwe MBO. Het draait allemaal om die leerdoelen en shit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh. Leren deed ik niet toen. Vooral spijbelen, veel roken, van winkel naar winkel, lachen, gieren en brullen.
Nu doe ik Organisatiekunde. Als het nog zo heet, want het verandert om de zoveel tijd. Wel deeltijd.
Najah, ik vind het falen op school best wel een groot probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah zo. Tja, labelen gaat tegenwoordig sneller lijkt het (geen idee of dat ook zo is, het wel lijkt zo). Als je naar de huisarts gaat dan heb je wel een soort van zekerheid. Maar als jij (en je omgeving) geen problemen ondervindt met je eigen gedrag dan hoef je ook niet zo'n diagnose, lijkt me
.
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op fok! zit?
Ik zou het doen als ik jou wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, naar de les komen hoeft sowieso niet meer met het nieuwe MBO. Het draait allemaal om die leerdoelen en shit.![]()
Ah, misschien dat ik ooit nog begin aan school. Ik wil het wel. Vind het toch moeilijk te verkroppen dat ik geen diploma heb, maar we zien wel.
(maar als ik opnieuw begin, word het geen MBO)
Als je eens normaal kon doen, konden wij vrienden zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.
Mis het wel, via school ging dat altijd voorheen en maak nu geen nieuwe vrienden meer.
Hmm het klopt wel dat je via school veel nieuwe mensen leert kennen, maar om eerlijk te zijn, mis ik het weinig - het leren kennen van nieuwe mensen. Ben wel een einzelganger wat dat betreft. Ik heb mijn oude vrienden hier - alhoewel ik ruzie heb met mijn beste vriendinquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar via fok ontmoet ik nooit nieuwe mensen IRL.
Mis het wel, via school ging dat altijd voorheen en maak nu geen nieuwe vrienden meer.
Dat is nu net het euvel, ik ben echt een intens slecht mensquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je eens normaal kon doen, konden wij vrienden zijn.
Laat ik daar nou op kicken!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is nu net het euvel, ik ben echt een intens slecht mens![]()
Wij zijn vriendjes, online maar toch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat ik daar nou op kicken!
Let's be friends.
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Nee meis, je bent echt niet oud.. Je begint net22 is een pracht van een leeftijd.
Naaaah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, je hoeft geen opleiding te doen.
Je kan koken, meer heb je als Turkse vrouw zijnde niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |