SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
heb jij ervaring ofzo?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Als Weissman 'Ik n**k je* zegt, moet je hem kussen. Dan rent hij weer weg.
Ja, hij is een speciaal geval. Daarom krijgt hij van ons een speciale behandeling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar mij hoor jij niet zeggen: ik n@#$ je.
'quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
No man, ben getrouwd geweest met n psycho. komt daarvan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens:
[..]
Als niet=net=internet zou zijn geweest had je zin nog steeds niet geklopt. Zo lastig is dat niet om te begrijpen?
Overigens lijk jij op een koerdse/armeense type omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt
Werkt tot nu toe het beste.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, hij is een speciaal geval. Daarom krijgt hij van ons een speciale behandeling.
Sorry, ik weet niet hoe ik 'misbruik' moet opvatten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man, ben getrouwd geweest met n psycho. komt daarvan.Je mag er wel even misbruik van maken hoor, als je wilt
Wat studeerde jij nou eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Werkt tot nu toe het beste.
Ik had psycholoog moeten worden meen. Gemiste kans.
Zoals jij wilt. Maar ik ga me houden aan wat John vroeg. Ik doe lief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe ik 'misbruik' moet opvatten.
Had ik dus toch naar de meet moeten komen, desnoods met een masker opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
suggestie voor nieuwe naam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Dat dit topic nog 'Turken op FOK!' heet.
No commentquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoals jij wilt. Maar ik ga me houden aan wat John vroeg. Ik doe lief.
Serieus? Had ik niet verwacht van jou.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel dingen gedaan, niks afgemaakt.
(MBO)
Je doet het via de app?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand hier rabobank? Wtf! Eerst kon je rekeningnummers via adressenboek invoeren. Nu kun je rekeningnummers in je adressenboek opslaan maar als je iets wilt betalen kun je geen gegevens uit adressenboek halen..![]()
Misschien omdat het een bedrijfsrekening is en dat rabobank geld wilt ontvangen voor zulke diensten?
Nee, via PC. Normaal gesproken kon dat in het verleden, maar waarschijnlijk willen ze nu geld vangen hiervoor? Ik ga het even proberen via Internet Explorer.quote:
oh gemist, mag ik een linkje naar je introductie, of een korte hiero?quote:
Alleen Julis en zarGon, geloof ik. Maar dat is een koppeltje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Hebben jullie elkaar wel eens IRL gezien?
Sommigen wel, anderen weer niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Jij cahil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen Julis en zarGon, geloof ik. Maar dat is een koppeltje.
Tsjah, je manier van schrijven komt wel normaal over vandaar.. Maar ik had het kunnen weten! Chatnu lid hé!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo?
School is echt niks voor mij.
Sommigen hebben gemeet, anderen gaan zelfs met elkaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
neuh, nog niet echt introductie gedaan denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oh gemist, mag ik een linkje naar je introductie, of een korte hiero?
Heb Turquaz en Jaleesajoaia gezien IRL.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb zG. gezienquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wel meer, maar volgens mij bedoelde ze de mensen die op dit moment posten.
Achtergrond?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
neuh, nog niet echt introductie gedaan denk ikwat moet je weten?
De meeste mensen die ik via ChatNu heb leren kennen (zoals Genus) doen een Universitaire studie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je manier van schrijven komt wel normaal over vandaar.. Maar ik had het kunnen weten! Chatnu lid hé!
Wel zonde dat je niet eens MBO heb behaald.
Half Turk, pa is turk, bijna 17, VWO5, sinds kort weer vrijgezel, muzikantquote:
u weet dat het niveau aan onderwijs in Nederland bedroevend laag is en de opleiding van een persoon niet veel zegt over de intelligentie van een persoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je manier van schrijven komt wel normaal over vandaar.. Maar ik had het kunnen weten! Chatnu lid hé!
Wel zonde dat je niet eens MBO heb behaald.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
sommige users hebben elkaar gezien ja.
Sommigen gaan samen shoppen.*hintbortehint*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |