Snel ayran voor je maag slobberenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef xminator het volgende:
Lekker gewokt, iets te veel sambal bijgedaan mja
![]()
Twijfelde nog of ik het wilde kopen in de supermarkt, heb nu spijtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Snel ayran voor je maag slobberen
Eleanor en Elizabeth.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik vraag me wel af wie "die chicks" zijn.
Dank U, Dr. House.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vaak zijn stoere mannen op het niet zo stoer en zelfverzekerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je nu een sticker ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. Thanks for pointing out the obvious.
Op het internet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik hou wel van mensen die overkomen als botte horken. Zulke mensen zijn vaak best lief en aardig, maar moeten hun boosheid op het internet botvieren op types als ik, die snel opgefokt raken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haha ja hoor ik vaker van mijn UI. Vind hem een tikkeltje perv
Weiss kan heel aardig zijn hoor
Zal mijn best doen... Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Raak dan niet niet snel opgefokt. Beter voor je hart.
twintig. und du?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal mijn best doen... Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik bedoelde internet. Sorry, op het werk zeggen we net, macht der gewoonte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, je zin klopt gewoon niet...
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
Damn, bijna 10 jaar jonger dan ik, maar zeker 10 jaar wijzer dan ik.
[..]
Ik bedoelde internet. Sorry, op het werk zeggen we net, macht der gewoonte.
Hmmmm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet nooit iets zeker. Ik vermoed het. heb alleen niet het vermoeden, dat jij mij het tegendeel gaat bewijzen.
Heb ik ook. Maar mij hoor jij niet zeggen: ik n@#$ je.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Weiss heeft alleen wat last van opgekropte woede. Laat die jongen toch.
Lees je eigen post nog eens:quote:
Als niet=net=internet zou zijn geweest had je zin nog steeds niet geklopt. Zo lastig is dat niet om te begrijpen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |