Dagdagquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maak maar een grap hoor. Zo veel trek ik me echt niet aan van wat mensen zeggen. Ik doe uiteindelijk altijd wat ik zelf wil.
Overigens werkt het forum waar ik normaal gesproken op zit weer, dus ga ik weer terug. Zie jullie wel weer over een paar maanden.
Sowieso mensen die jong trouwen en kinderen krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Turken in mijn omgeving die al trouwen en kinderen krijgen op mijn leeftijd en mij vertellen dat ik achterblijf.
Welke is het. Ga ik je stalken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maak maar een grap hoor. Zo veel trek ik me echt niet aan van wat mensen zeggen. Ik doe uiteindelijk altijd wat ik zelf wil.
Overigens werkt het forum waar ik normaal gesproken op zit weer, dus ga ik weer terug. Zie jullie wel weer over een paar maanden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zocht gewoon op 'kursun döktürmek'.
Nee.. Hij heeft met zijn hoofd niet die mooie Chick gescoord.. Dat heeft zijn reputatie en geld gedaan. Want er zijn nog wijven die zich laten leiden door de dikte van the wallet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft wel een van de mooiere Turkse chicks gescoord.
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn vriendin is een actrice, ze is nou niet bepaald short on cash, met name met een veel 'belovende' Turkse serie wat binnenkort in premiere gaat, overigens is ze dochter van een minister.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Hij heeft met zijn hoofd niet die mooie Chick gescoord.. Dat heeft zijn reputatie en geld gedaan. Want er zijn nog wijven die zich laten leiden door de dikte van the wallet.
oost turkie, meeste in izmirquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar kwam je pa nou ook alweer vandaan?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere helft Nederlands?
Nee, is wel genoeg zo, in latere posts vraag ik je wel de vragen van je hemd
Isabella van Muhtesem Yüzyil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melike Ipek Yalova
Wat n lippen... Prachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melike Ipek Yalova
U jelly brah?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Isabella van Muhtesem Yüzyil.Vay çakal.
Op jouw eigen lippen? Pics pls!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dankje, ik begin er niet zelf graag over, maar ben er zelf ook trots op.
Johnfuckinmayer, mijn zusje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Ambipur het volgende:
Wie is JFM? Je levenspartner? De mode? Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |