Ja, mooi was dat. Ik wil ook een chimp!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zapte halverwege in, maar die heb ik gezien! Erg triest verhaal wel, ik moest een traantje wegpinken toen die Bob bij hem op bezoek kwam en hij nog één keer 'play' gebaarde en ze samen heen en weer renden.
Ja maar chicks worden dan gelijk verliefd. Dit proberen we te vermijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Je zusje weet vast wel, dat ik absoluut geen slechte intenties heb? Pure interesse, sorry als JFM zich beledigd voelt
Ze is wat paranoide, vergeef haar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Je zusje weet vast wel, dat ik absoluut geen slechte intenties heb? Pure interesse, sorry als JFM zich beledigd voelt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar chicks worden dan gelijk verliefd. Dit proberen we te vermijden.
Wacht maar tot ik dit aan yemma vertelquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze is wat paranoide, vergeef haar.
yemma?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dit aan yemma vertel
Nee, ik word niet snel verliefd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Die dat zeggen worden het juist sneller.
Dat dacht ik ook idd, maar ik zou niet weten volgens welk slang of taalquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik word niet snel verliefd.
Yemma is toch mama... Of...?
Zou berbers kunnen zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik snap ook niet dat ik dat weet... Welk taal is dat? Dan zou het Arabisch of Koerdisch moeten zijn.
Heb je Earthlings wel eens gezien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat. Ik wil ook een chimp!![]()
![]()
![]()
De docu begon als een feel-good movie maar werd steeds grauwer met als dieptepunt de dierproeven. Het heeft me flink doen twijfelen over mijn standpunten, maar ik blijf voorstander van dierenproeven.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo. Dat is Julis en ik gecombineerd.
17 cm? Arme zG.quote:
Waar kom jij vandaan, gezien jij weet waar ik op doel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Ayca het volgende:
Hmm waar kom je vandaan als ik vragen mag, aangezien je het over een overdie type had...
Ik weet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overdie
Dat verklaart Ayça's reactie.
Je doet me niet gelijk aan iemand denken die ik ken, maar wie weet..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, gezien jij weet waar ik op doel...
Als je mij zou kennen, moet je het onderhand nu toch echt wel doorhebben, want als ik teksten plaats ben ik best eerlijk en boeit het mij niet of mensen me herkennen.
Ik dacht dat je er een bepaald syndroom ofzo mee bedoelde, maar het blijkt een wijk uit Alkmaar te zijn.quote:
Ik kom niet uit Alkmaar, dus de kans dat je mij kent is eigenlijk klein, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je doet me niet gelijk aan iemand denken die ik ken, maar wie weet..
Als het je niet boeit, hoe heet je dan?
Laat maar. Heb er nu al spijt van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke is het. Ga ik je stalken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |