abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117718624
Past niet in jullie gesprek nu, maar hebben jullie In the Land of the Blood and Honey gezien?
pi_117718680
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:37 schreef Ambipur het volgende:
Past niet in jullie gesprek nu, maar hebben jullie In the Land of the Blood and Honey gezien?
Ik niet. Wordt niet echt goed beoordeeld op internet (IMDb: 4.2), zo te zien. Wat vond je er zelf van?
pi_117718738
Ik zou die recensies niet geloven.. Ik moet zeggen, het verhaal is goed, camerawerk is fantastisch, acteerwerk is ook een genot. Er zit alleen geen diepgang in, dat is het enige wat ik heb gemist.

Maar een prachtfilm, zou het zeker gaan bekijken. Sommige scenes zijn trouwens bijzonder expliciet.. Weet niet of je dat kan hebben.
pi_117718751
Muhsin bey heb ik nog niet gezien, ben benieuwd. :)

Ik las ooit dat de originele Hababam Sinifi films (of boeken?) vroeger verboden waren. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, omdat ze (buiten de laatste 5 minuten) verkeerde boodschappen geven, zoals het verstieren van de les, gezamenlijk tegen de leraar in opstand komen, stuudjes pesten, roken, etc. Het mag dan wel heel grappig zijn, maar als de Turkse jeugd zulke voorbeelden heeft winnen we nooit een nobelprijs voor de natuurkunde. :N

Tegenwoordig is het niveau van films zo ver afgezakt dat die oude films als pedagogisch verantwoorde, verheven uitingen gezien worden. Wie weet hoe onze kinderen tegen Çılgın Dersane enzo zullen aankijken? :') :')

Welterusten allemaal. :W
pi_117718829
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou die recensies niet geloven.. Ik moet zeggen, het verhaal is goed, camerawerk is fantastisch, acteerwerk is ook een genot. Er zit alleen geen diepgang in, dat is het enige wat ik heb gemist.

Maar een prachtfilm, zou het zeker gaan bekijken. Sommige scenes zijn trouwens bijzonder expliciet.. Weet niet of je dat kan hebben.
Misschien kijken wanneer ik een keer tijd heb. ;) En ik heb al heel wat films gezien inmiddels, dus moet geen probleem zijn.

Heb je Incendies gezien? Is een film met een soortgelijk thema.

Incendies (2010) - IMDb

Beetje deprimerend, maar erg goed.
pi_117718834
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik zal het even omschrijven.. In de laatste scene heeft die chick van die rinkelende dingen om haar benen. Ze doet dan een vaag dansje op glas, zo nu en dan valt ze om en huilt ze richting die 'martelaar' die haar weghoudt van haar geliefde (als ik het goed heb). Maar toen ik dit keek met mama en de rest was het geloof ik 1992 of 1993..
Vast en zeker Coolie (1983) - IMDb.
pi_117718863
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Bilge het volgende:
Muhsin bey heb ik nog niet gezien, ben benieuwd. :)

Ik las ooit dat de originele Hababam Sinifi films (of boeken?) vroeger verboden waren. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, omdat ze (buiten de laatste 5 minuten) verkeerde boodschappen geven, zoals het verstieren van de les, gezamenlijk tegen de leraar in opstand komen, stuudjes pesten, roken, etc. Het mag dan wel heel grappig zijn, maar als de Turkse jeugd zulke voorbeelden heeft winnen we nooit een nobelprijs voor de natuurkunde. :N

Tegenwoordig is het niveau van films zo ver afgezakt dat die oude films als pedagogisch verantwoorde, verheven uitingen gezien worden. Wie weet hoe onze kinderen tegen Çılgın Dersane enzo zullen aankijken? :') :')

Welterusten allemaal. :W
Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.

Dat ik dit soort films met mijn ouders keek was kicken. Zodra ze begonnen met zoenen en vies doen ging de afstandbediening zijn moves maken of moesten wij onze oogjes dichtdoen van mama & papa :)

Dat dit kon!
pi_117718884
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vast en zeker Coolie (1983) - IMDb.
Heb je een Youtubelink? Enige link die ik kan vinden is aanmeldlink en heb geen account.
pi_117718913
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Misschien kijken wanneer ik een keer tijd heb. ;) En ik heb al heel wat films gezien inmiddels, dus moet geen probleem zijn.

Heb je Incendies gezien? Is een film met een soortgelijk thema.

Incendies (2010) - IMDb

Beetje deprimerend, maar erg goed.
Nee, niet gezien dit.. Ik hou wel van deprimerende films :) Daarom dat ik In the land of blood and honey zo prachtig vond. De slotscene vooral. Aanradertje hoor.
pi_117718954
Look at the time.. Off to sleep, truste :Z
pi_117718974
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, niet gezien dit.. Ik hou wel van deprimerende films :) Daarom dat ik In the land of blood and honey zo prachtig vond. De slotscene vooral. Aanradertje hoor.
Ik heb nog nooit eerder zo'n WTF-gevoel gehad bij een film als met Incendies. Kijken dus.
pi_117718988
Trusten! :W
pi_117718993
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb je een Youtubelink? Enige link die ik kan vinden is aanmeldlink en heb geen account.
Playlist gemaakt: .

Maar ik was niet zo serieus. :P. Dit was een film die we op VHS hadden en destijds veel bekeken werd en zo.
pi_117719027
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.

Dat ik dit soort films met mijn ouders keek was kicken. Zodra ze begonnen met zoenen en vies doen ging de afstandbediening zijn moves maken of moesten wij onze oogjes dichtdoen van mama & papa :)

Dat dit kon!
:D. Hahahaha, herkenbaar. Die Müjde Ar heeft wel meer van zulke scènes gehad geloof ik. Is de dochter van Aysel Gürel, mhehehe.
pi_117719033
Amitabh Bachchan is toch zoiets als de Cüney Arkin van India? :P
pi_117719044
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. Hahahaha, herkenbaar. Die Müjde Ar heeft wel meer van zulke scènes gehad geloof ik. Is de dochter van Aysel Gürel, mhehehe.
Müjde Ar heeft half Yesilçam wel gedaan, ja. :')
pi_117719046
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Haha. Dat is trouwens Ali Sen, de vader van Sener Sen.
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is echt zijn vader. :Y
OMG! :o. :D.

Wist ik niet. WTF. :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 01:00:25 ]
pi_117719250
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ahu Tugba was ook zo'n slettebak.. :D

Slettebak van deze periode is toch wel Sibel Kekilli.. Maar, chapeau voor Gegen die wand en Die Fremde. Vooral Die Fremde was rauw.
Nighty night.
pi_117719336
Sibel Kekilli gaat wel wat verder dan slettebak.
pi_117719382
Ik moest denken aan Banu Alkan. Kom er nu pas achter dat zij Joegoslavisch (Kroatisch) is.

ZOVEEL MIND FUCKS KAN IK NIET AAN
pi_117719438
Oya Aydogan dan.
pi_117719489
quote:
11s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
Ik moest denken aan Banu Alkan. Kom er nu pas achter dat zij Joegoslavisch (Kroatisch) is.

ZOVEEL MIND FUCKS KAN IK NIET AAN
B. Alkan
pi_117719501
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

B. Alkan
NEEEEEEEE :'( :o

:D!!! WAT IS DEZE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: