SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOMENDE ZONDAG, WEES ERBIJ
Dat zal Gijp morgen alsnog beweren al blijft het spelbeeld zo, en anders was Barcelona gewoon uit vorm en had Real madrid geluk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, Gijp zei toch dat Madrid helemaal weggetikt zou worden.
Wie in godsnaam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef S0nic het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat ajax van madrid verliest met grote cijfers..
Ik vind het gek dat het 1-4 werd jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef S0nic het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat ajax van madrid verliest met grote cijfers..
Wie haat er op Messi?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Mandéra het volgende:
Lekker haten op Messi- die jongen loopt voor de zoveelste keer gewoon weer precies op de juiste plaats.
Ik zie er maar 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, wat veel Real Madrid Club de Fútbol supporters hier...
Na 4 jaar extreem geilen van de NOS op Barça zijn veel mensen ook daardoor voor Real gewordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.
Waat de fuck wordt er gehaat? Ik heb enkel zien staan dat het een pauper goal was en dat klopt toch gewoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh, het is tegenwoordig in om te haten op Barca?
Barca is al 15 jaar lang een kutclub.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh, het is tegenwoordig in om te haten op Barca?
LittleRabbit spreekt altijd de waarheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waat de fuck wordt er gehaat? Ik heb enkel zien staan dat het een pauper goal was en dat klopt toch gewoon?
Real wint toch juist vaak de laatste jaren van Barcaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.
of Smoofie, verwarrendquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
LittleRabbit spreekt altijd de waarheid.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Ajaxcied422 hiervan vinden?
Sana wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Wat denken jullie, zou Eriksen mee kunnen in dit Barcelona?
Kan hij op tijd de bal gooien als er een uit is? Ik denk het iig nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Nee, Affelay wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
nee, Clasie wel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Nee, Kongolo wel denk ik. Dat is een beest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Het is Ajaciedquote:
Kan hij goed ballen terug het veld ingooien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Denk het wel, die Xavi is nu redelijk onzichtbaar. Een Eriksen had zijn stempel inmiddels wel op de wedstrijd gedrukt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Afellay...quote:
Beesten spelen bij Real, Pussy's bij Barçaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Kongolo wel denk ik. Dat is een beest.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een slechte vrije trap van Real 4 minuten terug.
Ja hij is een beetje verkoudenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
Voor je het weet zit je de hele wedstrijd alleen maar naar alle rare geluidjes van Kieft te luisteren.
Dan is hij altijd verkouden blijkbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje verkouden
Leuk ook voor tijdens het commentaar
Komt vaker voor jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan is hij altijd verkouden blijkbaar.
Laat die man toch even van zijn coke genieten joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Mandéra het volgende:
Dat gesnuif van Kieft is best vieszzzzz.
Ik blijf zeggen, alles beter dan een wedstrijd rond lunchtijd met Kieft. Daar word je echt misselijk van gewoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje verkouden
Leuk ook voor tijdens het commentaar
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Barca speelt niet best maar staan gewoon op 1-1.
Kun je nagaan als ze wel goed spelen
ja hequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan als ze wel goed spel.n/
Haha ja kan je nagaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky barcaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef dieselnoi het volgende:
goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd, buitenaards werkelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan als ze wel goed spelen.
dan had het 2-2 gestaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan als ze wel goed spelen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef dieselnoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En dat is nieuw voor je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
wat ben ik blij dat je het commentaar kan uitzetten bij sport1. Wat barca geil zijn ze.
Het is me niet opgevallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
wat ben ik blij dat je het commentaar kan uitzetten bij sport1. Wat barca geil zijn ze.
Kieft is juist meer een Real aanhanger en Ronaldo geilert.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
Beetje tegengas voor Sierd kan nooit kwaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kieft is juist meer een Real aanhanger en Ronaldo geilert.
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sierd is vooral erg Messigeil, niet zozeer Barcageilquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje tegengas voor Sierd kan nooit kwaad
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, die mongolen gewoon op de middenstip executeren. Klaar gg, geen last meer vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
Altijd maar die lasterlampjes bij Spaanse wedstrijden
Van mij mag het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, die mongolen gewoon op de middenstip executeren. Klaar gg, geen last meer van
goeie oplossing welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, die mongolen gewoon op de middenstip executeren. Klaar gg, geen last meer van
Hij is dan ook een absolute eindbaasquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
Xabi ziet er vaak uit alsof hij net van de set van Gladiator komt. of Troy.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets aan gelogen hoor.quote:
Studio Voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Syntix het volgende:
Wat is er vanaaf nog meer? PSG - ? AC Milan - Internationale?
neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Syntix het volgende:
AC - Inter, Napoli - Udinese, Marseille - PSG, Porto - Sportingquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Syntix het volgende:
quote:
Hey, sneller dan je net nog dachtquote:
Frustreerd het jou nou dat er niemand op je op je opmerkingen hapt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ronaldo kan niet eens een bal aannemen...
idd ook geen goal , niets. tegenvallendquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tegenvallende wedstrijd.
Messi kan dr niks van.
Genoten van ajax utreg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een engeltje schonk me nog blijdschap deze dag.
Mooi toch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een engeltje schonk me nog blijdschap deze dag.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Weer Helenius, goeie spits. Hoe speelt Aalborg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn duidelijk beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer Helenius, goeie spits. Hoe speelt Aalborg?
Klopt, maar vind het wel geniaal commentaar eigenlijk. Alles beter dan Sport 1quote:
Als FC Utrecht gelijkspeelt gebeuren er altijd wonderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef Paul het volgende:
Hwhoahahoaoha hoe kan Ajacied nu al terug zijn van z'n ban
Waarom gebanned?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef Paul het volgende:
Wat denk je zelf?quote:
Leuk toch, kunnen we weer lekker geiten met elkaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, je bent unbanned. Wat jammer.
Hij is een ajacied.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezicht van Ronaldo wanneer de 1-1 kwamwas het wachten waard
Alleen speelt hij in 1 seizoen ongeveer evenveel classicos als di Stefano in zijn hele carrière.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hij nadert Di Stéfano, nog 2 doelpunten.
20 keer kk gezegd ofzoquote:
Laat hem, hij Heeft zich zo verheugd op zijn terugkeerquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, je bent unbanned. Wat jammer.
KNJB!! Maar dan van FOK!..quote:
Is best veel voor hun doen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar 55.000 tickets verkocht bij Inter Milan
Einde serie A tijdperk?
Van de hoeveel plaatsen? Sowieso wordt de Serie A niet fantastisch bezocht toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Einde serie A tijdperk?
AC-Inter is normaal altijd gewoon 80k, dus dit valt heel erg tegenquote:
Al lang. Dat is iets wat zich een jaar of 3 geleden al in ging zetten. Bij een random wedstrijd van 1 van de 2 in San Siro zit het vaak maar net over de helft gevuld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Einde serie A tijdperk?
Leest Bianconeri mee?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de hoeveel plaatsen? Sowieso wordt de Serie A niet fantastisch bezocht toch?
Logisch trouwens, aangezien 9 v/d 10 wedstrijden oersaai zijn.
Sierd heeft geen voorkeur voor barca of real.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
Iets van 80.000 plaatsen ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de hoeveel plaatsen? Sowieso wordt de Serie A niet fantastisch bezocht toch?
Logisch trouwens, aangezien 9 v/d 10 wedstrijden oersaai zijn.
Spelen wel leuk voetbal daar hoor, Andersen komt van Aalborg vandaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Zijn gekken die dat doen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Sierd heeft geen voorkeur voor barca of real.
Atl.Madrid is zijn cluppie.
Geen flauw idee hoeveel El Clásico's Di Stéfano speelde, maar hij speelde een jaar of 10 bij Real Madrid dus zullen er ook wel meer dan 30 zijn terwijl Messi vanavond zijn 22ste El Clásico speelt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen speelt hij in 1 seizoen ongeveer evenveel classicos als di Stefano in zijn hele carrière.
Seria Aquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Einde serie A tijdperk?
Ja maar Inter heeft een kleiner stadion...quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
AC-Inter is normaal altijd gewoon 80k, dus dit valt heel erg tegen
Denk wel meer uiteindelijk. Zie niet echt lege plekken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Einde serie A tijdperk?
Nou, na de Eredivisie en nog wat wedstrijden uit topcompetities gezien te hebben is het voor mij wel weer genoeg. Sla ik dat toch echt overquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spelen wel leuk voetbal daar hoor, Andersen komt van Aalborg vandaan.
Bij Atleti gunnen ze het Real meer dan Barca hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Als Atletico zijn cluppie is zal hij ook wel een hekel aan Real hebben he.
Die haat is er alleen als je daar ook echt geboren bent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Als Atletico zijn cluppie is zal hij ook wel een hekel aan Real hebben he.
Oh ja stom, keek naar het San Siro ipv Giuseppe Meazzaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar Inter heeft een kleiner stadion...
Alle records gaan er aan bij hem, al lijkt hij wat minder de laatste weken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hij nadert Di Stéfano, nog 2 doelpunten.
Daar ga je al, wereld van verschil kun je niet vergelijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh ja stom, keek naar het San Siro ipv Giuseppe Meazza
Ja, klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit nou Frank of Ronald de Boer in de studio?
Frankquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit nou Frank of Ronald de Boer in de studio?
Andersom inderdaad totaal nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat bij een gele kaart voor een Madrileen gelijk alle spelers staan te jammeren bij de scheidsrechter.
quote:
Nou, ik haal ze niet uit elkaar hoor. Helemaal niet als ze tegenwoordig beide zo'n bril hebben.quote:
Geen dank, ben ik voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. Ik zal eens kijken.
Bedankt voor je scherpte.
Zijn kapsel is toch heel anders manquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, ik haal ze niet uit elkaar hoor. Helemaal niet als ze tegenwoordig beide zo'n bril hebben.
Stinhoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat bij een gele kaart voor een Madrileen gelijk alle spelers staan te jammeren bij de scheidsrechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update MIL-INT
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Verassend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update MIL-INT“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update MIL-INT
mwahquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso gaan de Madrileentjes wel erg gemakkelijk liggen vandaag.
quote:
Komt omdat ze geholpen worden bij het neergaan door Barcelonaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso gaan de Madrileentjes wel erg gemakkelijk liggen vandaag.
Niks hoorquote:
Dat dus. Saai wedstrijdje eigenlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef KingRoland het volgende:
raar dat er zo weinig mensen nu reageren. Wedstrijd verloopt een beetje mwoa ook
Ja, bij elke andere clasico waren er nu al minstens 3/4 topicsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef KingRoland het volgende:
raar dat er zo weinig mensen nu reageren. Wedstrijd verloopt een beetje mwoa ook
Meeste kijken de wedstrijd hèquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Dat is Kieftquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf is dat de heletijd hssssssst geluid?
Vind dat zonde, je moet van zo'n wedstrijd genieten, niet elke seconde hier postenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal was het altijd erg druk met Clàsico's op FOK!
Altijd gezellig man, vooral als inZanity er is. Happen naar Peijnenburg zullen we maar zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat zonde, je moet van zo'n wedstrijd genieten, niet elke seconde hier posten
Goed dat jij zoiets zegt Stijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd gezellig man, vooral als inZanity er is. Happen naar Peijnenburg zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd gezellig man, vooral als inZanity er is. Happen naar Peijnenburg zullen we maar zeggen
Nee, blind laseren.quote:
Rustig Stijn straks gun ik je nog een ban toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen hapt naar Peijnenburg, Behalve Steven Mac en Leo Veensma
Ik word je nu alweer zat..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen hapt naar Peijnenburg, Behalve Steven Mac en Leo Veensma
Dat zou natuurlijk zeer ongepast zijn voor jou als user.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Stijn straks gun ik je nog een ban toe.
quote:
Dan betaal je niet contant?quote:
Of twee keer in één minuut.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Er moet toch een keertje rood vallen
Pepe gedraagt zich nog naar behoren, zijn we niet gewend van hemquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
als er geen rood valt eet ik een schoen opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als er geen rood valt eet ik een schoen op
genoteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als er geen rood valt eet ik een schoen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |