Real wint toch juist vaak de laatste jaren van Barcaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.
of Smoofie, verwarrendquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
LittleRabbit spreekt altijd de waarheid.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Ajaxcied422 hiervan vinden?
Sana wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Wat denken jullie, zou Eriksen mee kunnen in dit Barcelona?
Kan hij op tijd de bal gooien als er een uit is? Ik denk het iig nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Nee, Affelay wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
nee, Clasie wel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Nee, Kongolo wel denk ik. Dat is een beest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Het is Ajaciedquote:
Kan hij goed ballen terug het veld ingooien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Denk het wel, die Xavi is nu redelijk onzichtbaar. Een Eriksen had zijn stempel inmiddels wel op de wedstrijd gedrukt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Afellay...quote:
Beesten spelen bij Real, Pussy's bij Barçaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Kongolo wel denk ik. Dat is een beest.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een slechte vrije trap van Real 4 minuten terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |