- die jongen loopt voor de zoveelste keer gewoon weer precies op de juiste plaats.
 - die jongen loopt voor de zoveelste keer gewoon weer precies op de juiste plaats.  

Ik vind het gek dat het 1-4 werd jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef S0nic het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat ajax van madrid verliest met grote cijfers..

Wie haat er op Messi?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Mandéra het volgende:
Lekker haten op Messi- die jongen loopt voor de zoveelste keer gewoon weer precies op de juiste plaats.

Ik zie er maar 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, wat veel Real Madrid Club de Fútbol supporters hier...

Na 4 jaar extreem geilen van de NOS op Barça zijn veel mensen ook daardoor voor Real gewordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:

Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:

quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.

Waat de fuck wordt er gehaat? Ik heb enkel zien staan dat het een pauper goal was en dat klopt toch gewoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh, het is tegenwoordig in om te haten op Barca?

Barca is al 15 jaar lang een kutclub.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh, het is tegenwoordig in om te haten op Barca?

LittleRabbit spreekt altijd de waarheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waat de fuck wordt er gehaat? Ik heb enkel zien staan dat het een pauper goal was en dat klopt toch gewoon?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |