SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOMENDE ZONDAG, WEES ERBIJ
Dat zal Gijp morgen alsnog beweren al blijft het spelbeeld zo, en anders was Barcelona gewoon uit vorm en had Real madrid geluk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, Gijp zei toch dat Madrid helemaal weggetikt zou worden.
Wie in godsnaam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef S0nic het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat ajax van madrid verliest met grote cijfers..
Ik vind het gek dat het 1-4 werd jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef S0nic het volgende:
En dan vinden mensen het gek dat ajax van madrid verliest met grote cijfers..
Wie haat er op Messi?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Mandéra het volgende:
Lekker haten op Messi- die jongen loopt voor de zoveelste keer gewoon weer precies op de juiste plaats.
Ik zie er maar 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, wat veel Real Madrid Club de Fútbol supporters hier...
Na 4 jaar extreem geilen van de NOS op Barça zijn veel mensen ook daardoor voor Real gewordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij boeit het echt helemaal niks, maar zou het wel leuk vinden als Real een keer wint met al dat Barca-gegeil op tv.
Waat de fuck wordt er gehaat? Ik heb enkel zien staan dat het een pauper goal was en dat klopt toch gewoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh, het is tegenwoordig in om te haten op Barca?
Barca is al 15 jaar lang een kutclub.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh, het is tegenwoordig in om te haten op Barca?
LittleRabbit spreekt altijd de waarheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waat de fuck wordt er gehaat? Ik heb enkel zien staan dat het een pauper goal was en dat klopt toch gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |