Ja hij is een beetje verkoudenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
Voor je het weet zit je de hele wedstrijd alleen maar naar alle rare geluidjes van Kieft te luisteren.
Dan is hij altijd verkouden blijkbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje verkouden
Leuk ook voor tijdens het commentaar
Komt vaker voor jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan is hij altijd verkouden blijkbaar.
Laat die man toch even van zijn coke genieten joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Mandéra het volgende:
Dat gesnuif van Kieft is best vieszzzzz.
Ik blijf zeggen, alles beter dan een wedstrijd rond lunchtijd met Kieft. Daar word je echt misselijk van gewoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje verkouden
Leuk ook voor tijdens het commentaar
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Barca speelt niet best maar staan gewoon op 1-1.
Kun je nagaan als ze wel goed spelen
ja hequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan als ze wel goed spel.n/
Haha ja kan je nagaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky barcaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef dieselnoi het volgende:
goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd, buitenaards werkelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan als ze wel goed spelen.
dan had het 2-2 gestaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Kun je nagaan als ze wel goed spelen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef dieselnoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En dat is nieuw voor je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
wat ben ik blij dat je het commentaar kan uitzetten bij sport1. Wat barca geil zijn ze.
Het is me niet opgevallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
wat ben ik blij dat je het commentaar kan uitzetten bij sport1. Wat barca geil zijn ze.
Kieft is juist meer een Real aanhanger en Ronaldo geilert.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
Beetje tegengas voor Sierd kan nooit kwaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kieft is juist meer een Real aanhanger en Ronaldo geilert.
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sierd is vooral erg Messigeil, niet zozeer Barcageilquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje tegengas voor Sierd kan nooit kwaad
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef The_Avatar het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, die mongolen gewoon op de middenstip executeren. Klaar gg, geen last meer vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
Altijd maar die lasterlampjes bij Spaanse wedstrijden
Van mij mag het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, die mongolen gewoon op de middenstip executeren. Klaar gg, geen last meer van
goeie oplossing welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, die mongolen gewoon op de middenstip executeren. Klaar gg, geen last meer van
Hij is dan ook een absolute eindbaasquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
Xabi ziet er vaak uit alsof hij net van de set van Gladiator komt. of Troy.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets aan gelogen hoor.quote:
Studio Voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Syntix het volgende:
Wat is er vanaaf nog meer? PSG - ? AC Milan - Internationale?
neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Syntix het volgende:
Wat is er vanaaf nog meer? PSG - ? AC Milan - Internationale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |