Daar ga je al, wereld van verschil kun je niet vergelijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh ja stom, keek naar het San Siro ipv Giuseppe Meazza
Ja, klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit nou Frank of Ronald de Boer in de studio?
Frankquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit nou Frank of Ronald de Boer in de studio?
Andersom inderdaad totaal nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat bij een gele kaart voor een Madrileen gelijk alle spelers staan te jammeren bij de scheidsrechter.
quote:
Nou, ik haal ze niet uit elkaar hoor. Helemaal niet als ze tegenwoordig beide zo'n bril hebben.quote:
Geen dank, ben ik voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. Ik zal eens kijken.
Bedankt voor je scherpte.
Zijn kapsel is toch heel anders manquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, ik haal ze niet uit elkaar hoor. Helemaal niet als ze tegenwoordig beide zo'n bril hebben.
Stinhoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat bij een gele kaart voor een Madrileen gelijk alle spelers staan te jammeren bij de scheidsrechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update MIL-INT
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Verassend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update MIL-INT“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update MIL-INT
mwahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |