Ik lach toch helemaal niet.quote:
Kan je toch niet bij voorbaad al zeggen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
3 projectjes lopen allen nog in de running.
Ik vraag me eigenlijk af hoe snel er gezoend wordt gemiddeld?
Bij de een wordt er niet gezoend omdat er geen klik is, bij de ander wordt er op de eerste date gezoend. Valt weinig over te zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
Het is altijd leuk om te zien hoe zoenen een issue is voor veel jongere mensen, terwijl de focus in de dertigers-leeftijdscategorie dan weer meer ligt op de vraag of er op de eerste date geneukt gaat worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reagerenquote:I love tall
big feet and dick jij?
Jij reageert normaal altijd op spam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef FAUSTINO het volgende:
Keek even op een datingsite en zag dat ik een berichtje had,
[..]
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reageren
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij reageert normaal altijd op spam?
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.
Ook al staat er met koeienletters geen one-night-stands dat begrijpen ze schijnbaar niet
Dan blijven ze berichten sturen met, heb je mijn berichtje gehad? Je weet niet wat je mist!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand?
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iemand hier wel eens naar een speeddate geweest?
Zit alleen op datingsites als ik mij verveel en niks heb te doen. Digitaal mensjes kijken op een zondagmiddagquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
Ik ben een keer geweest als wijze van ludiek kado aan een vriendin. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
aldus de 22 jarige, werkeloze single momquote:oww jij bent zo iemand die een mevrouw perfect dan heb je in deze maatschappij pech en ken je beter een eind aan je leven maken een perfect persoon bestaat niet!!!!
Prachtig dat soort reactiesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
Sommige reacties op datingsites....
[..]
aldus de 22 jarige, werkeloze single mom
Mijn collega vond het vooral erg gezellig. Vooral de naborrels had ze vaak als leuk ervaren, met een klein groepje de stad in. Gewoon een keer proberen en dan maar kijken wat ik ervan vind...eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren met de contacten die ik nu nog heb lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer geweest. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende.
De mannen laten zich verdelen in 'kan echt niemand krijgen' tot 'vind het leuk nieuwe vrouwen te ontmoeten', maar volgens mijn goede vriendin ook niet heel veel te vertellen. En dat alles in een geforceerd drieminutengesprek met als gewenste uitkomst een dubbel kruisje op een lijstje zodat je contact mag zoeken.
Ikzelf was na 30 minuten vooral gebroken van het voeren van telkens identieke gesprekken waarin de behoefte aan diepgang van de tegenpartij door mij steeds meer werd gepareerd door nadruk op de ridiculiteit van de situatie. En dat leverde leuke gesprekken om, met name met de uiterlijk iets minder interessante dames. Maar geen kruisjes van mijn kant.
Succes!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn collega vond het vooral erg gezellig. Vooral de naborrels had ze vaak als leuk ervaren, met een klein groepje de stad in. Gewoon een keer proberen en dan maar kijken wat ik ervan vind...eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren met de contacten die ik nu nog heb lopen.
Goeie tips wel Wauwquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
In mijn datingtijd ben ik er vooral achtergekomen dat er voor mij een aantal dingen werken om iemand tegen te komen. Misschien kunnen jullie er iets mee.
- ik ben veel de boer opgegaan, veel buiten de deur doen in de omgeving van andere mensen. Nog leuk ook. Computer uit en agenda open.
- Internetdaten is overrated. Je hebt even veel of weinig kans om iemand via internet tegen te komen, hoe je ook selecteert op profiel of wat dan ook. Voordeel van buiten internet om iemand daten is dat je in het proces ernaartoe waarschijnlijk ook leuke nieuwe contacten opdoet. Bij internetdaten gebeurt dat maar zelden/nooit.
- ik heb veel praatjes maken met dames die je tegenkomt. (en dan bedoel ik niet playen, gewoon even gesprekje hier en daar) Dat zorgt ervoor dat de drempel om die ene leuke aan te spreken veel kleiner is of je niet eens meer voelt. Laat staan dat je de dames van achter een pc weg wilt halen.
- een hobby/activiteit gaan doen waar ik zelf energie van krijg, dat straalt uit
- Van ' bewust van elke optie' naar 'beschikbaar mits vraag'
thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede tips wel.
Je laatste begrijp ik alleen niet?
Met name die praatjes-maken kan denk ik voor (mannen) een hele goede tip zijn.
Dank je!quote:
Goede tips. En ik denk ook dat het IRL een stuk beter werkt inmiddels. Vandaar dat ik gestopt ben met onlinedaten (op FOK! na)quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
In mijn datingtijd ben ik er vooral achtergekomen dat er voor mij een aantal dingen werken om iemand tegen te komen. Misschien kunnen jullie er iets mee.
- ik ben veel de boer opgegaan, veel buiten de deur doen in de omgeving van andere mensen. Nog leuk ook. Computer uit en agenda open.
- Internetdaten is overrated. Je hebt even veel of weinig kans om iemand via internet tegen te komen, hoe je ook selecteert op profiel of wat dan ook. Voordeel van buiten internet om iemand daten is dat je in het proces ernaartoe waarschijnlijk ook leuke nieuwe contacten opdoet. Bij internetdaten gebeurt dat maar zelden/nooit.
- ik heb veel praatjes maken met dames die je tegenkomt. (en dan bedoel ik niet playen, gewoon even gesprekje hier en daar) Dat zorgt ervoor dat de drempel om die ene leuke aan te spreken veel kleiner is of je niet eens meer voelt. Laat staan dat je de dames van achter een pc weg wilt halen.
- een hobby/activiteit gaan doen waar ik zelf energie van krijg, dat straalt uit
- Van ' bewust van elke optie' naar 'beschikbaar mits vraag'
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Goede tips. En ik denk ook dat het IRL een stuk beter werkt inmiddels. Vandaar dat ik gestopt ben met onlinedaten (op FOK! na)
Mijn 'probleem' zit hem wat minder in het contact krijgen met mannen, maar meer in het contact krijgen met 'echt leuke' mannen. Veel mannen die ik tegenkom willen geen relatie, maar alleen los contact (IYKWIM), of ze hebben al een relatie en zijn dus niet beschikbaar. Degene die ik leuk vind, vinden mij niet leuk genoeg of focussen zich alleen op hun carrière en degene die mij leuk vinden, vind ik weer niet leuk genoeg.
Ik heb het idee dat de leeftijd daar ook een grote rol in begint te spelen. Ik ben ook wel steeds kieskeuriger geworden omdat ik inmiddels goed weet wat ik wel en niet wil. Wat los staat van een eisenlijstje, maar meer te maken heeft met een gevoel wat ik bij iemand wil hebben. En dat maakt het niet makkelijker. Maar goed, blijf gewoon verder kijken...
Ik heb overigens aan het internetdaten wel een aantal leuke contacten overgehouden (vriendschappelijk).
Herkenbaar. Ik heb een baan waar vrijwel alleen maar vrouwen werken en de mannen die vrijgezel zijn zijn te jong, homo of te carrière gericht (artsen). In de kroeg kom ik ze ook niet echt tegen. Dan ben ik vaak ook teveel met mijn eigen vrienden bezig. En veel mannen lijken (op deze leeftijd) idd alleen maar seks te willen. Hebben al een relatie achter de rug, kinderen en willen genieten van hun vrijgezellen leven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk. En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komMaar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?
Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? -->
Herkenbaar. Als je nog op school zit, kom je ze vanzelf tegen. Nu is het ineens een stuk lastiger mede door door jou genoemde redenen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komMaar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?
Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? -->Mijn hobby is overigens dronken worden en die optie is boven al besproken
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben 32 en ben ook iemand tegengekomen, dus het kan best hoor.
Het is een kwestie van veel iniatief nemen en in gesprek te raken. En dan moet je juist van die focus af waarin je de hele tijd gaat malen en mannen/vrouwen 'in gaat delen'. Nee, je hebt een gesprek met meerdere personen.
En waar ontmoet je iemand? Sja, dat kan overal. In de lift op het werk, in de supermarkt, in de bus, maar zoals ik al zei het werkt niet als je er te gefocused op bent.
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.
Voor mij lijkt het inderdaad ook niet zo makkelijk te gaan. Ik ben 28...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.
Oh, dat sowieso!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.
Ik ben er ook niet ontzettend op gefocust, maar zou het gewoon erg leuk vinden. Momenteel geniet ik van wat ik heb en dat is ook prima.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.
Eens!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komMaar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?
Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? -->Mijn hobby is overigens dronken worden en die optie is boven al besproken
Exact. Altijd wordt de schuld gegeven aan 'de markt'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
Dat is nou precies wat ik mij afvraag...maar ik heb er geen antwoord op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Homey het volgende:
Heel veel mensen zijn wel heel gelukkig in de liefde, wat doen die nou net goed wat jij niet doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een heerlijk sociaal levenI'll get by
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dit sletje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is het weer zo'n deprimerende zondagavond discussie?
Nu heb ik al een kind, dus die stap kan ik wel overslaan. En o ja, ik had drie foksters in mijn bed afgelopen weekend.
K, P, en D? (Toevallig nog best kloppend ook?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is het weer zo'n deprimerende zondagavond discussie?
Nu heb ik al een kind, dus die stap kan ik wel overslaan. En o ja, ik had drie foksters in mijn bed afgelopen weekend.
Welnee. Twee waren meet-gerelateerd. Jij met je zieke geest.quote:
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rugquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En ja, komt ie weer...ik zou ook graag kinderen/een kind willen in de niet al te verre toekomst. Met een man erbij zou dan toch een stuk plezieriger zijn. Zo niet, dan doe ik dat idd alleen wel, maar daarmee vergroot je je kansen om iemand tegen te komen nou ook niet echt.
Brrrr alleen het idee alquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou bij mij is het sinds dit weekend echt "officieel".![]()
Onze facebook burgelijke staat gegevens zijn inmiddels aangepasten tja, dan is't officieel
Ja en oneerlijk he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even voor mijn beeldvorming maar vrouwen hebben het op die datingsites toch veel makkelijker dan mannen? Als je er op je foto niet al te lelijk uitziet krijg je volgensm ij als willekeurige vrouw stapels reacties en verzoeken.
Ik moet er ook erg aan wennen nog hoorquote:
Alsof je daar wat aan hebt als het stuk voor stuk kneuzen zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even voor mijn beeldvorming maar vrouwen hebben het op die datingsites toch veel makkelijker dan mannen? Als je er op je foto niet al te lelijk uitziet krijg je volgensm ij als willekeurige vrouw stapels reacties en verzoeken.
Leuk man!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet er ook erg aan wennen nog hoor
Bespeur ik hier een stukje frustratiequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof je daar wat aan hebt als het stuk voor stuk kneuzen zijn.
Nee, een stukje realiteitquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een stukje frustratie
Maar geven die mannen dan ook expliciet aan in hun berichtjes dat ze alleen maar op zoek zijn naar een one night stand of maak je dat er zelf van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een stukje realiteitMannen zeuren altijd dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen. Nou is dat in principe ook zo, maar als jij 25 bent en het zijn stuk voor stuk kale, lelijke mannen van rond de 40 of mooie mannen die alleen seks willen, dan kun je 300 berichtjes per dag krijgen, maar dan ben je even gefrustreerd als een man die 0 berichtjes krijgen.
Het was een voorbeeld...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar geven die mannen dan ook expliciet aan in hun berichtjes dat ze alleen maar op zoek zijn naar een one night stand of maak je dat er zelf van?
Maar wel een voorbeeld dat vaak klopt op datingsites.quote:
Ja I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar wel een voorbeeld dat vaak klopt op datingsites.
Hier vrijdag derde date met een date van eerder, gaat leuk en contact verloopt ook heel leuk
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker dingquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja I knowMaar details vragen over een voorbeeld heeft niet echt nut...
Ben je al verliefd?!
Klinkt goed!! Rustig aan is voor watjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker ding
Ehm tsja..een heel klein beetje wel jaWe doen het heel rustig aan.
Ik ben ook een watjequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Rustig aan is voor watjes
Ik stop er voorlopig mee , probeer over een tijdje wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Dus 1 date en 2 gesprekken later met vrouwen en je geeft op?
Top intelling! Zo kom je ver
Wijze woordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij wordt internetdaten door veel mensen geidealiseerd, terwijl mensen vergeten dat daten een sociaal spel is, hoe je het ook doet. Mensen die in de kroeg zo iemand versieren, zullen met internetdaten ook de een na de ander mee kunnen slepen. Mensen die in real life geen woord met het andere geslacht kunnen/durven wisselen, zullen ook met internetdaten niet slagen.
[..]
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rug). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar tegenwoordig is het niet vreemd om de eerste te krijgen als je tegen de 40 bent. Focus je niet teveel op die wens, het kan allemaal heel snel gaan, maar zoals je weet schrikt het "moeten" nogal af. En dan nog: zoek je een zaaddonor of iemand met wie je de rest van je leven door wilt brengen?
Ik heb het ook niet over nu direct...maar in de niet al te verre toekomst. En tuurlijk hoop ik op iemand met wie ik de rest van mijn leven kan doorbrengen. Ik ben zeker niet op zoek naar een zaaddonor. Maar naar iemand van wie ik kan houden en die ook van mij houdt, iemand met wie je dingen kan delen.quote:[b]Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rug). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar tegenwoordig is het niet vreemd om de eerste te krijgen als je tegen de 40 bent. Focus je niet teveel op die wens, het kan allemaal heel snel gaan, maar zoals je weet schrikt het "moeten" nogal af. En dan nog: zoek je een zaaddonor of iemand met wie je de rest van je leven door wilt brengen?
Gefeliciteerd! Wat goed man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou bij mij is het sinds dit weekend echt "officieel".![]()
Onze facebook burgelijke staat gegevens zijn inmiddels aangepasten tja, dan is't officieel
Jaaaa! Eefje!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker ding
Ehm tsja..een heel klein beetje wel jaWe doen het heel rustig aan.
Thanksquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat goed man.
Mijn facebook status is niet aangepast.Is mijn relatie nu al verdoemd te mislukken?
Wat versta jij onder weinig pit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef maen het volgende:
Gisteravond 3e date gehad. Op zich gezellig, leuk kunnen praten, maar ik begon me wel te storen aan het feit dat er weinig pit in die jongen zit. Had gehoopt dat er intussen wel een beetje leven in zou zitten, maar dat viel tegen... Geen vervolgdate meer dus. Next
Das wel jammer. Als je al een paar dates op weg bent en 't is gezellig dan ga je vaak wel langzaam hopen dat het iets kan worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef maen het volgende:
Gisteravond 3e date gehad. Op zich gezellig, leuk kunnen praten, maar ik begon me wel te storen aan het feit dat er weinig pit in die jongen zit. Had gehoopt dat er intussen wel een beetje leven in zou zitten, maar dat viel tegen... Geen vervolgdate meer dus. Next
Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over nu direct...maar in de niet al te verre toekomst. En tuurlijk hoop ik op iemand met wie ik de rest van mijn leven kan doorbrengen. Ik ben zeker niet op zoek naar een zaaddonor. Maar naar iemand van wie ik kan houden en die ook van mij houdt, iemand met wie je dingen kan delen.
Maar mocht het zo zijn dat ik over 5 jaar nog niemand ben tegen gekomen, dan zou ik zeker kijken of zonder partner een kind tot de mogelijkheid behoort.
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat versta jij onder weinig pit?
Niet actief/levendig kunnen vertellen? Een saaie, slome lul dus?
Of dat hij geen hobbies of passies heeft? Een saaie, slome lul dus?
Type persoon die je uit gaat nodigen op een crematie / begravenis om er zeker van te zijn da het een graf stemming isquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.
Ik dacht eerst dat het misschien door verlegenheid ofzo zou komen, maar hij is blijkbaar niet zo uitbundig.
Daar is iets voor te zeggen, maar het vreemde is dat het niet allemaal basisonderwijs en verplegende zorg is. Variërend van advies aan het onderwijs in een semi-overheidsbedrijf tot therapeuten en orthopeden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Zo raar is dat niet. Het zijn toch vooral vrouwen-beroepen. (vooral basisonderwijs dan, en zorg natuurlijk)
Die komen minder kerels tegen en zoeken automatisch sneller hun heil op een datingsite.
Klopt helemaal, verhouding is daar echt zoek in die beroepen. En bij mij op kantoor zijn het allemaal gehuwde ruitjesbloesjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Zo raar is dat niet. Het zijn toch vooral vrouwen-beroepen. (vooral basisonderwijs dan, en zorg natuurlijk)
Die komen minder kerels tegen en zoeken automatisch sneller hun heil op een datingsite.
Haha nee, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Type persoon die je uit gaat nodigen op een crematie / begravenis om er zeker van te zijn da het een graf stemming is
Niet "durven" komt wel als verlegenheid over eerlijk gezegd. Of hij vond er gewoon geen klap aan natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.
Ik dacht eerst dat het misschien door verlegenheid ofzo zou komen, maar hij is blijkbaar niet zo uitbundig.
Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een stukje realiteitMannen zeuren altijd dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen. Nou is dat in principe ook zo, maar als jij 25 bent en het zijn stuk voor stuk kale, lelijke mannen van rond de 40 of mooie mannen die alleen seks willen, dan kun je 300 berichtjes per dag krijgen, maar dan ben je even gefrustreerd als een man die 0 berichtjes krijgen.
Die chick zit al vet onder de plak manquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?
Als ik jou was, zou ik ook ziek worden van al die "spam".
Wel beetje mee eens. Daarbij, als je eenmaal voor je kinderwens gaat ben je nooit meer met zijn tweeën dus niks mis met even genieten van het samen zijn voor je het daar serieus over gaat hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...
Die van mij rammelen nog niet. Maar snap wel wat je bedoeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef chrisr het volgende:
Ik denk dat het er juist vaak bijstaat om aan te geven dat ze niet schrikken van een kinderwens. Rammelende eierstokken is nou niet echt een typisch mannendingetje
Jaloers!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef piere het volgende:
[..]
Die chick zit al vet onder de plak man
Been there, done thatquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?
Als ik jou was, zou ik ook ziek worden van al die "spam".
Wel een 'MILF' in wording.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef piere het volgende:
[..]
Die chick zit al vet onder de plak man
Nou.... over een paar maanden eet ze al het eten van zijn bord af..... wat boft die jongen toch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:25 schreef piere het volgende:
[..]
Ik was gewoon te traag!
En jaloers is een naar woord. Ik benijd hem eerder
Hehe, idd. Zijn vaak toch de vrouwen van 30+ die nog even snel voor hun 35e een man aan de haak hopen te slaan vanwege de kinderwens en niet andersom. Of ben ik nu weer kortzichtigquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef chrisr het volgende:
Ik denk dat het er juist vaak bijstaat om aan te geven dat ze niet schrikken van een kinderwens. Rammelende eierstokken is nou niet echt een typisch mannendingetje
Mijn vent zei bij date 2 al dat hij mij zag als de moeder van zn kinderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hehe, idd. Zijn vaak toch de vrouwen van 30+ die nog even snel voor hun 35e een man aan de haak hopen te slaan vanwege de kinderwens en niet andersom. Of ben ik nu weer kortzichtig
Of mannen van begin 40 die alsnog snel een jongere dame aan de haak willen slaan vanwege hun plotseling opgekomen kinderwensquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hehe, idd. Zijn vaak toch de vrouwen van 30+ die nog even snel voor hun 35e een man aan de haak hopen te slaan vanwege de kinderwens en niet andersom. Of ben ik nu weer kortzichtig
Dat lijkt me errug sterk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of mannen van begin 40 die alsnog snel een jongere dame aan de haak willen slaan vanwege hun plotseling opgekomen kinderwensJe kunt het allemaal wel in hokjes stoppen dan.
Of die gaan voor een 2e legquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of mannen van begin 40 die alsnog snel een jongere dame aan de haak willen slaan vanwege hun plotseling opgekomen kinderwensJe kunt het allemaal wel in hokjes stoppen dan.
Volgens mij heb ik al een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik de nadruk er juist niet op probeer te leggen in de vorige discussies over dit onderwerp. Maar het onderwerp komt wel vaak ter sprake als dertigers daten. Ook als ik het onderwerp juist probeer te vermijden omdat ik weet dat het afschrikt als je een kinderwens uitspreekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...
Toch wel benieuwd naar waar je precies zo nerveus van wordt bij het bezoeken van datingsites?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef JoeBravo het volgende:
Aangezien een baan zoeken en een date zoeken tegelijk voor mij niet werkt, ga ik m'n tijd de komende maanden maar in het 1e steken, lijkt me belangrijker op dit moment.
En dat ik bloednerveus en ook zeker niet gelukkiger wordt van datingsites bezoeken, maakt de keus alleen maar makkelijker.
Nu alleen niet vergeten m'n betaling ook stop te zetten...
Was ditnu? Niet opgeven hoor, gewoon even pauzeren. Je bent nog maar een half jaartje bezig. Wat moet ik dan wel niet denken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik de nadruk er juist niet op probeer te leggen in de vorige discussies over dit onderwerp. Maar het onderwerp komt wel vaak ter sprake als dertigers daten. Ook als ik het onderwerp juist probeer te vermijden omdat ik weet dat het afschrikt als je een kinderwens uitspreekt.
Wat ik probeerde te zeggen is dat ik hoop toch in de nabije toekomst iemand tegen te komen, zodat je eerst een paar jaar met elkaar kan doorbrengen en een stabiele relatie hebt voordat je aan kinderen begint. Dat vind ik toch wel een voorwaarde.
Op dit moment zou ik gewoon niks liever willen dan iemand met wie je dingen kan delen, herinneringen kan opbouwen. Iemand die aan je vraagt hoe je dag geweest is ed. Iemand die je waardeert om wie je bent.
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ik voel mij klote op het moment en dan ben ik ook niet zo goed in het voorwoorden van mijn gevoelens. Misschien beter voor mij om het er gewoon maar niet meer over te hebben.
Voor alle daters,. succes! En voor degene die iemand gevonden hebben...geniet ervan!
simpel: ik wil teveel, te snel en zonder teleurgesteld te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd naar waar je precies zo nerveus van wordt bij het bezoeken van datingsites?
Ah tsjik, no worries, die vent komt echt wel! Het was meer een idee dat bij me leefde uit jouw posts, dat je meteen checkt of de man wel kinderen wil. Als je dat juist niet doet, is het toch prima? Jij bent de enige die weet hoe je het allemaal doet en aanpakt, ik heb alleen die uitleg iedere keer net gemist denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik de nadruk er juist niet op probeer te leggen in de vorige discussies over dit onderwerp. Maar het onderwerp komt wel vaak ter sprake als dertigers daten. Ook als ik het onderwerp juist probeer te vermijden omdat ik weet dat het afschrikt als je een kinderwens uitspreekt.
Wat ik probeerde te zeggen is dat ik hoop toch in de nabije toekomst iemand tegen te komen, zodat je eerst een paar jaar met elkaar kan doorbrengen en een stabiele relatie hebt voordat je aan kinderen begint. Dat vind ik toch wel een voorwaarde.
Op dit moment zou ik gewoon niks liever willen dan iemand met wie je dingen kan delen, herinneringen kan opbouwen. Iemand die aan je vraagt hoe je dag geweest is ed. Iemand die je waardeert om wie je bent.
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ik voel mij klote op het moment en dan ben ik ook niet zo goed in het voorwoorden van mijn gevoelens. Misschien beter voor mij om het er gewoon maar niet meer over te hebben.
Voor alle daters,. succes! En voor degene die iemand gevonden hebben...geniet ervan!
ghehe, voelt er zich een schuldigquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah tsjik, no worries, die vent komt echt wel! Het was meer een idee dat bij me leefde uit jouw posts, dat je meteen checkt of de man wel kinderen wil. Als je dat juist niet doet, is het toch prima? Jij bent de enige die weet hoe je het allemaal doet en aanpakt, ik heb alleen die uitleg iedere keer net gemist denk ik
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ghehe, voelt er zich een schuldig
Niet alleen je baarmoeder, maar ook je was-, kook- en poets-skills, en om je rijke vader.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb juist bij de mannen die al heel expliciet hun kinderwens etaleren op hun profiel soms de indruk dat het ze vooral om mijn baarmoeder te doen is en niet om mij.
Als jij net op dat moment een speeddate verzoek deed wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zei je nou trouwens laatst met 7,7? Matchen wij zo hoog?
Ik heb precies het zelfde probleem...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als jij net op dat moment een speeddate verzoek deed wel ja
Maar ik ik zie nu dus pas voor het eerst dat de scores dus helemaal niet voor beiden partijen gelijk zijn
Bijna iedereen die ik in mijn lijst hebt past beter bij mij dan andersom
Makkelijk schreeuwen als je mij niet kentquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal na een aantal berichten al willen meeten. En terecht imo, je kan eindeloos heen en weer blijven mailen maar je weet pas echt of er een klik is op het moment dat je elkaar ontmoet. Weken lang heen en weer mailen is in mijn optiek een beetje je tijd verdoen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef THS het volgende:
Na hoeveel email berichten vind er doorgaans de eerste date plaats? Ik heb niet zo veel zin om weken lang met elkaar te emailen omdat je dan op de date IRL elkaar niets meer te vertellen hebt...
Ik wil liefst eigenlijk zo snel mogelijk de eerste date hebben, want de praktijk is zoveel anders dan via internet communiceren.
Hoe denken vrouwen hierover? Moet er eerst een soort vertrouwensband/klik met die persoon zijn of gewoon direct in het diepe en kijken hoe mensen irl zijn?
Heb je het dan over enkele berichten, bijv. 2 a 5x heen en weer sturen (dus 10 berichten max)?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal na een aantal berichten al willen meeten. En terecht imo, je kan eindeloos heen en weer blijven mailen maar je weet pas echt of er een klik is op het moment dat je elkaar ontmoet. Weken lang heen en weer mailen is in mijn optiek een beetje je tijd verdoen.
Jajaja, ths gaat weer een poging wagen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Silenus het volgende:
He THS, leuk dat je er weer bent!
Je kunt het het beste gewoon aan een vrouw vragen.
Pfff, tjee... ehm, ik denk binnen een bericht of 3/4 heen en weer sturen krijg ik meestal een voorstel om te meeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef THS het volgende:
[..]
Heb je het dan over enkele berichten, bijv. 2 a 5x heen en weer sturen (dus 10 berichten max)?
Ik hou er juist van om gelijk de diepte in te gaan. Koetjes en kalfjes dat doe ik wel tijdens het mailen, ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou het op de eerste paar dates niet meteen over zware onderwerpen als kinderwens etc hebben hoor. Eerst maar eens kijken of het klikt op meer alledaagse zaken als interesses, hobby's, of je een leuk gesprek kunt voeren, beetje dezelfde humor hebt enzo. Je kan de ander natuurlijk wel een beetje polsen hoe het zit met kinderwens, maar niet al te expliciet.
Kinderen is meer iets voor als je al samenwoont en erachter bent of je het überhaupt bevalt om 24/7 met een bepaald iemand onder een dak te wonen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef THS het volgende:
[..]
Jajaja, ths gaat weer een poging wagen....
dus je vindt ons allemaal niet boeiend?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen over koetjes en kalfjes praten met mensen die me compleet niet boeien
Als ik iemand leuk vind verander ik in een soort CSI Fiebie ofzo
KLIK DAN OOK EENS OP JA IN PLAATS VAN DAT HIER METEEN TE KOMEN MELDEN!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
OEH! Er kwam een speeddateverzoek voorbij waarbij ik beter bij die ander paste dan VV
Hoe is het met je kalfje, Dizorn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
dus je vindt ons allemaal niet boeiend?
Juistquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Binnen twee weken regel ik meestal afspraak. Langer, en het momentum gaat verloren.
sta op haar te wachten onderaan een tramstation.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe is het met je kalfje, Dizorn?
Kusje op je koetje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
KLIK DAN OOK EENS OP JA IN PLAATS VAN DAT HIER METEEN TE KOMEN MELDEN!!!![]()
![]()
Bedankt voor je input! Zoiets las ik ook al op Google, maar dat zijn bronnen uit de VS, niet NL.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Pfff, tjee... ehm, ik denk binnen een bericht of 3/4 heen en weer sturen krijg ik meestal een voorstel om te meeten.
Ik zou me er vooral niet blind op staren. Klinkt heel erg cliché maar go with the flow. Voel gewoon aan of het goed zit en stel voor om een keer wat te drinken om elkaar wat beter te leren kennen.... of dat nou 4 x heen en weer berichten is of 10 x. (Alhoewel het 'momentum-verhaal' wél waar is in mijn optiek.)quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef THS het volgende:
[..]
Bedankt voor je input! Zoiets las ik ook al op Google, maar dat zijn bronnen uit de VS, niet NL.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
sta op haar te wachten onderaan een tramstation.
als dat niet hosselen wordt...
Tja, tell me about it...Wil niet opscheppen maar had irl vaker dit soort momemtum gehad met een paar mooie dames. Maar je komt er pas later achter dat de interesse (bij de vrouw dan) is verdwenen EN dat je dus toen momentum had. Die magie duurt niet zo lang.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou me er vooral niet blind op staren. Klinkt heel erg cliché maar go with the flow. Voel gewoon aan of het goed zit en stel voor om een keer wat te drinken om elkaar wat beter te leren kennen.... of dat nou 4 x heen en weer berichten is of 10 x. (Alhoewel het 'momentum-verhaal' wél waar is in mijn optiek.)
Ja jammer dat momentum niet behouden blijft in de datingwereld. Het volgt een beetje een Gaussian kromme. Je moet snel handelen als de momentum nog hoog is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Coco98 het volgende:
Je zou van een typische Fok!ker toch wel verwachten dat ze verstand hebben van momentum
Vraag haar op dat zou ik zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nu mailcontact met een meisje waar ik eigenlijk totaal geen hoogte van kan krijgen. Maar eens vragen wat ze nou wil, want het lijkt meer een penvriendin dan iemand die geinteresseerd is in een date...
Dan kun je toch gewoon op een date aansturen? Weet je dat ook gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nu mailcontact met een meisje waar ik eigenlijk totaal geen hoogte van kan krijgen. Maar eens vragen wat ze nou wil, want het lijkt meer een penvriendin dan iemand die geinteresseerd is in een date...
Dat is eng. Dat durf ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon op een date aansturen? Weet je dat ook gelijk.
Die van mij antwoordt in van die zakelijke zinnen, zonder smileys enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef THS het volgende:
[..]
Dat is eng. Dat durf ik niet.
Ik heb nu leuk emailcontact met een meisje. Ze emailt heel snel terug, maar zelf vraagt ze weinig aan me. Ik kan eigenlijk ook geen hoogte krijgen of ze wilt daten of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |