Ja jammer dat momentum niet behouden blijft in de datingwereld. Het volgt een beetje een Gaussian kromme. Je moet snel handelen als de momentum nog hoog is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Coco98 het volgende:
Je zou van een typische Fok!ker toch wel verwachten dat ze verstand hebben van momentum
Vraag haar op dat zou ik zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nu mailcontact met een meisje waar ik eigenlijk totaal geen hoogte van kan krijgen. Maar eens vragen wat ze nou wil, want het lijkt meer een penvriendin dan iemand die geinteresseerd is in een date...
Dan kun je toch gewoon op een date aansturen? Weet je dat ook gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nu mailcontact met een meisje waar ik eigenlijk totaal geen hoogte van kan krijgen. Maar eens vragen wat ze nou wil, want het lijkt meer een penvriendin dan iemand die geinteresseerd is in een date...
Dat is eng. Dat durf ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon op een date aansturen? Weet je dat ook gelijk.
Die van mij antwoordt in van die zakelijke zinnen, zonder smileys enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef THS het volgende:
[..]
Dat is eng. Dat durf ik niet.
Ik heb nu leuk emailcontact met een meisje. Ze emailt heel snel terug, maar zelf vraagt ze weinig aan me. Ik kan eigenlijk ook geen hoogte krijgen of ze wilt daten of niet.
Serieus, wat is het érgste wat je kan overkomen? Een afwijzing van iemand die je nog nooit IRL ontmoet hebt. Het beste wat je kan overkomen is dat ze wil daten ---> mogelijk zoenen ---> mogelijk geile neuksex. Weeg die 2 dingen eens af tegen elkaar.quote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat die lui uberhaupt op een datingsite doen. Mocht het, door een of andere grillige speling der natuur, ooit eens op neuken uitdraaien hou je je hart toch vast? Kun je nog bij het voeteneind van het bed aanschuiven om tips te geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus, wat is het érgste wat je kan overkomen? Een afwijzing van iemand die je nog nooit IRL ontmoet hebt. Het beste wat je kan overkomen is dat ze wil daten ---> mogelijk zoenen ---> mogelijk geile neuksex. Weeg die 2 dingen eens af tegen elkaar.
Datingsites zijn zó straight-forward. Iedereen weet wat je intenties zijn, als er een plek is waar je ongegeneerd op een date aan kan sturen is het wel daar. Je hebt echt niks te verliezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat die lui uberhaupt op een datingsite doen. Mocht het, door een of andere grillige speling der natuur, ooit eens op neuken uitdraaien hou je je hart toch vast? Kun je nog bij het voeteneind van het bed aanschuiven om tips te geven.
Probleem is dat het er zoveel zijn hier.
Verstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Datingsites zijn zó straight-forward. Iedereen weet wat je intenties zijn, als er een plek is waar je ongegeneerd op een date aan kan sturen is het wel daar. Je hebt echt niks te verliezen.
Mijn too-good-to-be-true date van afgelopen vrijdag kwam heeft dus daadwerkelijk borderline en een geschiedenis met depressies wist ze me vandaag te vertellen. Ga ik niet aan beginnen, on to the next
Jammere is dat ze fysiek gezien écht geweldig is, en ook op mentaal vlak gewaagd aan me is. Heb alleen absoluut geen zin in oneindige drama.quote:
Even je gemiddelde opkrikken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Jammere is dat ze fysiek gezien écht geweldig is, en ook op mentaal vlak gewaagd aan me is. Heb alleen absoluut geen zin in oneindige drama.
Nee dusquote:
Ben ik echt niet bang voor hoor. Gaf alleen maar een voorbeeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus, wat is het érgste wat je kan overkomen? Een afwijzing van iemand die je nog nooit IRL ontmoet hebt. Het beste wat je kan overkomen is dat ze wil daten ---> mogelijk zoenen ---> mogelijk geile neuksex. Weeg die 2 dingen eens af tegen elkaar.
Dat gaat altijd megahard daar de eerste dag omdat je bovenaan staat in de zoekresultaten, daarna kakt het nogal in. Oogsten dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
M'n profiel is daar wel 77 keer bekeken in 2 uur tijd... dat is heel wat meer dan de 148 keer in 2 weken tijd op knuz ofzo. Heb ook al 2 berichten binnen van vrouwen die interesse tonen... tempting.... Ook +8k mensen onlineOp relatieklik zitten er 156 online. Lijkt me een beetje veel eerlijk gezegd, jokt die site tegen ons?
I'm doing the best I canquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat gaat altijd megahard daar de eerste dag omdat je bovenaan staat in de zoekresultaten, daarna kakt het nogal in. Oogsten dus.
Dat klinkt heel mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn date van gisteravond was ge-wel-digSpelletjes gedaan, muziek geluisterd en bleek dat ik onder een steen heb geleefd
![]()
En half een film gekeken. In tijden niet zoveel lol gemaakt (ok, beetje hulp gehad
), maar toch
Uiteindelijk blijven pitten, dus het was vanmorgen wel vroeg
![]()
Zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klinkt heel mooi![]()
Ben even een tijdje hier niet meer geweest, maar is dit een nieuwe of dezelfde als vorige keer?
Wiet gerookt, voor de eerste keerquote:
Ah top manquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah top man
(ben wel benieuwd of er nog "honken" zijn behaald of een homerun gelopen)
hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker![]()
Nieuwe, van FOK
[..]
Wiet gerookt, voor de eerste keer
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen zondag weer een date gehad met m'n date. Was weer gezellig
Feestdagen? denk je daar nu al aan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik het zo lees zit niemand de komende feestdagen alleen
Ja, de nachten worden langer, vroeg donkerquote:
ik zit met 60 anderen in China met de feestdagen, dus wat dat betreft niet alleen neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik ga er van uit van wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met je date naar het Kerstwintercircus, wat romantischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog maar 1x aan kerst gedacht en dat was toen ik een kaartje bestelde voor het theater
Dat is wel een heel leuk ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Met je date naar het Kerstwintercircus, wat romantisch
Momenteel is het eerste kerstdag naar een balletstukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
Met je date naar het Kerstwintercircus, wat romantisch
Niet doen. Oostblokkers op hun bek zien gaan is uitermate geschikt voor de feestdagen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een heel leuk ideeMisschien kan ik mijn kaartjes voor Holiday on Ice nog ruilen....
Daarom, ik vermaak me prima met de kerstdagen straks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef eefje801 het volgende:
Als single hoef je toch ook niet alleen te zitten met de feestdagen? Ik kan bij fam. of vrienden terecht en andersom en er wordt van alles georganiseerd aan feesten etc. voor mensen die zin hebben in wat anders. En anders lekker veel foute kerstfilms kijken
Maar jemig..kerst. Dat is nog ver weg hoor.
Haha, ik ben zelfs een beetje jaloers op dit verhaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Ballard het volgende:
maar vinnie dat was dus met die KPDer? een meisje van wie je de tieten al had gezien heeft je uitgenodigd om bij haar te komen blowen?ik vind het een stoer verhaal
Srsly??? Na een paar uur niks gehoord te hebben meteen verhaal komen halenquote:Inhoud bericht:
jaammeer, geen berichtje meer terug... of had ik niet moeten zeggen dat je eigenlijk best wel leuk was![]()
doei
Ah komop, wat een onzin. Ik ben ook aziatisch (kwart Javaans/kwart Moluks, half NL) en ook niet groter dan 1,75. Je moet wat aan je instelling doen, als je er zelf niet in gelooft dan gaan vrouwen dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:55 schreef THS het volgende:
Maar ja, ik speel het Leven dan ook op "hard mode". Klein, aziatisch en niet superknap zijn...(beetje Schenkstroop dingen enzo)
Heerlijk.. en waar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Ballard het volgende:
ook al is het waar dat het Hard Mode is... het wordt Nightmare Mode door er zielig over te doen
ga anders lekker naar The Smiths luisteren
"people who are uglier than you and I, they take what they want from life"
'die KPD'er' ? Ik heb hier geen naam genoemd, maar omdat het toch al in diverse topics staat: met thegirlnextdoor. Hele gezellige, maar ook mooie meid. Zoals ik al eerder zei vandaag in een ander topic:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Ballard het volgende:
maar vinnie dat was dus met die KPDer? een meisje van wie je de tieten al had gezien heeft je uitgenodigd om bij haar te komen blowen?ik vind het een stoer verhaal
Lees: Ze vond je leuker als een vriend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'die KPD'er' ? Ik heb hier geen naam genoemd, maar omdat het toch al in diverse topics staat: met thegirlnextdoor. Hele gezellige, maar ook mooie meid. Zoals ik al eerder zei vandaag in een ander topic:
voor mij is het belangrijk dat ik weer eens een hele leuk avond vol met gelach heb gehad
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lees: Ze vond je leuker als een vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |