Makkelijk schreeuwen als je mij niet kentquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal na een aantal berichten al willen meeten. En terecht imo, je kan eindeloos heen en weer blijven mailen maar je weet pas echt of er een klik is op het moment dat je elkaar ontmoet. Weken lang heen en weer mailen is in mijn optiek een beetje je tijd verdoen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef THS het volgende:
Na hoeveel email berichten vind er doorgaans de eerste date plaats? Ik heb niet zo veel zin om weken lang met elkaar te emailen omdat je dan op de date IRL elkaar niets meer te vertellen hebt...
Ik wil liefst eigenlijk zo snel mogelijk de eerste date hebben, want de praktijk is zoveel anders dan via internet communiceren.
Hoe denken vrouwen hierover? Moet er eerst een soort vertrouwensband/klik met die persoon zijn of gewoon direct in het diepe en kijken hoe mensen irl zijn?
Heb je het dan over enkele berichten, bijv. 2 a 5x heen en weer sturen (dus 10 berichten max)?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal na een aantal berichten al willen meeten. En terecht imo, je kan eindeloos heen en weer blijven mailen maar je weet pas echt of er een klik is op het moment dat je elkaar ontmoet. Weken lang heen en weer mailen is in mijn optiek een beetje je tijd verdoen.
Jajaja, ths gaat weer een poging wagen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Silenus het volgende:
He THS, leuk dat je er weer bent!
Je kunt het het beste gewoon aan een vrouw vragen.
Pfff, tjee... ehm, ik denk binnen een bericht of 3/4 heen en weer sturen krijg ik meestal een voorstel om te meeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef THS het volgende:
[..]
Heb je het dan over enkele berichten, bijv. 2 a 5x heen en weer sturen (dus 10 berichten max)?
Ik hou er juist van om gelijk de diepte in te gaan. Koetjes en kalfjes dat doe ik wel tijdens het mailen, ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou het op de eerste paar dates niet meteen over zware onderwerpen als kinderwens etc hebben hoor. Eerst maar eens kijken of het klikt op meer alledaagse zaken als interesses, hobby's, of je een leuk gesprek kunt voeren, beetje dezelfde humor hebt enzo. Je kan de ander natuurlijk wel een beetje polsen hoe het zit met kinderwens, maar niet al te expliciet.
Kinderen is meer iets voor als je al samenwoont en erachter bent of je het überhaupt bevalt om 24/7 met een bepaald iemand onder een dak te wonen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef THS het volgende:
[..]
Jajaja, ths gaat weer een poging wagen....
dus je vindt ons allemaal niet boeiend?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen over koetjes en kalfjes praten met mensen die me compleet niet boeien
Als ik iemand leuk vind verander ik in een soort CSI Fiebie ofzo
KLIK DAN OOK EENS OP JA IN PLAATS VAN DAT HIER METEEN TE KOMEN MELDEN!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
OEH! Er kwam een speeddateverzoek voorbij waarbij ik beter bij die ander paste dan VV
Hoe is het met je kalfje, Dizorn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
dus je vindt ons allemaal niet boeiend?
Juistquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Binnen twee weken regel ik meestal afspraak. Langer, en het momentum gaat verloren.
sta op haar te wachten onderaan een tramstation.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe is het met je kalfje, Dizorn?
Kusje op je koetje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
KLIK DAN OOK EENS OP JA IN PLAATS VAN DAT HIER METEEN TE KOMEN MELDEN!!!![]()
![]()
Bedankt voor je input! Zoiets las ik ook al op Google, maar dat zijn bronnen uit de VS, niet NL.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Pfff, tjee... ehm, ik denk binnen een bericht of 3/4 heen en weer sturen krijg ik meestal een voorstel om te meeten.
Ik zou me er vooral niet blind op staren. Klinkt heel erg cliché maar go with the flow. Voel gewoon aan of het goed zit en stel voor om een keer wat te drinken om elkaar wat beter te leren kennen.... of dat nou 4 x heen en weer berichten is of 10 x. (Alhoewel het 'momentum-verhaal' wél waar is in mijn optiek.)quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef THS het volgende:
[..]
Bedankt voor je input! Zoiets las ik ook al op Google, maar dat zijn bronnen uit de VS, niet NL.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
sta op haar te wachten onderaan een tramstation.
als dat niet hosselen wordt...
Tja, tell me about it...Wil niet opscheppen maar had irl vaker dit soort momemtum gehad met een paar mooie dames. Maar je komt er pas later achter dat de interesse (bij de vrouw dan) is verdwenen EN dat je dus toen momentum had. Die magie duurt niet zo lang.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou me er vooral niet blind op staren. Klinkt heel erg cliché maar go with the flow. Voel gewoon aan of het goed zit en stel voor om een keer wat te drinken om elkaar wat beter te leren kennen.... of dat nou 4 x heen en weer berichten is of 10 x. (Alhoewel het 'momentum-verhaal' wél waar is in mijn optiek.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |