abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:33:21 #101
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117729365
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:25 schreef piere het volgende:

[..]

Ik was gewoon te traag!
En jaloers is een naar woord. Ik benijd hem eerder :9
Nou.... over een paar maanden eet ze al het eten van zijn bord af..... wat boft die jongen toch.

Oh... hier ook onder de plak. Met de lease-golden retriever naar het strand geweest..... zo erg dus.

Twee mannen en één vrouw die iets hebben over gehouden aan het daten. Toch niet zo een hopeloze zaak dus... ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:35:15 #102
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117729432
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wel een 'MILF' in wording. :P
Ik zou dur doen :')
fok you ja!
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:55:57 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117730111
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef chrisr het volgende:
Ik denk dat het er juist vaak bijstaat om aan te geven dat ze niet schrikken van een kinderwens. Rammelende eierstokken is nou niet echt een typisch mannendingetje ;)
Hehe, idd. Zijn vaak toch de vrouwen van 30+ die nog even snel voor hun 35e een man aan de haak hopen te slaan vanwege de kinderwens en niet andersom. Of ben ik nu weer kortzichtig ;)
pi_117730196
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hehe, idd. Zijn vaak toch de vrouwen van 30+ die nog even snel voor hun 35e een man aan de haak hopen te slaan vanwege de kinderwens en niet andersom. Of ben ik nu weer kortzichtig ;)
Mijn vent zei bij date 2 al dat hij mij zag als de moeder van zn kinderen :')... Ik had toen beter op moeten letten ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:58:50 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117730213
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Of mannen van begin 40 die alsnog snel een jongere dame aan de haak willen slaan vanwege hun plotseling opgekomen kinderwens ;) Je kunt het allemaal wel in hokjes stoppen dan.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:02:28 #106
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117730319
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of mannen van begin 40 die alsnog snel een jongere dame aan de haak willen slaan vanwege hun plotseling opgekomen kinderwens ;) Je kunt het allemaal wel in hokjes stoppen dan.
Dat lijkt me errug sterk?
fok you ja!
pi_117730370
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of die gaan voor een 2e leg :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:09:38 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117730562
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef piere het volgende:

[..]

Dat lijkt me errug sterk?
Antwoord staat bij de volgende reactie. Gebruikte ook niet voor niets een stereotype.
pi_117734942
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...
Volgens mij heb ik al een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik de nadruk er juist niet op probeer te leggen in de vorige discussies over dit onderwerp. Maar het onderwerp komt wel vaak ter sprake als dertigers daten. Ook als ik het onderwerp juist probeer te vermijden omdat ik weet dat het afschrikt als je een kinderwens uitspreekt.

Wat ik probeerde te zeggen is dat ik hoop toch in de nabije toekomst iemand tegen te komen, zodat je eerst een paar jaar met elkaar kan doorbrengen en een stabiele relatie hebt voordat je aan kinderen begint. Dat vind ik toch wel een voorwaarde.
Op dit moment zou ik gewoon niks liever willen dan iemand met wie je dingen kan delen, herinneringen kan opbouwen. Iemand die aan je vraagt hoe je dag geweest is ed. Iemand die je waardeert om wie je bent.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ik voel mij klote op het moment en dan ben ik ook niet zo goed in het verwoorden van mijn gevoelens. Misschien beter voor mij om het er gewoon maar niet meer over te hebben.

Voor alle daters,. succes! En voor degene die iemand gevonden hebben...geniet ervan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 08-10-2012 18:56:06 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:13:23 #110
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_117735179
Aangezien een baan zoeken en een date zoeken tegelijk voor mij niet werkt, ga ik m'n tijd de komende maanden maar in het 1e steken, lijkt me belangrijker op dit moment.
En dat ik bloednerveus en ook zeker niet gelukkiger wordt van datingsites bezoeken, maakt de keus alleen maar makkelijker.
Nu alleen niet vergeten m'n betaling ook stop te zetten...
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:21:47 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117735571
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef JoeBravo het volgende:
Aangezien een baan zoeken en een date zoeken tegelijk voor mij niet werkt, ga ik m'n tijd de komende maanden maar in het 1e steken, lijkt me belangrijker op dit moment.
En dat ik bloednerveus en ook zeker niet gelukkiger wordt van datingsites bezoeken, maakt de keus alleen maar makkelijker.
Nu alleen niet vergeten m'n betaling ook stop te zetten...
Toch wel benieuwd naar waar je precies zo nerveus van wordt bij het bezoeken van datingsites?
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:23:09 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117735641
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik de nadruk er juist niet op probeer te leggen in de vorige discussies over dit onderwerp. Maar het onderwerp komt wel vaak ter sprake als dertigers daten. Ook als ik het onderwerp juist probeer te vermijden omdat ik weet dat het afschrikt als je een kinderwens uitspreekt.

Wat ik probeerde te zeggen is dat ik hoop toch in de nabije toekomst iemand tegen te komen, zodat je eerst een paar jaar met elkaar kan doorbrengen en een stabiele relatie hebt voordat je aan kinderen begint. Dat vind ik toch wel een voorwaarde.
Op dit moment zou ik gewoon niks liever willen dan iemand met wie je dingen kan delen, herinneringen kan opbouwen. Iemand die aan je vraagt hoe je dag geweest is ed. Iemand die je waardeert om wie je bent.

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ik voel mij klote op het moment en dan ben ik ook niet zo goed in het voorwoorden van mijn gevoelens. Misschien beter voor mij om het er gewoon maar niet meer over te hebben.

Voor alle daters,. succes! En voor degene die iemand gevonden hebben...geniet ervan!
Was ditnu? Niet opgeven hoor, gewoon even pauzeren. Je bent nog maar een half jaartje bezig. Wat moet ik dan wel niet denken? ;) Heb zin in onze date!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:30:03 #113
381477 Izzit
This Izzit
pi_117735953
Ach ja, af en toe zakt de moed ook in de schoenen. Dan is het idd het beste om even te pauzeren, het gaat wel weer kriebelen op een gegeven moment.

Ik ben iemand die geen kinderwens heeft. Is ook niet handig daten...
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:45:22 #114
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_117736727
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Toch wel benieuwd naar waar je precies zo nerveus van wordt bij het bezoeken van datingsites?
simpel: ik wil teveel, te snel en zonder teleurgesteld te worden. :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117737284
Wat een hoop negativiteit onder de daters zeg... :P Vorige keer dat ik nog aan het internetdaten was hield ik er na de 2e date een relatie van 4 jaar aan over. Ik heb voorlopig nog geen kinderwens (wil over een jaar of 5 wel zeker kinderen), dat was ook een van de redenen dat het uit ging tussen mij en mijn vorige vriendin. Ben nu dan ook bewust op zoek naar een jongere vrouw omdat 30 plussers simpelweg niet zoveel tijd meer hebben. Erg kut dat dat op een gegeven moment een issue wordt, maar het is wel de realiteit.

Mijn vorige date is 24 en dat is perfect voor mij qua leeftijd.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117737730
Relatieplanet bevalt tot nu toe goed. Afgezien van de incidentele tokkie of te oude wijven reageren er toch leuke dames. :)

Best leuk die check op je marktwaarde.
pi_117737780
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ik voel mij klote op het moment en dan ben ik ook niet zo goed in het voorwoorden van mijn gevoelens. Misschien beter voor mij om het er gewoon maar niet meer over te hebben.

Ah tsjik, no worries, die vent komt echt wel! Het was meer een idee dat bij me leefde uit jouw posts, dat je meteen checkt of de man wel kinderen wil. Als je dat juist niet doet, is het toch prima? Jij bent de enige die weet hoe je het allemaal doet en aanpakt, ik heb alleen die uitleg iedere keer net gemist denk ik :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:17:32 #118
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117738225
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ah tsjik, no worries, die vent komt echt wel! Het was meer een idee dat bij me leefde uit jouw posts, dat je meteen checkt of de man wel kinderen wil. Als je dat juist niet doet, is het toch prima? Jij bent de enige die weet hoe je het allemaal doet en aanpakt, ik heb alleen die uitleg iedere keer net gemist denk ik :P
ghehe, voelt er zich een schuldig
pi_117738256
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ghehe, voelt er zich een schuldig
:@ Ik ben een softie geworden ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_117741509
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef eefje801 het volgende:

Ik heb juist bij de mannen die al heel expliciet hun kinderwens etaleren op hun profiel soms de indruk dat het ze vooral om mijn baarmoeder te doen is en niet om mij.
Niet alleen je baarmoeder, maar ook je was-, kook- en poets-skills, en om je rijke vader.
[/flauwmodus off]

Nu serieus: Ik check altijd meteen of een vrouw kinderen wil, en vind dat eigenlijk helemaal niet gek. Ik ben nu 32, en ik zou het niet trekken om eerst 3 jaar met iemand samen te zijn alvorens serieuze pogingen tot bevruchten te ondernemen. Van uitstel komt afstel weet ik uit ervaring, en een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:12:28 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117743049
Wat zijn die nieuwe matching-balkjes stom op paiq~.
Gourmetten of steengrillen?
pi_117743633
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:25:06 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117743654
quote:
Wat zei je nou trouwens laatst met 7,7? Matchen wij zo hoog? :P
pi_117743702
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat zei je nou trouwens laatst met 7,7? Matchen wij zo hoog? :P
Als jij net op dat moment een speeddate verzoek deed wel ja :D

Maar ik ik zie nu dus pas voor het eerst dat de scores dus helemaal niet voor beiden partijen gelijk zijn :D

Bijna iedereen die ik in mijn lijst hebt past beter bij mij dan andersom :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117743945
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als jij net op dat moment een speeddate verzoek deed wel ja :D

Maar ik ik zie nu dus pas voor het eerst dat de scores dus helemaal niet voor beiden partijen gelijk zijn :D

Bijna iedereen die ik in mijn lijst hebt past beter bij mij dan andersom :')
Ik heb precies het zelfde probleem... :Y
Ben nog niemand tegen gekomen die hogere score voor haar heeft :D .

Wel al paar leuke contacten opgedaan en denk dat er ook wel makkelijk dates uit kunnen ontstaan ;)!
pi_117743961
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
Makkelijk schreeuwen als je mij niet kent :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117744218
Na hoeveel email berichten vind er doorgaans de eerste date plaats? Ik heb niet zo veel zin om weken lang met elkaar te emailen omdat je dan op de date IRL elkaar niets meer te vertellen hebt...

Ik wil liefst eigenlijk zo snel mogelijk de eerste date hebben, want de praktijk is zoveel anders dan via internet communiceren.

Hoe denken vrouwen hierover? Moet er eerst een soort vertrouwensband/klik met die persoon zijn of gewoon direct in het diepe en kijken hoe mensen irl zijn?
pi_117744294
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef THS het volgende:
Na hoeveel email berichten vind er doorgaans de eerste date plaats? Ik heb niet zo veel zin om weken lang met elkaar te emailen omdat je dan op de date IRL elkaar niets meer te vertellen hebt...

Ik wil liefst eigenlijk zo snel mogelijk de eerste date hebben, want de praktijk is zoveel anders dan via internet communiceren.

Hoe denken vrouwen hierover? Moet er eerst een soort vertrouwensband/klik met die persoon zijn of gewoon direct in het diepe en kijken hoe mensen irl zijn?
Mijn ervaring is dat vrouwen meestal na een aantal berichten al willen meeten. En terecht imo, je kan eindeloos heen en weer blijven mailen maar je weet pas echt of er een klik is op het moment dat je elkaar ontmoet. Weken lang heen en weer mailen is in mijn optiek een beetje je tijd verdoen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:38:47 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117744312
He THS, leuk dat je er weer bent!

Je kunt het het beste gewoon aan een vrouw vragen.
pi_117744486
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat vrouwen meestal na een aantal berichten al willen meeten. En terecht imo, je kan eindeloos heen en weer blijven mailen maar je weet pas echt of er een klik is op het moment dat je elkaar ontmoet. Weken lang heen en weer mailen is in mijn optiek een beetje je tijd verdoen.
Heb je het dan over enkele berichten, bijv. 2 a 5x heen en weer sturen (dus 10 berichten max)?
pi_117744544
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Silenus het volgende:
He THS, leuk dat je er weer bent!

Je kunt het het beste gewoon aan een vrouw vragen.
Jajaja, ths gaat weer een poging wagen....
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:45:00 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117744621
Ik zou het op de eerste paar dates niet meteen over zware onderwerpen als kinderwens etc hebben hoor. Eerst maar eens kijken of het klikt op meer alledaagse zaken als interesses, hobby's, of je een leuk gesprek kunt voeren, beetje dezelfde humor hebt enzo. Je kan de ander natuurlijk wel een beetje polsen hoe het zit met kinderwens, maar niet al te expliciet.

Kinderen is meer iets voor als je al samenwoont en erachter bent of je het überhaupt bevalt om 24/7 met een bepaald iemand onder een dak te wonen.
pi_117744664
Ik kan eigenlijk alleen over koetjes en kalfjes praten met mensen die me compleet niet boeien :')

Als ik iemand leuk vind verander ik in een soort CSI Fiebie ofzo :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:46:46 #134
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117744704
Waarom moet iedereen steeds precieze getallen hebben?

ga dan lekker pi uitrekenen. klinkt.ofc cliche maar gewoon voorstellen wanneer je er zelf zin in hebt. als dat meteen duidelijk is, waarom dan wachten

en als ze je blokt omdat je te opdringerig bent dan... zijn het on-datewaardige zure zeikwijven
WFPB!
pi_117744707
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef THS het volgende:

[..]

Heb je het dan over enkele berichten, bijv. 2 a 5x heen en weer sturen (dus 10 berichten max)?
Pfff, tjee... ehm, ik denk binnen een bericht of 3/4 heen en weer sturen krijg ik meestal een voorstel om te meeten.
pi_117744719
OEH! Er kwam een speeddateverzoek voorbij waarbij ik beter bij die ander paste dan VV *O*
pi_117744746
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou het op de eerste paar dates niet meteen over zware onderwerpen als kinderwens etc hebben hoor. Eerst maar eens kijken of het klikt op meer alledaagse zaken als interesses, hobby's, of je een leuk gesprek kunt voeren, beetje dezelfde humor hebt enzo. Je kan de ander natuurlijk wel een beetje polsen hoe het zit met kinderwens, maar niet al te expliciet.

Kinderen is meer iets voor als je al samenwoont en erachter bent of je het überhaupt bevalt om 24/7 met een bepaald iemand onder een dak te wonen.
Ik hou er juist van om gelijk de diepte in te gaan. Koetjes en kalfjes dat doe ik wel tijdens het mailen, ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 19:47:51 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117744751
quote:
11s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef THS het volgende:

[..]

Jajaja, ths gaat weer een poging wagen....
^O^
Binnen twee weken regel ik meestal afspraak. Langer, en het momentum gaat verloren.
What can change the nature of a man?
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:47:56 #139
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117744754
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen over koetjes en kalfjes praten met mensen die me compleet niet boeien :')

Als ik iemand leuk vind verander ik in een soort CSI Fiebie ofzo :')
dus je vindt ons allemaal niet boeiend? ;(
WFPB!
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:48:34 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117744800
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
OEH! Er kwam een speeddateverzoek voorbij waarbij ik beter bij die ander paste dan VV *O*
KLIK DAN OOK EENS OP JA IN PLAATS VAN DAT HIER METEEN TE KOMEN MELDEN!!! :( :( :(
pi_117744812
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Dizorn het volgende:

[..]

dus je vindt ons allemaal niet boeiend? ;(
Hoe is het met je kalfje, Dizorn?
pi_117744837
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Coco98 het volgende:

[..]

^O^
Binnen twee weken regel ik meestal afspraak. Langer, en het momentum gaat verloren.
Juist :Y Plus, je lult op een gegeven moment zoveel via de mail dat je niks meer te bespreken hebt tijdens je date.
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:49:37 #143
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117744863
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe is het met je kalfje, Dizorn?
sta op haar te wachten onderaan een tramstation.

als dat niet hosselen wordt...
WFPB!
pi_117744869
quote:
8s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

KLIK DAN OOK EENS OP JA IN PLAATS VAN DAT HIER METEEN TE KOMEN MELDEN!!! :( :( :(
Kusje op je koetje.
pi_117744934
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Pfff, tjee... ehm, ik denk binnen een bericht of 3/4 heen en weer sturen krijg ik meestal een voorstel om te meeten.
Bedankt voor je input! Zoiets las ik ook al op Google, maar dat zijn bronnen uit de VS, niet NL.
pi_117744972
In de VS daten ze 3 mannen per week tot ze er 1 trouwen, dus ik zou me daar niet te veel op vastpinnen...
pi_117745057
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef THS het volgende:

[..]

Bedankt voor je input! Zoiets las ik ook al op Google, maar dat zijn bronnen uit de VS, niet NL.
Ik zou me er vooral niet blind op staren. Klinkt heel erg cliché maar go with the flow. Voel gewoon aan of het goed zit en stel voor om een keer wat te drinken om elkaar wat beter te leren kennen.... of dat nou 4 x heen en weer berichten is of 10 x. (Alhoewel het 'momentum-verhaal' wél waar is in mijn optiek.)
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:00:01 #148
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117745479
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Dizorn het volgende:

[..]

sta op haar te wachten onderaan een tramstation.

als dat niet hosselen wordt...
:') en O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117745593
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik zou me er vooral niet blind op staren. Klinkt heel erg cliché maar go with the flow. Voel gewoon aan of het goed zit en stel voor om een keer wat te drinken om elkaar wat beter te leren kennen.... of dat nou 4 x heen en weer berichten is of 10 x. (Alhoewel het 'momentum-verhaal' wél waar is in mijn optiek.)
Tja, tell me about it...Wil niet opscheppen maar had irl vaker dit soort momemtum gehad met een paar mooie dames. Maar je komt er pas later achter dat de interesse (bij de vrouw dan) is verdwenen EN dat je dus toen momentum had. Die magie duurt niet zo lang.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 20:40:32 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117747989
Je zou van een typische Fok!ker toch wel verwachten dat ze verstand hebben van momentum (8>
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')