abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117716523
Is het weer zo'n deprimerende zondagavond discussie?

Nu heb ik al een kind, dus die stap kan ik wel overslaan. En o ja, ik had drie foksters in mijn bed afgelopen weekend. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117716874
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

Nu heb ik al een kind, dus die stap kan ik wel overslaan. En o ja, ik had drie foksters in mijn bed afgelopen weekend. O+
Dit sletje. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:43:27 #53
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117716966
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

K, P, en D? (Toevallig nog best kloppend ook? :@)
WFPB!
pi_117717014
quote:
4s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit sletje. :')
Welnee. Twee waren meet-gerelateerd. Jij met je zieke geest. ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 8 oktober 2012 @ 01:17:15 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117719338
Leeftijd en vrijgezel zijn vind ik een nutteloze discussie. Wat doet leeftijd er toe?

Ik ken genoeg 30+ mensen die vrijgezel zijn en die genieten prima. Ik ben er 1 van. Ben 32 en 1.5 jaar vrijgezel en ik geniet elke dag van het leven. Ik heb elk weekend echt een top weekend. Volgens vele mensen om mij heen zien ze mij als een echte levens genieter.

Ik mis geen ralatie en als ik date denk ik helemaal niet na over later. Zie ik dan wel weer. Duurd een relatie een jaar? Dan heb ik een leuk jaar gehad. Duurd een relatie langer, dan heb ik het langer leuk.

Mensen maken zich druk over een relatie hebben, over later.... Maar is dat nou echt zo belangrijk?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117720209
Ik hou er voorlopig mee op , heb het 2 maanden geprobeerd. In contact geweest met enkele dames. Er is uiteindelijk 1 date uit gekomen, wat niks is geworden. Toen met nog 2 meisjes in contact geweest , wat echt een totale tijdverspilling is geweest puur omdat ze alleen via de telefoon willen chatten en ondertussen met weet ik hoeveel andere jongens aan het praten/daten zijn. Probeer het over een tijdje wel weer , nu even op andere dingen focussen :p
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:39:06 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117722700
Dus 1 date en 2 gesprekken later met vrouwen en je geeft op?

Top intelling! Zo kom je ver :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:42:11 #58
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117722765
Nou bij mij is het sinds dit weekend echt "officieel". :P
Onze facebook burgelijke staat gegevens zijn inmiddels aangepast _O- en tja, dan is't officieel :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:42:15 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117722767
Even voor mijn beeldvorming maar vrouwen hebben het op die datingsites toch veel makkelijker dan mannen? Als je er op je foto niet al te lelijk uitziet krijg je volgensm ij als willekeurige vrouw stapels reacties en verzoeken.
pi_117722829
Volgens mij wordt internetdaten door veel mensen geidealiseerd, terwijl mensen vergeten dat daten een sociaal spel is, hoe je het ook doet. Mensen die in de kroeg zo iemand versieren, zullen met internetdaten ook de een na de ander mee kunnen slepen. Mensen die in real life geen woord met het andere geslacht kunnen/durven wisselen, zullen ook met internetdaten niet slagen.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En ja, komt ie weer...ik zou ook graag kinderen/een kind willen in de niet al te verre toekomst. Met een man erbij zou dan toch een stuk plezieriger zijn. Zo niet, dan doe ik dat idd alleen wel, maar daarmee vergroot je je kansen om iemand tegen te komen nou ook niet echt.
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rug :') ). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar tegenwoordig is het niet vreemd om de eerste te krijgen als je tegen de 40 bent. Focus je niet teveel op die wens, het kan allemaal heel snel gaan, maar zoals je weet schrikt het "moeten" nogal af. En dan nog: zoek je een zaaddonor of iemand met wie je de rest van je leven door wilt brengen?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:44:54 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117722832
quote:
17s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Onze facebook burgelijke staat gegevens zijn inmiddels aangepast _O- en tja, dan is't officieel :P
Brrrr alleen het idee al :P

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even voor mijn beeldvorming maar vrouwen hebben het op die datingsites toch veel makkelijker dan mannen? Als je er op je foto niet al te lelijk uitziet krijg je volgensm ij als willekeurige vrouw stapels reacties en verzoeken.
Ja en oneerlijk he?
zooohooooo gemeen!
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:45:38 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117722845
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Brrrr alleen het idee al :P
Ik moet er ook erg aan wennen nog hoor :D
pi_117722848
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof je daar wat aan hebt als het stuk voor stuk kneuzen zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_117722851
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik moet er ook erg aan wennen nog hoor :D
Leuk man!! O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:46:32 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117722859
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Alsof je daar wat aan hebt als het stuk voor stuk kneuzen zijn.
Bespeur ik hier een stukje frustratie :P
pi_117722887
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bespeur ik hier een stukje frustratie :P
Nee, een stukje realiteit :) Mannen zeuren altijd dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen. Nou is dat in principe ook zo, maar als jij 25 bent en het zijn stuk voor stuk kale, lelijke mannen van rond de 40 of mooie mannen die alleen seks willen, dan kun je 300 berichtjes per dag krijgen, maar dan ben je even gefrustreerd als een man die 0 berichtjes krijgen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:03:13 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117723209
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, een stukje realiteit :) Mannen zeuren altijd dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen. Nou is dat in principe ook zo, maar als jij 25 bent en het zijn stuk voor stuk kale, lelijke mannen van rond de 40 of mooie mannen die alleen seks willen, dan kun je 300 berichtjes per dag krijgen, maar dan ben je even gefrustreerd als een man die 0 berichtjes krijgen.
Maar geven die mannen dan ook expliciet aan in hun berichtjes dat ze alleen maar op zoek zijn naar een one night stand of maak je dat er zelf van?
pi_117723237
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maar geven die mannen dan ook expliciet aan in hun berichtjes dat ze alleen maar op zoek zijn naar een one night stand of maak je dat er zelf van?
Het was een voorbeeld...
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:05:46 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117723265
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld...
Maar wel een voorbeeld dat vaak klopt op datingsites.

Hier vrijdag derde date met een date van eerder, gaat leuk en contact verloopt ook heel leuk :)
pi_117723284
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar wel een voorbeeld dat vaak klopt op datingsites.

Hier vrijdag derde date met een date van eerder, gaat leuk en contact verloopt ook heel leuk :)
Ja I know :P Maar details vragen over een voorbeeld heeft niet echt nut...

Ben je al verliefd?! O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:09:37 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117723333
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja I know :P Maar details vragen over een voorbeeld heeft niet echt nut...

Ben je al verliefd?! O+
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker ding ;)
Ehm tsja..een heel klein beetje wel ja ;) We doen het heel rustig aan.
pi_117723391
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker ding ;)
Klinkt goed!! Rustig aan is voor watjes :7

;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:16:08 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117723475
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Klinkt goed!! Rustig aan is voor watjes :7

;)
Ik ben ook een watje ;)
pi_117724332
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Dus 1 date en 2 gesprekken later met vrouwen en je geeft op?

Top intelling! Zo kom je ver :{
Ik stop er voorlopig mee , probeer over een tijdje wel weer :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:50:06 #75
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117724379
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij wordt internetdaten door veel mensen geidealiseerd, terwijl mensen vergeten dat daten een sociaal spel is, hoe je het ook doet. Mensen die in de kroeg zo iemand versieren, zullen met internetdaten ook de een na de ander mee kunnen slepen. Mensen die in real life geen woord met het andere geslacht kunnen/durven wisselen, zullen ook met internetdaten niet slagen.
[..]

Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rug :') ). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar tegenwoordig is het niet vreemd om de eerste te krijgen als je tegen de 40 bent. Focus je niet teveel op die wens, het kan allemaal heel snel gaan, maar zoals je weet schrikt het "moeten" nogal af. En dan nog: zoek je een zaaddonor of iemand met wie je de rest van je leven door wilt brengen?
Wijze woorden
pi_117726903
quote:
0s.gif [b]Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82

Ik heb het ook niet over nu direct...maar in de niet al te verre toekomst. En tuurlijk hoop ik op iemand met wie ik de rest van mijn leven kan doorbrengen. Ik ben zeker niet op zoek naar een zaaddonor. Maar naar iemand van wie ik kan houden en die ook van mij houdt, iemand met wie je dingen kan delen.
Maar mocht het zo zijn dat ik over 5 jaar nog niemand ben tegen gekomen, dan zou ik zeker kijken of zonder partner een kind tot de mogelijkheid behoort.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:17:18 #77
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117727102
quote:
17s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd! Wat goed man.
Mijn facebook status is niet aangepast. -O- Is mijn relatie nu al verdoemd te mislukken? :o
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:19:33 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117727186
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jaaaa! Eefje! O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:22:05 #79
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_117727256
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat goed man.
Mijn facebook status is niet aangepast. -O- Is mijn relatie nu al verdoemd te mislukken? :o
Thanks ^O^
Ach, heeft bij mij ook 2 maanden geduurd :P
pi_117727262
Gisteravond 3e date gehad. Op zich gezellig, leuk kunnen praten, maar ik begon me wel te storen aan het feit dat er weinig pit in die jongen zit. Had gehoopt dat er intussen wel een beetje leven in zou zitten, maar dat viel tegen... Geen vervolgdate meer dus. Next :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:30:49 #81
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117727513
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef maen het volgende:
Gisteravond 3e date gehad. Op zich gezellig, leuk kunnen praten, maar ik begon me wel te storen aan het feit dat er weinig pit in die jongen zit. Had gehoopt dat er intussen wel een beetje leven in zou zitten, maar dat viel tegen... Geen vervolgdate meer dus. Next :P
Wat versta jij onder weinig pit?

Niet actief/levendig kunnen vertellen? Een saaie, slome lul dus?
Of dat hij geen hobbies of passies heeft? Een saaie, slome lul dus?
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:36:10 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117727647
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef maen het volgende:
Das wel jammer. Als je al een paar dates op weg bent en 't is gezellig dan ga je vaak wel langzaam hopen dat het iets kan worden.

Idd, next!
pi_117727922
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over nu direct...maar in de niet al te verre toekomst. En tuurlijk hoop ik op iemand met wie ik de rest van mijn leven kan doorbrengen. Ik ben zeker niet op zoek naar een zaaddonor. Maar naar iemand van wie ik kan houden en die ook van mij houdt, iemand met wie je dingen kan delen.
Maar mocht het zo zijn dat ik over 5 jaar nog niemand ben tegen gekomen, dan zou ik zeker kijken of zonder partner een kind tot de mogelijkheid behoort.
Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...
Sarcasme. Herken het.
pi_117727957
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat versta jij onder weinig pit?

Niet actief/levendig kunnen vertellen? Een saaie, slome lul dus?
Of dat hij geen hobbies of passies heeft? Een saaie, slome lul dus?
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.
Ik dacht eerst dat het misschien door verlegenheid ofzo zou komen, maar hij is blijkbaar niet zo uitbundig.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:47:39 #85
172848 chrisr
nom nom nom
pi_117727965
Ligt het aan mij of is de verhouding vrouwen die in de zorg en het onderwijs werken erg hoog?
Ik denk dat van iedereen die ik spreek ongeveer 80% wel in een van die twee sectoren werkt.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:48:38 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117727985
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef maen het volgende:

[..]

Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.
Ik dacht eerst dat het misschien door verlegenheid ofzo zou komen, maar hij is blijkbaar niet zo uitbundig.
Type persoon die je uit gaat nodigen op een crematie / begravenis om er zeker van te zijn da het een graf stemming is :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:49:09 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117727998
Zo raar is dat niet. Het zijn toch vooral vrouwen-beroepen. (vooral basisonderwijs dan, en zorg natuurlijk)

Die komen minder kerels tegen en zoeken automatisch sneller hun heil op een datingsite.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:55:48 #88
172848 chrisr
nom nom nom
pi_117728182
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Zo raar is dat niet. Het zijn toch vooral vrouwen-beroepen. (vooral basisonderwijs dan, en zorg natuurlijk)

Die komen minder kerels tegen en zoeken automatisch sneller hun heil op een datingsite.
Daar is iets voor te zeggen, maar het vreemde is dat het niet allemaal basisonderwijs en verplegende zorg is. Variërend van advies aan het onderwijs in een semi-overheidsbedrijf tot therapeuten en orthopeden.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:57:11 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117728217
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:

Klopt helemaal, verhouding is daar echt zoek in die beroepen. En bij mij op kantoor zijn het allemaal gehuwde ruitjesbloesjes.
pi_117728296
quote:
12s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Type persoon die je uit gaat nodigen op een crematie / begravenis om er zeker van te zijn da het een graf stemming is :P
Haha nee, zo erg is het nou ook weer niet :P Heb toch wel 3 leuke dates met m gehad.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:01:56 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117728334
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef maen het volgende:

[..]

Niet "durven" komt wel als verlegenheid over eerlijk gezegd. Of hij vond er gewoon geen klap aan natuurlijk :P Jammer is het wel, next idd!
pi_117728421
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?
Als ik jou was, zou ik ook ziek worden van al die "spam".
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:07:12 #93
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117728477
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?
Die chick zit al vet onder de plak man :7
fok you ja!
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:08:42 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117728522
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...
Wel beetje mee eens. Daarbij, als je eenmaal voor je kinderwens gaat ben je nooit meer met zijn tweeën dus niks mis met even genieten van het samen zijn voor je het daar serieus over gaat hebben.
Al is het natuurlijk op deze leeftijd wel handig als je er beide hetzelfde over denkt.
Ik heb juist bij de mannen die al heel expliciet hun kinderwens etaleren op hun profiel soms de indruk dat het ze vooral om mijn baarmoeder te doen is en niet om mij.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:12:07 #95
172848 chrisr
nom nom nom
pi_117728648
Ik denk dat het er juist vaak bijstaat om aan te geven dat ze niet schrikken van een kinderwens. Rammelende eierstokken is nou niet echt een typisch mannendingetje ;)
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:18:34 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117728868
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef chrisr het volgende:
Ik denk dat het er juist vaak bijstaat om aan te geven dat ze niet schrikken van een kinderwens. Rammelende eierstokken is nou niet echt een typisch mannendingetje ;)
Die van mij rammelen nog niet. Maar snap wel wat je bedoelt ;)
pi_117729065
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef piere het volgende:

[..]

Jaloers!!! :(

:P
Sarcasme. Herken het.
pi_117729085
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Been there, done that :7
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:25:11 #99
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117729109
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaloers!!! :(

:P
Ik was gewoon te traag!
En jaloers is een naar woord. Ik benijd hem eerder :9
fok you ja!
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:32:31 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117729347
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef piere het volgende:

[..]

Wel een 'MILF' in wording. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')