Dit sletje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is het weer zo'n deprimerende zondagavond discussie?
Nu heb ik al een kind, dus die stap kan ik wel overslaan. En o ja, ik had drie foksters in mijn bed afgelopen weekend.
K, P, en D? (Toevallig nog best kloppend ook?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is het weer zo'n deprimerende zondagavond discussie?
Nu heb ik al een kind, dus die stap kan ik wel overslaan. En o ja, ik had drie foksters in mijn bed afgelopen weekend.
Welnee. Twee waren meet-gerelateerd. Jij met je zieke geest.quote:
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rugquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En ja, komt ie weer...ik zou ook graag kinderen/een kind willen in de niet al te verre toekomst. Met een man erbij zou dan toch een stuk plezieriger zijn. Zo niet, dan doe ik dat idd alleen wel, maar daarmee vergroot je je kansen om iemand tegen te komen nou ook niet echt.
Brrrr alleen het idee alquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou bij mij is het sinds dit weekend echt "officieel".![]()
Onze facebook burgelijke staat gegevens zijn inmiddels aangepasten tja, dan is't officieel
Ja en oneerlijk he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even voor mijn beeldvorming maar vrouwen hebben het op die datingsites toch veel makkelijker dan mannen? Als je er op je foto niet al te lelijk uitziet krijg je volgensm ij als willekeurige vrouw stapels reacties en verzoeken.
Ik moet er ook erg aan wennen nog hoorquote:
Alsof je daar wat aan hebt als het stuk voor stuk kneuzen zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even voor mijn beeldvorming maar vrouwen hebben het op die datingsites toch veel makkelijker dan mannen? Als je er op je foto niet al te lelijk uitziet krijg je volgensm ij als willekeurige vrouw stapels reacties en verzoeken.
Leuk man!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet er ook erg aan wennen nog hoor
Bespeur ik hier een stukje frustratiequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof je daar wat aan hebt als het stuk voor stuk kneuzen zijn.
Nee, een stukje realiteitquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een stukje frustratie
Maar geven die mannen dan ook expliciet aan in hun berichtjes dat ze alleen maar op zoek zijn naar een one night stand of maak je dat er zelf van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een stukje realiteitMannen zeuren altijd dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen. Nou is dat in principe ook zo, maar als jij 25 bent en het zijn stuk voor stuk kale, lelijke mannen van rond de 40 of mooie mannen die alleen seks willen, dan kun je 300 berichtjes per dag krijgen, maar dan ben je even gefrustreerd als een man die 0 berichtjes krijgen.
Het was een voorbeeld...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar geven die mannen dan ook expliciet aan in hun berichtjes dat ze alleen maar op zoek zijn naar een one night stand of maak je dat er zelf van?
Maar wel een voorbeeld dat vaak klopt op datingsites.quote:
Ja I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar wel een voorbeeld dat vaak klopt op datingsites.
Hier vrijdag derde date met een date van eerder, gaat leuk en contact verloopt ook heel leuk
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker dingquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja I knowMaar details vragen over een voorbeeld heeft niet echt nut...
Ben je al verliefd?!
Klinkt goed!! Rustig aan is voor watjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker ding
Ehm tsja..een heel klein beetje wel jaWe doen het heel rustig aan.
Ik ben ook een watjequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt goed!! Rustig aan is voor watjes
Ik stop er voorlopig mee , probeer over een tijdje wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Dus 1 date en 2 gesprekken later met vrouwen en je geeft op?
Top intelling! Zo kom je ver
Wijze woordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij wordt internetdaten door veel mensen geidealiseerd, terwijl mensen vergeten dat daten een sociaal spel is, hoe je het ook doet. Mensen die in de kroeg zo iemand versieren, zullen met internetdaten ook de een na de ander mee kunnen slepen. Mensen die in real life geen woord met het andere geslacht kunnen/durven wisselen, zullen ook met internetdaten niet slagen.
[..]
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rug). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar tegenwoordig is het niet vreemd om de eerste te krijgen als je tegen de 40 bent. Focus je niet teveel op die wens, het kan allemaal heel snel gaan, maar zoals je weet schrikt het "moeten" nogal af. En dan nog: zoek je een zaaddonor of iemand met wie je de rest van je leven door wilt brengen?
Ik heb het ook niet over nu direct...maar in de niet al te verre toekomst. En tuurlijk hoop ik op iemand met wie ik de rest van mijn leven kan doorbrengen. Ik ben zeker niet op zoek naar een zaaddonor. Maar naar iemand van wie ik kan houden en die ook van mij houdt, iemand met wie je dingen kan delen.quote:[b]Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82
Ik snap de wens en het verlangen, maar verkijk je er alsjeblieft niet op: het is vele malen zwaarder dan je denkt (en ik heb het eerste trimester nog niet eens achter de rug). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar tegenwoordig is het niet vreemd om de eerste te krijgen als je tegen de 40 bent. Focus je niet teveel op die wens, het kan allemaal heel snel gaan, maar zoals je weet schrikt het "moeten" nogal af. En dan nog: zoek je een zaaddonor of iemand met wie je de rest van je leven door wilt brengen?
Gefeliciteerd! Wat goed man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou bij mij is het sinds dit weekend echt "officieel".![]()
Onze facebook burgelijke staat gegevens zijn inmiddels aangepasten tja, dan is't officieel
Jaaaa! Eefje!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, de mooiboy's ben ik wel klaar mee. Al is mijn date best een lekker ding
Ehm tsja..een heel klein beetje wel jaWe doen het heel rustig aan.
Thanksquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat goed man.
Mijn facebook status is niet aangepast.Is mijn relatie nu al verdoemd te mislukken?
Wat versta jij onder weinig pit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef maen het volgende:
Gisteravond 3e date gehad. Op zich gezellig, leuk kunnen praten, maar ik begon me wel te storen aan het feit dat er weinig pit in die jongen zit. Had gehoopt dat er intussen wel een beetje leven in zou zitten, maar dat viel tegen... Geen vervolgdate meer dus. Next
Das wel jammer. Als je al een paar dates op weg bent en 't is gezellig dan ga je vaak wel langzaam hopen dat het iets kan worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef maen het volgende:
Gisteravond 3e date gehad. Op zich gezellig, leuk kunnen praten, maar ik begon me wel te storen aan het feit dat er weinig pit in die jongen zit. Had gehoopt dat er intussen wel een beetje leven in zou zitten, maar dat viel tegen... Geen vervolgdate meer dus. Next
Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over nu direct...maar in de niet al te verre toekomst. En tuurlijk hoop ik op iemand met wie ik de rest van mijn leven kan doorbrengen. Ik ben zeker niet op zoek naar een zaaddonor. Maar naar iemand van wie ik kan houden en die ook van mij houdt, iemand met wie je dingen kan delen.
Maar mocht het zo zijn dat ik over 5 jaar nog niemand ben tegen gekomen, dan zou ik zeker kijken of zonder partner een kind tot de mogelijkheid behoort.
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat versta jij onder weinig pit?
Niet actief/levendig kunnen vertellen? Een saaie, slome lul dus?
Of dat hij geen hobbies of passies heeft? Een saaie, slome lul dus?
Type persoon die je uit gaat nodigen op een crematie / begravenis om er zeker van te zijn da het een graf stemming isquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.
Ik dacht eerst dat het misschien door verlegenheid ofzo zou komen, maar hij is blijkbaar niet zo uitbundig.
Daar is iets voor te zeggen, maar het vreemde is dat het niet allemaal basisonderwijs en verplegende zorg is. Variërend van advies aan het onderwijs in een semi-overheidsbedrijf tot therapeuten en orthopeden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Zo raar is dat niet. Het zijn toch vooral vrouwen-beroepen. (vooral basisonderwijs dan, en zorg natuurlijk)
Die komen minder kerels tegen en zoeken automatisch sneller hun heil op een datingsite.
Klopt helemaal, verhouding is daar echt zoek in die beroepen. En bij mij op kantoor zijn het allemaal gehuwde ruitjesbloesjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
Zo raar is dat niet. Het zijn toch vooral vrouwen-beroepen. (vooral basisonderwijs dan, en zorg natuurlijk)
Die komen minder kerels tegen en zoeken automatisch sneller hun heil op een datingsite.
Haha nee, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Type persoon die je uit gaat nodigen op een crematie / begravenis om er zeker van te zijn da het een graf stemming is
Niet "durven" komt wel als verlegenheid over eerlijk gezegd. Of hij vond er gewoon geen klap aan natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt levendig vertellen. Niet durven/willen zeggen wat hij graag zou eten. Niet durven lachen tijdens een cabaretvoorstelling.
Ik dacht eerst dat het misschien door verlegenheid ofzo zou komen, maar hij is blijkbaar niet zo uitbundig.
Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een stukje realiteitMannen zeuren altijd dat vrouwen zoveel berichtjes krijgen. Nou is dat in principe ook zo, maar als jij 25 bent en het zijn stuk voor stuk kale, lelijke mannen van rond de 40 of mooie mannen die alleen seks willen, dan kun je 300 berichtjes per dag krijgen, maar dan ben je even gefrustreerd als een man die 0 berichtjes krijgen.
Die chick zit al vet onder de plak manquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?
Als ik jou was, zou ik ook ziek worden van al die "spam".
Wel beetje mee eens. Daarbij, als je eenmaal voor je kinderwens gaat ben je nooit meer met zijn tweeën dus niks mis met even genieten van het samen zijn voor je het daar serieus over gaat hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan wel nut om er dan al zo vroeg in het "datingsproces" zo de nadruk op te leggen? Ik weet natuurlijk niet of en hoe je dat doet, maar je maakt er hier een big deal van (en dat is het natuurlijk ook), maar het schrikt wel af lijkt me. Terwijl als je elkaar eerst leert kennen en kijkt of het met zijn 2 heel leuk kan zijn, en daarna verder denken...
Die van mij rammelen nog niet. Maar snap wel wat je bedoeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef chrisr het volgende:
Ik denk dat het er juist vaak bijstaat om aan te geven dat ze niet schrikken van een kinderwens. Rammelende eierstokken is nou niet echt een typisch mannendingetje
Jaloers!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef piere het volgende:
[..]
Die chick zit al vet onder de plak man
Been there, done thatquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet handiger om in jouw geval zelf op zoek te gaan naar een profiel ipv het af te wachten?
Als ik jou was, zou ik ook ziek worden van al die "spam".
Wel een 'MILF' in wording.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef piere het volgende:
[..]
Die chick zit al vet onder de plak man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |