quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah top man
(ben wel benieuwd of er nog "honken" zijn behaald of een homerun gelopen)
hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker![]()
Nieuwe, van FOK
[..]
Wiet gerookt, voor de eerste keer
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen zondag weer een date gehad met m'n date. Was weer gezellig
Feestdagen? denk je daar nu al aan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik het zo lees zit niemand de komende feestdagen alleen
Ja, de nachten worden langer, vroeg donkerquote:
ik zit met 60 anderen in China met de feestdagen, dus wat dat betreft niet alleen neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik ga er van uit van wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met je date naar het Kerstwintercircus, wat romantischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog maar 1x aan kerst gedacht en dat was toen ik een kaartje bestelde voor het theater
Dat is wel een heel leuk ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Met je date naar het Kerstwintercircus, wat romantisch
Momenteel is het eerste kerstdag naar een balletstukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
Met je date naar het Kerstwintercircus, wat romantisch
Niet doen. Oostblokkers op hun bek zien gaan is uitermate geschikt voor de feestdagen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een heel leuk ideeMisschien kan ik mijn kaartjes voor Holiday on Ice nog ruilen....
Daarom, ik vermaak me prima met de kerstdagen straks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef eefje801 het volgende:
Als single hoef je toch ook niet alleen te zitten met de feestdagen? Ik kan bij fam. of vrienden terecht en andersom en er wordt van alles georganiseerd aan feesten etc. voor mensen die zin hebben in wat anders. En anders lekker veel foute kerstfilms kijken
Maar jemig..kerst. Dat is nog ver weg hoor.
Haha, ik ben zelfs een beetje jaloers op dit verhaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Ballard het volgende:
maar vinnie dat was dus met die KPDer? een meisje van wie je de tieten al had gezien heeft je uitgenodigd om bij haar te komen blowen?ik vind het een stoer verhaal
Srsly??? Na een paar uur niks gehoord te hebben meteen verhaal komen halenquote:Inhoud bericht:
jaammeer, geen berichtje meer terug... of had ik niet moeten zeggen dat je eigenlijk best wel leuk was![]()
doei
Ah komop, wat een onzin. Ik ben ook aziatisch (kwart Javaans/kwart Moluks, half NL) en ook niet groter dan 1,75. Je moet wat aan je instelling doen, als je er zelf niet in gelooft dan gaan vrouwen dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:55 schreef THS het volgende:
Maar ja, ik speel het Leven dan ook op "hard mode". Klein, aziatisch en niet superknap zijn...(beetje Schenkstroop dingen enzo)
Heerlijk.. en waar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Ballard het volgende:
ook al is het waar dat het Hard Mode is... het wordt Nightmare Mode door er zielig over te doen
ga anders lekker naar The Smiths luisteren
"people who are uglier than you and I, they take what they want from life"
'die KPD'er' ? Ik heb hier geen naam genoemd, maar omdat het toch al in diverse topics staat: met thegirlnextdoor. Hele gezellige, maar ook mooie meid. Zoals ik al eerder zei vandaag in een ander topic:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Ballard het volgende:
maar vinnie dat was dus met die KPDer? een meisje van wie je de tieten al had gezien heeft je uitgenodigd om bij haar te komen blowen?ik vind het een stoer verhaal
Lees: Ze vond je leuker als een vriend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'die KPD'er' ? Ik heb hier geen naam genoemd, maar omdat het toch al in diverse topics staat: met thegirlnextdoor. Hele gezellige, maar ook mooie meid. Zoals ik al eerder zei vandaag in een ander topic:
voor mij is het belangrijk dat ik weer eens een hele leuk avond vol met gelach heb gehad
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lees: Ze vond je leuker als een vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |