Ja jammer dat momentum niet behouden blijft in de datingwereld. Het volgt een beetje een Gaussian kromme. Je moet snel handelen als de momentum nog hoog is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Coco98 het volgende:
Je zou van een typische Fok!ker toch wel verwachten dat ze verstand hebben van momentum
Vraag haar op dat zou ik zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nu mailcontact met een meisje waar ik eigenlijk totaal geen hoogte van kan krijgen. Maar eens vragen wat ze nou wil, want het lijkt meer een penvriendin dan iemand die geinteresseerd is in een date...
Dan kun je toch gewoon op een date aansturen? Weet je dat ook gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nu mailcontact met een meisje waar ik eigenlijk totaal geen hoogte van kan krijgen. Maar eens vragen wat ze nou wil, want het lijkt meer een penvriendin dan iemand die geinteresseerd is in een date...
Dat is eng. Dat durf ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon op een date aansturen? Weet je dat ook gelijk.
Die van mij antwoordt in van die zakelijke zinnen, zonder smileys enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef THS het volgende:
[..]
Dat is eng. Dat durf ik niet.
Ik heb nu leuk emailcontact met een meisje. Ze emailt heel snel terug, maar zelf vraagt ze weinig aan me. Ik kan eigenlijk ook geen hoogte krijgen of ze wilt daten of niet.
Serieus, wat is het érgste wat je kan overkomen? Een afwijzing van iemand die je nog nooit IRL ontmoet hebt. Het beste wat je kan overkomen is dat ze wil daten ---> mogelijk zoenen ---> mogelijk geile neuksex. Weeg die 2 dingen eens af tegen elkaar.quote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat die lui uberhaupt op een datingsite doen. Mocht het, door een of andere grillige speling der natuur, ooit eens op neuken uitdraaien hou je je hart toch vast? Kun je nog bij het voeteneind van het bed aanschuiven om tips te geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus, wat is het érgste wat je kan overkomen? Een afwijzing van iemand die je nog nooit IRL ontmoet hebt. Het beste wat je kan overkomen is dat ze wil daten ---> mogelijk zoenen ---> mogelijk geile neuksex. Weeg die 2 dingen eens af tegen elkaar.
Datingsites zijn zó straight-forward. Iedereen weet wat je intenties zijn, als er een plek is waar je ongegeneerd op een date aan kan sturen is het wel daar. Je hebt echt niks te verliezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat die lui uberhaupt op een datingsite doen. Mocht het, door een of andere grillige speling der natuur, ooit eens op neuken uitdraaien hou je je hart toch vast? Kun je nog bij het voeteneind van het bed aanschuiven om tips te geven.
Probleem is dat het er zoveel zijn hier.
Verstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Datingsites zijn zó straight-forward. Iedereen weet wat je intenties zijn, als er een plek is waar je ongegeneerd op een date aan kan sturen is het wel daar. Je hebt echt niks te verliezen.
Mijn too-good-to-be-true date van afgelopen vrijdag kwam heeft dus daadwerkelijk borderline en een geschiedenis met depressies wist ze me vandaag te vertellen. Ga ik niet aan beginnen, on to the next
Jammere is dat ze fysiek gezien écht geweldig is, en ook op mentaal vlak gewaagd aan me is. Heb alleen absoluut geen zin in oneindige drama.quote:
Even je gemiddelde opkrikken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Jammere is dat ze fysiek gezien écht geweldig is, en ook op mentaal vlak gewaagd aan me is. Heb alleen absoluut geen zin in oneindige drama.
Nee dusquote:
Ben ik echt niet bang voor hoor. Gaf alleen maar een voorbeeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus, wat is het érgste wat je kan overkomen? Een afwijzing van iemand die je nog nooit IRL ontmoet hebt. Het beste wat je kan overkomen is dat ze wil daten ---> mogelijk zoenen ---> mogelijk geile neuksex. Weeg die 2 dingen eens af tegen elkaar.
Dat gaat altijd megahard daar de eerste dag omdat je bovenaan staat in de zoekresultaten, daarna kakt het nogal in. Oogsten dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
M'n profiel is daar wel 77 keer bekeken in 2 uur tijd... dat is heel wat meer dan de 148 keer in 2 weken tijd op knuz ofzo. Heb ook al 2 berichten binnen van vrouwen die interesse tonen... tempting.... Ook +8k mensen onlineOp relatieklik zitten er 156 online. Lijkt me een beetje veel eerlijk gezegd, jokt die site tegen ons?
I'm doing the best I canquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat gaat altijd megahard daar de eerste dag omdat je bovenaan staat in de zoekresultaten, daarna kakt het nogal in. Oogsten dus.
Dat klinkt heel mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn date van gisteravond was ge-wel-digSpelletjes gedaan, muziek geluisterd en bleek dat ik onder een steen heb geleefd
![]()
En half een film gekeken. In tijden niet zoveel lol gemaakt (ok, beetje hulp gehad
), maar toch
Uiteindelijk blijven pitten, dus het was vanmorgen wel vroeg
![]()
Zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klinkt heel mooi![]()
Ben even een tijdje hier niet meer geweest, maar is dit een nieuwe of dezelfde als vorige keer?
Wiet gerookt, voor de eerste keerquote:
Ah top manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |