abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117688794

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117689144
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Pruttelstoma?
Lach er maar om :(
pi_117689161
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Doum het volgende:

[..]

Lach er maar om :(
Ik lach toch helemaal niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117689438
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik lach toch helemaal niet.
*slik*

[ Bericht 4% gewijzigd door Doum op 07-10-2012 14:08:48 ]
pi_117692715
3 projectjes lopen allen nog in de running.

Ik vraag me eigenlijk af hoe snel er gezoend wordt gemiddeld?
pi_117693177
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:

Kan je toch niet bij voorbaad al zeggen?
Ligt toch helemaal aan de situatie en hoe de afspraak verloopt?
pi_117693319
Straks maar weer een RP profiel aanmaken denk ik....

Voordeel bij RP vind ik dat je daar duidelijk kan aangeven wat je wensen zijn. Bij Paiq moet je daar al chattend een beetje achter komen.

Maar goed, met mijn wensen is het sowieso lastig om iemand te vinden :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117693377
2 keer geinternetdate, 1 keer op date 1, 1 keer op date 2, dus ik zou zeggen gemiddeld op date anderhalf.
pi_117693453
quote:

Bij de een wordt er niet gezoend omdat er geen klik is, bij de ander wordt er op de eerste date gezoend. Valt weinig over te zeggen.
A mind with a heart of it's own
pi_117693705
quote:

Het is altijd leuk om te zien hoe zoenen een issue is voor veel jongere mensen, terwijl de focus in de dertigers-leeftijdscategorie dan weer meer ligt op de vraag of er op de eerste date geneukt gaat worden. :9
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:00:37 #11
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117697096
Jeej, ik sta nog in de OP. Ik tel nog mee, al date ik niet meer. *O*

Dat gedoe over eerste dates. Als ik heel eerlijk ben heb ik in mijn leven nogal wat eerste dates gehad en zijn het echt de uitzonderingen waarin het uberhaupt leuk genoeg was om te zoenen. Laat staan neuken. Daten is vaak nog teleurstellender dan het nederlands elftal op het ek, justin biebers muziek of de 100 meter van Lucille Werner.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:02:51 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117697186
Gooi mij trouwens maar uit de OP. Date zelden tot nooit online :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:03:16 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117697199
Lekker boeiend toch of zo'n plaatje in de OP staat?
Gourmetten of steengrillen?
pi_117697258
Keek even op een datingsite en zag dat ik een berichtje had,

quote:
I love tall
big feet and dick jij?
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reageren :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:04:35 #15
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117697259
Iemand hier wel eens naar een speeddate geweest?
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:06:06 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117697312
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef FAUSTINO het volgende:
Keek even op een datingsite en zag dat ik een berichtje had,

[..]

Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reageren :')
Jij reageert normaal altijd op spam? :?
Gourmetten of steengrillen?
pi_117697379
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jij reageert normaal altijd op spam? :?
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.

Ook al staat er met koeienletters geen one-night-stands dat begrijpen ze schijnbaar niet :')
pi_117697446
Dan reageer je toch gewoon NIET :?
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:11:00 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117697507
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.

Ook al staat er met koeienletters geen one-night-stands dat begrijpen ze schijnbaar niet :')
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand? :')
pi_117697613
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan reageer je toch gewoon NIET :?
Dan blijven ze berichten sturen met, heb je mijn berichtje gehad? Je weet niet wat je mist! _O- Deze ook trouwens nadat ik een bericht stuurde met No thanks bye. :')

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand? :')
_O-
pi_117697692
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iemand hier wel eens naar een speeddate geweest?

Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
pi_117697759
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
Zit alleen op datingsites als ik mij verveel en niks heb te doen. Digitaal mensjes kijken op een zondagmiddag :s) En je weet nooit wat je tegenkomt :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:20:15 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117697827
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik ben een keer geweest als wijze van ludiek kado aan een vriendin. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende. *)

De mannen laten zich verdelen in 'kan echt niemand krijgen' tot 'vind het leuk nieuwe vrouwen te ontmoeten', maar volgens mijn goede vriendin ook niet heel veel te vertellen. En dat alles in een geforceerd drieminutengesprek met als gewenste uitkomst een dubbel kruisje op een lijstje zodat je contact mag zoeken.

Ikzelf was na 30 minuten vooral gebroken van het voeren van telkens identieke gesprekken waarin de behoefte aan diepgang van de tegenpartij door mij steeds meer werd gepareerd door nadruk op de ridiculiteit van de situatie. En dat leverde leuke gesprekken om, met name met de uiterlijk iets minder interessante dames. Maar geen kruisjes van mijn kant.

Mensen ontmoet je als je het niet verwacht, niet als je gaat zitten wachten tot iemand langskomt die een kruisje kan bemachtigen in drie minuten op basis van jouw spiegel van verwachtingen aan iemand.

[ Bericht 4% gewijzigd door DenWauwelaar op 07-10-2012 17:25:40 ]
pi_117697917
Sommige reacties op datingsites....

quote:
oww jij bent zo iemand die een mevrouw perfect dan heb je in deze maatschappij pech en ken je beter een eind aan je leven maken een perfect persoon bestaat niet!!!!
aldus de 22 jarige, werkeloze single mom :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117697964
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
Sommige reacties op datingsites....

[..]

aldus de 22 jarige, werkeloze single mom :')
Prachtig dat soort reacties :D
pi_117697999
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben een keer geweest. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende. *)

De mannen laten zich verdelen in 'kan echt niemand krijgen' tot 'vind het leuk nieuwe vrouwen te ontmoeten', maar volgens mijn goede vriendin ook niet heel veel te vertellen. En dat alles in een geforceerd drieminutengesprek met als gewenste uitkomst een dubbel kruisje op een lijstje zodat je contact mag zoeken.

Ikzelf was na 30 minuten vooral gebroken van het voeren van telkens identieke gesprekken waarin de behoefte aan diepgang van de tegenpartij door mij steeds meer werd gepareerd door nadruk op de ridiculiteit van de situatie. En dat leverde leuke gesprekken om, met name met de uiterlijk iets minder interessante dames. Maar geen kruisjes van mijn kant.
Mijn collega vond het vooral erg gezellig. Vooral de naborrels had ze vaak als leuk ervaren, met een klein groepje de stad in. Gewoon een keer proberen en dan maar kijken wat ik ervan vind...eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren met de contacten die ik nu nog heb lopen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:26:05 #27
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117698028
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mijn collega vond het vooral erg gezellig. Vooral de naborrels had ze vaak als leuk ervaren, met een klein groepje de stad in. Gewoon een keer proberen en dan maar kijken wat ik ervan vind...eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren met de contacten die ik nu nog heb lopen.
Succes!
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:51:18 #28
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117698992
In mijn datingtijd ben ik er vooral achtergekomen dat er voor mij een aantal dingen werken om iemand tegen te komen. Misschien kunnen jullie er iets mee.

- ik ben veel de boer opgegaan, veel buiten de deur doen in de omgeving van andere mensen. Nog leuk ook. Computer uit en agenda open.
- Internetdaten is overrated. Je hebt even veel of weinig kans om iemand via internet tegen te komen, hoe je ook selecteert op profiel of wat dan ook. Voordeel van buiten internet om iemand daten is dat je in het proces ernaartoe waarschijnlijk ook leuke nieuwe contacten opdoet. Bij internetdaten gebeurt dat maar zelden/nooit.
- ik heb veel praatjes maken met dames die je tegenkomt. (en dan bedoel ik niet playen, gewoon even gesprekje hier en daar) Dat zorgt ervoor dat de drempel om die ene leuke aan te spreken veel kleiner is of je niet eens meer voelt. Laat staan dat je de dames van achter een pc weg wilt halen.
- een hobby/activiteit gaan doen waar ik zelf energie van krijg, dat straalt uit
- Van ' bewust van elke optie' naar 'beschikbaar mits vraag'
pi_117699143
Goede tips wel.

Je laatste begrijp ik alleen niet?

Met name die praatjes-maken kan denk ik voor (mannen) een hele goede tip zijn.
pi_117699298
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
In mijn datingtijd ben ik er vooral achtergekomen dat er voor mij een aantal dingen werken om iemand tegen te komen. Misschien kunnen jullie er iets mee.

- ik ben veel de boer opgegaan, veel buiten de deur doen in de omgeving van andere mensen. Nog leuk ook. Computer uit en agenda open.
- Internetdaten is overrated. Je hebt even veel of weinig kans om iemand via internet tegen te komen, hoe je ook selecteert op profiel of wat dan ook. Voordeel van buiten internet om iemand daten is dat je in het proces ernaartoe waarschijnlijk ook leuke nieuwe contacten opdoet. Bij internetdaten gebeurt dat maar zelden/nooit.
- ik heb veel praatjes maken met dames die je tegenkomt. (en dan bedoel ik niet playen, gewoon even gesprekje hier en daar) Dat zorgt ervoor dat de drempel om die ene leuke aan te spreken veel kleiner is of je niet eens meer voelt. Laat staan dat je de dames van achter een pc weg wilt halen.
- een hobby/activiteit gaan doen waar ik zelf energie van krijg, dat straalt uit
Goeie tips wel Wauw :Y
Die ga ik in me opnemen...
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:07:58 #31
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117699572
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede tips wel.

Je laatste begrijp ik alleen niet?

Met name die praatjes-maken kan denk ik voor (mannen) een hele goede tip zijn.
thanks!

Met de laatste bedoel ik dat mijn instelling was dat ik goed om me heen keek voor vrouwen. Dan ging ik naar een verjaardag van een vriendin en wist dat er andere meiskes waren. Ik stond in de tram en zag een leuk exemplaar. Niet dat ik er de hele dag mee bezig was, maar ik was heel erg bewust van opties. Vanuit daar ben ik gegaan naar 'beschikbaar mits vraag'. Kortom, als iemand je leuk vind, merk je dat wel en dan komt het vanzelf wel. Sindsdien heb ik ook de aandacht van de dames een beetje anders benaderd. Misschien wel minder serieus genomen.
pi_117700118
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:26 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Succes!
Dank je!

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

Goede tips. En ik denk ook dat het IRL een stuk beter werkt inmiddels. Vandaar dat ik gestopt ben met onlinedaten (op FOK! na)

Mijn 'probleem' zit hem wat minder in het contact krijgen met mannen, maar meer in het contact krijgen met 'echt leuke' mannen. Veel mannen die ik tegenkom willen geen relatie, maar alleen los contact (IYKWIM), of ze hebben al een relatie en zijn dus niet beschikbaar. Degene die ik leuk vind, vinden mij niet leuk genoeg of focussen zich alleen op hun carrière en degene die mij leuk vinden, vind ik weer niet leuk genoeg. :')

Ik heb het idee dat de leeftijd daar ook een grote rol in begint te spelen. Ik ben ook wel steeds kieskeuriger geworden omdat ik inmiddels goed weet wat ik wel en niet wil. Wat los staat van een eisenlijstje, maar meer te maken heeft met een gevoel wat ik bij iemand wil hebben. En dat maakt het niet makkelijker. Maar goed, blijf gewoon verder kijken...

Ik heb overigens aan het internetdaten wel een aantal leuke contacten overgehouden (vriendschappelijk).
pi_117700291
Ik zie veel mensen praten over RelatiePlanet. Maar dat is toch helemaal niet gratis?
pi_117700389
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dank je!

[..]

Goede tips. En ik denk ook dat het IRL een stuk beter werkt inmiddels. Vandaar dat ik gestopt ben met onlinedaten (op FOK! na)

Mijn 'probleem' zit hem wat minder in het contact krijgen met mannen, maar meer in het contact krijgen met 'echt leuke' mannen. Veel mannen die ik tegenkom willen geen relatie, maar alleen los contact (IYKWIM), of ze hebben al een relatie en zijn dus niet beschikbaar. Degene die ik leuk vind, vinden mij niet leuk genoeg of focussen zich alleen op hun carrière en degene die mij leuk vinden, vind ik weer niet leuk genoeg. :')

Ik heb het idee dat de leeftijd daar ook een grote rol in begint te spelen. Ik ben ook wel steeds kieskeuriger geworden omdat ik inmiddels goed weet wat ik wel en niet wil. Wat los staat van een eisenlijstje, maar meer te maken heeft met een gevoel wat ik bij iemand wil hebben. En dat maakt het niet makkelijker. Maar goed, blijf gewoon verder kijken...

Ik heb overigens aan het internetdaten wel een aantal leuke contacten overgehouden (vriendschappelijk).
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik kom :') Maar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?

Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? --> :') Mijn hobby is overigens dronken worden en die optie is boven al besproken :')
pi_117700616
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk. En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik kom :') Maar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?

Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? --> :')
Herkenbaar. Ik heb een baan waar vrijwel alleen maar vrouwen werken en de mannen die vrijgezel zijn zijn te jong, homo of te carrière gericht (artsen). In de kroeg kom ik ze ook niet echt tegen. Dan ben ik vaak ook teveel met mijn eigen vrienden bezig. En veel mannen lijken (op deze leeftijd) idd alleen maar seks te willen. Hebben al een relatie achter de rug, kinderen en willen genieten van hun vrijgezellen leven.
De vrijgezelle mannen die ik tegen kom zijn vaak via vrienden/feestjes. Maar daar zitten vaak toch wat foute types tussen of ze zijn niet echt leuk genoeg (het stille, zwijgzame type).

Een hobby...lastig. Vanwege onregelmatige werktijden zou dat toch niet zo snel iets worden waar ik met enige regelmaat mee bezig kan. Dus ja, vandaar ooit begonnen met internet daten. Maar ook dat lijkt miet echt te werken. Wel vaak en veel leuke contacten gehad, maar die lopen vrijwel altijd op niets uit.
pi_117700805
quote:

[..]

Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik kom :') Maar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?

Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? --> :') Mijn hobby is overigens dronken worden en die optie is boven al besproken :')
Herkenbaar. Als je nog op school zit, kom je ze vanzelf tegen. Nu is het ineens een stuk lastiger mede door door jou genoemde redenen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:48:44 #37
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117700981
Ik ben 32 en ben ook iemand tegengekomen, dus het kan best hoor.

Het is een kwestie van veel iniatief nemen en in gesprek te raken. En dan moet je juist van die focus af waarin je de hele tijd gaat malen en mannen/vrouwen 'in gaat delen'. Nee, je hebt een gesprek met meerdere personen.

En waar ontmoet je iemand? Sja, dat kan overal. In de lift op het werk, in de supermarkt, in de bus, maar zoals ik al zei het werkt niet als je er te gefocused op bent.
pi_117701074
Ik kom met m'n 31 continu mensen tegen tijdens uitgaan in de stad. Echt geen problemen mee.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117701084
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben 32 en ben ook iemand tegengekomen, dus het kan best hoor.

Het is een kwestie van veel iniatief nemen en in gesprek te raken. En dan moet je juist van die focus af waarin je de hele tijd gaat malen en mannen/vrouwen 'in gaat delen'. Nee, je hebt een gesprek met meerdere personen.

En waar ontmoet je iemand? Sja, dat kan overal. In de lift op het werk, in de supermarkt, in de bus, maar zoals ik al zei het werkt niet als je er te gefocused op bent.
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.

En ik kom ze dus wel tegen, maar dan werkt het dus toch niet van één van beide kanten.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:52:31 #40
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117701126
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:53:30 #41
168576 Idioteque
take the money and run
pi_117701164
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Voor mij lijkt het inderdaad ook niet zo makkelijk te gaan. Ik ben 28...

De eerste date was trouwens ook meteen de laatste met die persoon. Er was geen klik voor beide kanten, dus hier laten we het bij. Wel een goede eerste date-ervaring in ieder geval :)
pi_117701239
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.
Oh, dat sowieso!
pi_117701262
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet ontzettend op gefocust, maar zou het gewoon erg leuk vinden. Momenteel geniet ik van wat ik heb en dat is ook prima.
En ja, komt ie weer...ik zou ook graag kinderen/een kind willen in de niet al te verre toekomst. Met een man erbij zou dan toch een stuk plezieriger zijn. Zo niet, dan doe ik dat idd alleen wel, maar daarmee vergroot je je kansen om iemand tegen te komen nou ook niet echt.
pi_117703184
quote:

[..]

Eens!

Ik heb dus hetzelfde. Al mijn collega's zijn getrouwde mussen. Mijn vriendengroep en mijn hobby's zijn lastig om mensen mee te ontmoeten. Laat staan vrijgezelle dames.
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 22:14:40 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117712545
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
What can change the nature of a man?
pi_117712670
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
Exact. Altijd wordt de schuld gegeven aan 'de markt'.
Zoiets als heel lang werkloos zijn en maar blijven afgeven op 'de arbeidsmarkt'.

Waarom draaien die mensen de argumenten niet om? Heel veel mensen zijn wel heel gelukkig in de liefde, wat doen die nou net goed wat jij niet doet?
pi_117713388
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Homey het volgende:

Heel veel mensen zijn wel heel gelukkig in de liefde, wat doen die nou net goed wat jij niet doet?
Dat is nou precies wat ik mij afvraag...maar ik heb er geen antwoord op.

Vandaar dat ik het juist bij mijzelf leg. Schijnbaar doe ik iets niet goed. Weet alleen niet wat :?
pi_117713479
Iets anders doen om maar een relatie te hebben, zou voor mij voelen als "genoegen nemen met".

In dat geval maar niet hoor *O* God gaf me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een heerlijk sociaal leven *O* I'll get by *O*
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:10:39 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117715658
Ik denk dat het echt onzin is om te spreken van iets "goed" of "fout" doen. Wel denk ik dat op sommige potjes heel veel deksels passen en op sommige maar een paar. Ik durf best te stellen dat je als je rond je dertigste vrijgezel bent gewoon wat meer door de wol bent geverfd en niet meer zomaar ergens inspringt.

Wanneer je namelijk wél die stap waagt is het vaak ook voor de rest of een groot deel van je leven. Niet zo gek als dat een aantal dates kost en er wat mensen de revue passeren. Daarnaast is het af en toe ook een leuk avontuur, het daten.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:14:51 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117715866
Ik merk het hier ook wel hoor, ik ben 31 en heb ook nog nooit een (serieuze) relatie gehad. Wel een paar meisjes waarmee het goed klikte en waarmee ik ook wel leuke dingen heb gedaan, maar er was uiteindelijk nooit sprake van verliefdheid of iets serieuzers.

Hoezeer je het ook wilt ontkennen: terwijl iedereen om je heen gaat samenwonen, kinderen krijgt of al heeft etc. zit ik nog steeds alleen. Paar goede vrienden hebben dit jaar hun eerste kindje gekregen of krijgen die. Zus heeft een stabiele relatie en zal ook wel niet al te lang meer wachten. Collega's zijn allemaal al getrouwd of samenwonend. Zelfs een vriendin die net zo oud is als ik en maar weinig mannelijke aandacht heeft genoten, heeft sinds kort een vriend.

Tja dan ga je je soms wel afvragen wat er dan verkeerd gaat. Kan echt niet alleen liggen aan looks ofzo, want ik zie genoeg mannen/vrouwen die echt niet superknap zijn maar wel een relatie hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')