Ik lach toch helemaal niet.quote:
Kan je toch niet bij voorbaad al zeggen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
3 projectjes lopen allen nog in de running.
Ik vraag me eigenlijk af hoe snel er gezoend wordt gemiddeld?
Bij de een wordt er niet gezoend omdat er geen klik is, bij de ander wordt er op de eerste date gezoend. Valt weinig over te zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
Het is altijd leuk om te zien hoe zoenen een issue is voor veel jongere mensen, terwijl de focus in de dertigers-leeftijdscategorie dan weer meer ligt op de vraag of er op de eerste date geneukt gaat worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reagerenquote:I love tall
big feet and dick jij?
Jij reageert normaal altijd op spam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef FAUSTINO het volgende:
Keek even op een datingsite en zag dat ik een berichtje had,
[..]
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reageren
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij reageert normaal altijd op spam?
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.
Ook al staat er met koeienletters geen one-night-stands dat begrijpen ze schijnbaar niet
Dan blijven ze berichten sturen met, heb je mijn berichtje gehad? Je weet niet wat je mist!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand?
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iemand hier wel eens naar een speeddate geweest?
Zit alleen op datingsites als ik mij verveel en niks heb te doen. Digitaal mensjes kijken op een zondagmiddagquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
Ik ben een keer geweest als wijze van ludiek kado aan een vriendin. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
aldus de 22 jarige, werkeloze single momquote:oww jij bent zo iemand die een mevrouw perfect dan heb je in deze maatschappij pech en ken je beter een eind aan je leven maken een perfect persoon bestaat niet!!!!
Prachtig dat soort reactiesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
Sommige reacties op datingsites....
[..]
aldus de 22 jarige, werkeloze single mom
Mijn collega vond het vooral erg gezellig. Vooral de naborrels had ze vaak als leuk ervaren, met een klein groepje de stad in. Gewoon een keer proberen en dan maar kijken wat ik ervan vind...eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren met de contacten die ik nu nog heb lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer geweest. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende.
De mannen laten zich verdelen in 'kan echt niemand krijgen' tot 'vind het leuk nieuwe vrouwen te ontmoeten', maar volgens mijn goede vriendin ook niet heel veel te vertellen. En dat alles in een geforceerd drieminutengesprek met als gewenste uitkomst een dubbel kruisje op een lijstje zodat je contact mag zoeken.
Ikzelf was na 30 minuten vooral gebroken van het voeren van telkens identieke gesprekken waarin de behoefte aan diepgang van de tegenpartij door mij steeds meer werd gepareerd door nadruk op de ridiculiteit van de situatie. En dat leverde leuke gesprekken om, met name met de uiterlijk iets minder interessante dames. Maar geen kruisjes van mijn kant.
Succes!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn collega vond het vooral erg gezellig. Vooral de naborrels had ze vaak als leuk ervaren, met een klein groepje de stad in. Gewoon een keer proberen en dan maar kijken wat ik ervan vind...eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren met de contacten die ik nu nog heb lopen.
Goeie tips wel Wauwquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
In mijn datingtijd ben ik er vooral achtergekomen dat er voor mij een aantal dingen werken om iemand tegen te komen. Misschien kunnen jullie er iets mee.
- ik ben veel de boer opgegaan, veel buiten de deur doen in de omgeving van andere mensen. Nog leuk ook. Computer uit en agenda open.
- Internetdaten is overrated. Je hebt even veel of weinig kans om iemand via internet tegen te komen, hoe je ook selecteert op profiel of wat dan ook. Voordeel van buiten internet om iemand daten is dat je in het proces ernaartoe waarschijnlijk ook leuke nieuwe contacten opdoet. Bij internetdaten gebeurt dat maar zelden/nooit.
- ik heb veel praatjes maken met dames die je tegenkomt. (en dan bedoel ik niet playen, gewoon even gesprekje hier en daar) Dat zorgt ervoor dat de drempel om die ene leuke aan te spreken veel kleiner is of je niet eens meer voelt. Laat staan dat je de dames van achter een pc weg wilt halen.
- een hobby/activiteit gaan doen waar ik zelf energie van krijg, dat straalt uit
- Van ' bewust van elke optie' naar 'beschikbaar mits vraag'
thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede tips wel.
Je laatste begrijp ik alleen niet?
Met name die praatjes-maken kan denk ik voor (mannen) een hele goede tip zijn.
Dank je!quote:
Goede tips. En ik denk ook dat het IRL een stuk beter werkt inmiddels. Vandaar dat ik gestopt ben met onlinedaten (op FOK! na)quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
In mijn datingtijd ben ik er vooral achtergekomen dat er voor mij een aantal dingen werken om iemand tegen te komen. Misschien kunnen jullie er iets mee.
- ik ben veel de boer opgegaan, veel buiten de deur doen in de omgeving van andere mensen. Nog leuk ook. Computer uit en agenda open.
- Internetdaten is overrated. Je hebt even veel of weinig kans om iemand via internet tegen te komen, hoe je ook selecteert op profiel of wat dan ook. Voordeel van buiten internet om iemand daten is dat je in het proces ernaartoe waarschijnlijk ook leuke nieuwe contacten opdoet. Bij internetdaten gebeurt dat maar zelden/nooit.
- ik heb veel praatjes maken met dames die je tegenkomt. (en dan bedoel ik niet playen, gewoon even gesprekje hier en daar) Dat zorgt ervoor dat de drempel om die ene leuke aan te spreken veel kleiner is of je niet eens meer voelt. Laat staan dat je de dames van achter een pc weg wilt halen.
- een hobby/activiteit gaan doen waar ik zelf energie van krijg, dat straalt uit
- Van ' bewust van elke optie' naar 'beschikbaar mits vraag'
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Goede tips. En ik denk ook dat het IRL een stuk beter werkt inmiddels. Vandaar dat ik gestopt ben met onlinedaten (op FOK! na)
Mijn 'probleem' zit hem wat minder in het contact krijgen met mannen, maar meer in het contact krijgen met 'echt leuke' mannen. Veel mannen die ik tegenkom willen geen relatie, maar alleen los contact (IYKWIM), of ze hebben al een relatie en zijn dus niet beschikbaar. Degene die ik leuk vind, vinden mij niet leuk genoeg of focussen zich alleen op hun carrière en degene die mij leuk vinden, vind ik weer niet leuk genoeg.
Ik heb het idee dat de leeftijd daar ook een grote rol in begint te spelen. Ik ben ook wel steeds kieskeuriger geworden omdat ik inmiddels goed weet wat ik wel en niet wil. Wat los staat van een eisenlijstje, maar meer te maken heeft met een gevoel wat ik bij iemand wil hebben. En dat maakt het niet makkelijker. Maar goed, blijf gewoon verder kijken...
Ik heb overigens aan het internetdaten wel een aantal leuke contacten overgehouden (vriendschappelijk).
Herkenbaar. Ik heb een baan waar vrijwel alleen maar vrouwen werken en de mannen die vrijgezel zijn zijn te jong, homo of te carrière gericht (artsen). In de kroeg kom ik ze ook niet echt tegen. Dan ben ik vaak ook teveel met mijn eigen vrienden bezig. En veel mannen lijken (op deze leeftijd) idd alleen maar seks te willen. Hebben al een relatie achter de rug, kinderen en willen genieten van hun vrijgezellen leven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk. En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komMaar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?
Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? -->
Herkenbaar. Als je nog op school zit, kom je ze vanzelf tegen. Nu is het ineens een stuk lastiger mede door door jou genoemde redenen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komMaar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?
Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? -->Mijn hobby is overigens dronken worden en die optie is boven al besproken
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben 32 en ben ook iemand tegengekomen, dus het kan best hoor.
Het is een kwestie van veel iniatief nemen en in gesprek te raken. En dan moet je juist van die focus af waarin je de hele tijd gaat malen en mannen/vrouwen 'in gaat delen'. Nee, je hebt een gesprek met meerdere personen.
En waar ontmoet je iemand? Sja, dat kan overal. In de lift op het werk, in de supermarkt, in de bus, maar zoals ik al zei het werkt niet als je er te gefocused op bent.
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.
Voor mij lijkt het inderdaad ook niet zo makkelijk te gaan. Ik ben 28...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat roepen al mijn vriendinnen die altijd een vriendje (velen inmiddels een man) hebben ook. En als ik iemand tegen kom zou ik dat ws ook zeggen. Maar zo makkelijk blijkt het toch niet te gaan...althans, niet voor iedereen.
Oh, dat sowieso!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.
Ik ben er ook niet ontzettend op gefocust, maar zou het gewoon erg leuk vinden. Momenteel geniet ik van wat ik heb en dat is ook prima.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ga leuke dingen voor jezelf doen. Dan komt die man vanzelf. En zoniet, dan heb je een leuk leven en boeit het je niet.
Eens!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Want waar moet je ze DAN tegenkomen? Ik date niet op het werk (sowieso niet, maar ik werk ook in een sector waar de mannen standaard onaantrekkelijk zijn en in een regio waar ze "op mijn leeftijd" allemaal al een jaar of 10 een trouwring omhebben en 2 krijskoters hebben lopen). En je hoort altijd "relaties vind je niet in de kroeg"... Nu vind ik al helemaal geen mannen die op tieten vallen in de kroegen waar ik komMaar in het reguliere uitgaansleven vond ik idd ook alleen seks... Dus wat blijft er dan in hemelsnaam nog over?
Een hobby misschien, maar enkel een hobby gaan beoefenen in de hoop dat ik er mijn volgende vriend tegenkom? -->Mijn hobby is overigens dronken worden en die optie is boven al besproken
Exact. Altijd wordt de schuld gegeven aan 'de markt'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Het ligt toch echt aan de persoon zelf en niet aan anderen.
Dat is nou precies wat ik mij afvraag...maar ik heb er geen antwoord op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Homey het volgende:
Heel veel mensen zijn wel heel gelukkig in de liefde, wat doen die nou net goed wat jij niet doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een heerlijk sociaal levenI'll get by
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |