Zo, jij maakt wat mee in je leven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Haha, ik ging toen ik een jaartje of 16 was wel eens samen met een vriend van mij naar een 40 jarige Iranees die we een keer zijn tegengekomen bij het voetballen langs het "strand" en die echt een fucking balvirtuoos was, maar goed, leuke kerel wel, altijd kneiterlam en shit, beetje barbequen bij die gozert thuis. Maar die gozert was zo verschrikkelijk eenzaam dat hij altijd dol enthousiast was als er collectanten of jehova's bij hem op de stoep stonden. Nodigde ze altijd binnen uit en hoopte op eeuwenlange discussie's(Want dat deed hij alleen maar als hij lam was, discussieren ook al had hij 100% ongelijk). We hebben er een keer bij gezeten dat de kankerstichting in eens op de stoep stond, hij die gozerts binnen uitnodigen, jointjes roken, en ondertussen maar vertellen dat er bij hem zelf ook kanker was geconstateerd, waar geen flikker van waar was![]()
![]()
. Ook hebben we daar regelmatig rond zijn groten houten tafel gezeten terwijl hij gewoon fikkie aan het stoken was op die mooie antieke tafel zelf
. Geweldige gozert, maar wel afscheid van genomen toen hij huissleutels voor ons ging laten bijmaken.
DAHAAAG LIEF DAGBOEK
Doe je schema is?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Vandaag veel voetbal kijken, 6 wedstrijden op rij volgens mij.
Vandaag ook redelijk wat gekekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Vandaag veel voetbal kijken, 6 wedstrijden op rij volgens mij.
Het is dat je posts niet afsluit met 'quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan pas laat inschakelen verdomme omdat ik elke zondag mijn half dementerende opa die alleen maar in bed ligt of in zijn rolstoel voor het raam zit, een rondje om de vijver duw in zijn lollerstoel. De oude baas.
Nu op Nederland 3, al is het bijna afgelopen zo te zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Zijn er trouwens ook samenvattingen van vandaag op het interwebz, en dan niet die shit van Eredivisie Live want dat hek nie.
Wie is Stijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Teller van het aantal DM's van Stijn staat op 25.
Van gisteren dan. Van z'n gehele ban-periode ga ik niet tellen.
Vandaag al gauw een stuk of 30 van hem gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
4-0quote:
12:30 Ajax Amsterdam - FC Utrechtquote:
ajacied422quote:
Zelfde hier. Ze sturen ons goed het interland-weekend in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
12:30 Ajax Amsterdam - FC Utrecht
14:30 PSV Eindhoven - NAC Breda
16:30 FC Twente Enschede - AZ Alkmaar
17:00 Newcastle United - Manchester United
19:50 Barcelona - Real Madrid
20:45 AC Milan - Inter
AC Milan - Inter stukje kijken.
Hij kijkt mee jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Ah mooi, door hem deed ik voornamelijk trollen, hoe lang nog? En kijkt ie mee?
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Hij is weer te ver gegaan met schelden enz ?
en dank trouwens!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu op Nederland 3, al is het bijna afgelopen zo te zien.
En dan dm't hij ook nog "het gaat me lekker af zonder fok"quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag al gauw een stuk of 30 van hem gehad
Gisteren een stuk of 40
Gaat lekker
Ik mis dat mannetje wel hoorquote:
Mij stuurt iequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan dm't hij ook nog "het gaat me lekker af zonder fok"
Nee joh, doe ik niet zo vaak en heb ook geen pizza's meer volgens mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, ga je ook lekker pizza in de oven doen?
Die ;lachquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha check vooral dit eerste filmpje, fucking slapstick humor
http://www.dumpert.nl/med(...)in_franse_rally.html
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan dm't hij ook nog "het gaat me lekker af zonder fok"
Wow, DM openbaringen overal ineens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij stuurt ie
Het is rustig he zonder mij
Waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Wow, DM openbaringen overal ineens.
stijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Wij mogen dat. Heeft met oneerlijke behandeling te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Wow, DM openbaringen overal ineens.
FIFA13 niet kopen, die is kapot.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef wickedmen het volgende:
IK...WORD...HELEMAAL...GEK...VAN...EA...
De tering man, het overschakelen van en naar een speler werkt maar voor 35%.
Als ik voor elke keer dat ik tegen een tegendoelpunt aan liep omdat ik bijv de laatste man wil oproepen omdat ik 1vs1 ben uitgespeeld maar de L1 knop niet reageerde, 1 euro kreeg, was ik nu aandeelhouder van EA.
Hoop dat ze het fixen want ik raak er erg geiriteerd van en dan ben ik zo 3 verloren wedstrijden verder zonder concentratie.
Verder een top spel! Met een paar schoonheidsfoutjes en bovenstaande.
En wanneer andere het doen dan gaan we over op het censurerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij mogen dat. Heeft met oneerlijke behandeling te maken.
En bannen, idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wanneer andere het doen dan gaan we over op het censureren
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Sowieso geen Fifa kopen. Voetbalspelletjes zuigen.
Ik moet hem ook nog kopenquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
nerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Je bent te laatquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
Zijn we nou DM's van een gebande aan het posten...
Nee, alleen ik en Steven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
Zijn we nou DM's van een gebande aan het posten...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent te laat
post zelf maar het plaatje
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet ik anders even een topic openen in FB?
+1 notequote:
Wat is je facebook dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee, alsjeblieft niet, ik smeek het je.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is je facebook dan?Waarom moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is je facebook dan?Heb ik niet, kut site joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6e halve literquote:
Ik ga het laten checken, als hij klopt ben je weg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:56 schreef Doublepain het volgende:
Check eerst maar eens of die DM klopt.. O wacht dat kunnen jullie niet![]()
![]()
![]()
Mods![]()
![]()
FA
Ja ik ga hem ook van de week halenquote:
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook van de week halen
Hij is toch kapot nu
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Leuke poging GGMM, alleen zet je er een punt bij dus dan klopt ie toch niet
Het is dat ze uit Gap komt anders ging ik nu losquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lekkere mokkel werkt voor maffia wars
Ze is van de hard knock school dus ik wil haar wel gevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat ze uit Gap komt anders ging ik nu los
Broodje wel erbij toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even een hamburgertje maken
brb
Welke sender?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat Family Guy weekend was wel snel afgelopen trouwens, wie zei dat ook alweer?
Natuurlijk niet, staat onder de afzuigkap he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
maar Jordi als jij dan diep in de nacht aan het frituren slaat meurt dan niet het gehele huis naar frituurvet? Of woon je alleen en maakt het geen fuck uit.
ah kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Comedy Central, wat anders?
Maar het was na een aantal afleveringen al afgelopen.
Kan ik je inhuren ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, staat onder de afzuigkap he.
Gewoon in de oven doen, kipnuggets in ovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
maar Jordi als jij dan diep in de nacht aan het frituren slaat meurt dan niet het gehele huis naar frituurvet? Of woon je alleen en maakt het geen fuck uit.
Ah, dan begint het weer, mooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm ik heb trek maar volgens mij is mijn afzuigkap niet afdoende. Oh en Douvlepain ik zie dat je om 1:30 weer los kunt gaan op Peter zijn random flashbacks
Ik wil wel RTL 7 kijken maar dan zie je alleen maar hoertjes die je toch niet kan bellen want je krijgt een 50+er aan de lijnquote:
jaquote:
Kijk er tegenwoordig niet meer zoveel naar, staat eigenlijk standaard altijd op EL1. Beetje de hele dag die club TV afleveringen op de achtergrond half kijken.quote:
Nee, ik hou me steeds in, maar het lukt me niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gedaan??
Wordt wel eens tijd dan ja.
Ik ook niet, soms denk ik wel die komt me bekend voor maar hoe het ging weet ik niet meer. Behalve deze danquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit allemaal gezien ofzo, denk ook nooit van oh die heb ik al eens gezien.
Pak je 1 van die Ajax vrouwen ja toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik hou me steeds in, maar het lukt me niet meer.
Te oudquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pak je 1 van die Ajax vrouwen ja toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Waarom scheert blind zn schaamhaar op zn kin niet weg en tegelijkertijd een ROnaldo kapsel ofzo. Ziet hij er veel meer uit als een baas en niet als een loser. En misschien loopt hij dan zelfs sneller.
Eckt niet, Gijpie heeft meer vrouwen gedaan dan die 2 goals gemaakt hebben..quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik word wel gek van GIjpie btw, beetje neerbuigend doen over Cruijff en de Boer die echt 10x meer bereikt hebben dan hij.
ALlemaal lelijke wijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eckt niet, Gijpie heeft meer vrouwen gedaan dan die 2 goals gemaakt hebben..
Nou nou wat jammer, zoiets moet je ook niet laten acterenquote:De eerste scripted reality serie van Nederland ‘The Young ones’ trekt zeer weinig kijkers naar televisie zender Veronica. Gemiddeld kijken er dagelijks ongeveer 100.000 mensen naar de avonturen van de wanna-be BN’ers.
Ook op twitter zijn de reacties op de serie overwegend negatief: “Jezus wat is dit nep ‘echt’ en/of slecht geacteerd zeg!” “Is toch zooo nep slecht geacteerde troep! “Echt een DOM en NEP programma, dat ze dit uitzenden..”Wat is The Young Ones op veronica een zaadprogramma. Een filmpje van mezelf is leuker.. “De bedoeling van een realityprogramma is toch dat het op zijn minst echt moet lijken?”.
The Young Ones is sinds twee weken dagelijks om half elf ‘s avonds te zien op Veronica. In het programma worden een groep jongeren gevolgd die samen in een huis in Amsterdam wonen. De jongeren bestaan echt, schrijvers bedenken echter grotendeels de verhaallijnen.
Update 6/10: Veronica heeft besloten te stoppen met de soap. “The Young Ones scoort helaas beneden verwachting en daarom is besloten om het programma per aanstaande maandag niet meer uit te zenden. We vinden het vooral ook erg jammer voor de kandidaten en de makers. Helaas horen dit soort teleurstellingen bij het televisievak”
Vies elftal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:23 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
Volgens Gertjan ook ongelofelijk dat hij een voetbalplaatje is bij de AH
Meisje naast Blind is even breed als hemquote:
nigger niggerquote:
have funquote:
Neequote:
En terecht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Lukoki, Babel, Sana.
Wissels: Cillessen, Schöne, Boerrigter, Hoesen, Ligeon, Dijks, Sporkslede.
BOERRIGTER BANK HAHA
wat had je gemaakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Tyfustroep en vet ranzige shit was het man
Kan je ook gewoon lezen op facebook hoorquote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon lezen op facebook hoor
Was iets aan het kijken en er kwam reclame voorbij voor iets en ik wilde dat wel even namaken
Echter werd het totaal iets anders dan wat ik in mijn hoofd had en was het het meest gore wat ik in tijden gegeten had
Ja soort van buritto met gekruid gehakt en salsa shitquote:
Dan had je niet genoeg geblowed denk ik, dan vreet ik tenminste ALLES.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja soort van buritto met gekruid gehakt en salsa shit
Echter ging dit helemaal fout
Alles ging ik zelf proberen te maken, en ik had zo'n trek van te voren
Ja ik blow niet meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dan had je niet genoeg geblowed denk ik, dan vreet ik tenminste ALLES.
Op links veel beter dan rechts, gezien het niveauverschil wat hij moet overbruggen een prima speler.quote:
oh, ik zit niet zovaak op fb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon lezen op facebook hoor
Was iets aan het kijken en er kwam reclame voorbij voor iets en ik wilde dat wel even namaken
Echter werd het totaal iets anders dan wat ik in mijn hoofd had en was het het meest gore wat ik in tijden gegeten had
Ja kut is dat he!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik blow niet meer
De tijd dat ik het wel deed toen at ik ook alles ja
jij staat altijd online bij mijquote:
S'nachts chips met de meest rare zelfgemaakte dipsausjes eten en het dan lekker vindenquote:
Ja of vlees veel te lang, of veel te kort staan bakken en het toch maar naar binnen werken, volgende dag keihard aan de schijt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
S'nachts chips met de meest rare zelfgemaakte dipsausjes eten en het dan lekker vinden
Herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja of vlees veel te lang, of veel te kort staan bakken en het toch maar naar binnen werken, volgende dag keihard aan de schijt.
Haha koningquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij hebben ook wel eens een snackbar gebeld die bezorgt voor 25 magnum ijsjes terwijl er een supermarkt op 100 meter was, maar we waren te lui om te lopen
62,50 lappen
Filet Americain moet op wit brood verdomme.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb om 4 uur nog even 3 van deze broodjes met filet americain opgegeten;
[ afbeelding ]
Goeie broodjes hoor.
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697199/quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Heeft iemand een Ajax stream toevallig?
GRATIES VRIEND.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697199/
zal wel door mijn geweldige faildroid telefoon komenquote:
Jezusquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij hebben ook wel eens een snackbar gebeld die bezorgt voor 25 magnum ijsjes terwijl er een supermarkt op 100 meter was, maar we waren te lui om te lopen
62,50 lappen
Was ook misselijk na afloopquote:
leiersquote:U kunt zich afmelden door te bellen met de klantenservice
op 0909-0101 (0,10 ¤ per minuut).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile homos van Eredivisie live.. beetje stilzwijgend het contract verlengen
[ afbeelding ]
En dan ook nog
[..]
leiers
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook misselijk na afloop
8 magnum ijsjes in 1,5uur tijd is niet goed
Wat is er mis met bakboter dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, ik vind die shit niet lekker net alsof je gewoon in een klont bakboter/bakvet bijt
Ja, ik vind die mini magnums altijd perfect, zodra ik die op heb ben ik er ook alweer flauw van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, ik vind die shit niet lekker net alsof je gewoon in een klont bakboter/bakvet bijt
Houd je bijdehand kut smoel rot Duitser vandaag 1-2 op je bakkes met je Twente makkelijk kampioenquote:
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houd je bijdehand kut smoel rot Duitser vandaag 1-2 op je bakkes met je Twente makkelijk kampioen
Zijn er Marokkanen nee het is wartaalquote:
Jojo heeft dubbel B denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn er nog chickies met dubbel D in de SC?
Probeer eens een durianquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dan had je niet genoeg geblowed denk ik, dan vreet ik tenminste ALLES.
MM6quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
Eens even een stream zoeken voor Ajakkes hihaho XD
100808quote:
Had toch niet verwacht dat Utrecht kans had.. al staat Ajax wel erg snel voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hm niks aan het handje hier. Behalve dat Ajax voor staat, dat wel.
Wedstrijd is nog jong.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch niet verwacht dat Utrecht kans had.. al staat Ajax wel erg snel voor.
Toch netjes na de CL want dan laat Ajax vaak punten liggen, sowieso veel ploegen na europees..
Klopt, en dan liepen wij nog zo te kloten tegen dat Utreg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch niet verwacht dat Utrecht kans had.. al staat Ajax wel erg snel voor.
Toch netjes na de CL want dan laat Ajax vaak punten liggen, sowieso veel ploegen na europees..
Tegen 9 man ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, en dan liepen wij nog zo te kloten tegen dat Utreg.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, en dan liepen wij nog zo te kloten tegen dat Utreg.
quote:
Nogal ja, totaal niet logisch ook ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef TwenteFC het volgende:
Toch wel triest dat zelfs Utrecht meer naar voren voetbalt dan dat Twente dat deed.
Ajax moet een bepaald imago behalen van de gemeente Amsterdam toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Poulsen, dan ben je verdomme 43 en dan loop je nog met zo'n bandje in je haar als een heaumeausensueel. Heeft die gozert geen vrienden of familie?
Ah ja inderdaad! De homoclub van Nederland was het streven toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax moet een bepaald imago behalen van de gemeente Amsterdam toch?
Inderdaad, op dat gebied hebben ze zich wel versterkt met ook o.a. Sana.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ah ja inderdaad! De homoclub van Nederland was het streven toch?
Is nu offline iddquote:
WTF was die Japanner mee bezig? Die stijl ken ik alleen uit Tekken.quote:
Ohja el classico vanavond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
14.30 Standard Luik - Anderlecht
18.00 Fenerbahçe - Besiktas
19.50 Barcelona - Real Madrid
20.45 AC Milan - Internazionale
21.00 Olympique Marseille - Paris Saint-Germain
21.45 FC Porto - Sporting Portugal
Hoe kan je dat nu pas merken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Zie nu pas dat a422 een bannetje heeft, wat heeftie gedaan?
Bans worden niet besproken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Zie nu pas dat a422 een bannetje heeft, wat heeftie gedaan?
Vroeger jonge.. vroeger had Davy goede UI's.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Week niet echt actief geweest, trouwens deze UI van je is beter.
Niet haten op Ichigo Kurosaki hequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Week niet echt actief geweest, trouwens deze UI van je is beter.
welke?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger jonge.. vroeger had Davy goede UI's.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die met al die kontjes .. met stringetjes, onderbroekjes en boxers
DM maar, wel van dat wijf he voordat UI staat voor een afkorting voor de naam die jij je pik geeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je de naakt versie van mijn UI?
Wanne homo joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe eens niet zo enthousiast ik heb koppijn.
kontjesquote:
Happel is er niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn er chickies met dubbel B in de zaal?
Ach ja, dan ben ik zus en dan ben ik zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven heeft ze alsnog te groot geschat? Of wat heb jij dan..
Niet in de mood voor flauwe grappen zeker nu Ajax aan het brassen is..quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, dan ben ik zus en dan ben ik zo.
Daar is toch niks mis meequote:
Droge bek en keel heb ik ook maar geen donor gehad. Wel frikandellen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gortdroge bek weer met een pedante knoflooklucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel speciaal neem ik aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Droge bek en keel heb ik ook maar geen donor gehad. Wel frikandellen.
Neequote:
Ah, een echte kenner. Vind ik leuk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
sowieso frikandel speciaal moet je gewoon van de friettent hebben..
Ik ook, vannacht met de bus vanuit Praag gekomen, fucking weinig geslapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Utreg![]()
Zelf 1-1, niks mis mee.
Ik wil naar bed
Ik uit London. Net op tijd om mn voetbaltas in te pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook, vannacht met de bus vanuit Praag gekomen, fucking weinig geslapen
quote:erval Serie A raakt Rummenigge: 'Bayern verkoopt kaartjes vanaf zeven euro'
Zondag, 7 oktober 2012 om 15:01
De Serie A is in verval en dat gaat Karl-Heinz Rummenigge aan het hart. De voormalig spits van Internazionale heeft het niveau en de status van de hoogste Italiaanse voetbalafdeling de voorbije jaren zien afnemen, maar volgens hem is de neerwaartse spiraal te stoppen. “Het Italiaanse voetbal zit in de problemen, maar ik weet zeker dat ze de crisis zullen overwinnen.”
De voorzitter van Bayern München geeft de beleidsmakers in Italië enkele tips om het voetbal er weer bovenop te helpen. “In Duitsland zitten de stadions altijd vol”, weet hij. “Dat komt omdat wij rekenen houden met supporters die het niet zo breed hebben. Zo verkopen wij bij Bayern al kaartjes vanaf zeven euro.”
Rummenigge verbaast zich tevens over de staat van de stadions in het Zuid-Europese land. Veel clubs spelen nog in een onderkomen van minimaal dertig jaar oud. “Het internationale succes van de Allianz Arena suggereert dat het goed zou zijn als de Italiaanse autoriteiten inzien dat een modern stadion cruciaal is voor het voetbal. Vernieuwing is noodzakelijk.”
Lollercombo.quote:Marseille - Paris SG Scoren Ibrahimović, Z (2,40)
Fenerbahçe - Beşiktaş A.Ş. 1 (1,95)
FC Barcelona - Real Madrid 1 (1,85)
Newcastle United - Manchester United Dubbele kans 1X (2,12)
Inzet: 3,60
Totale notering: 18,35
Potentiële uitbetaling: 66,08
Whiskysausquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Als ik net niet helemaal van het padje ben denk ik daar wel aan. Dat was gisteren niet het geval.quote:
Ik heb gister een serieuze catfight tussen 8 chickies van 15 jaar gezien. Vol verbazing zitten kijken naar een wijf die echt lomp hard aan het tikken wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Als ik net niet helemaal van het padje ben denk ik daar wel aan. Dat was gisteren niet het geval.
Zelfs nog iemand de cafetaria uitgezet bedenk ik me nu.
Dat is altijd mooi. Wijven knokken altijd kenkertjesmerig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb gister een serieuze catfight tussen 8 chickies van 15 jaar gezien. Vol verbazing zitten kijken naar een wijf die echt lomp hard aan het tikken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |