Ajax moet een bepaald imago behalen van de gemeente Amsterdam toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Poulsen, dan ben je verdomme 43 en dan loop je nog met zo'n bandje in je haar als een heaumeausensueel. Heeft die gozert geen vrienden of familie?
Ah ja inderdaad! De homoclub van Nederland was het streven toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ajax moet een bepaald imago behalen van de gemeente Amsterdam toch?
Inderdaad, op dat gebied hebben ze zich wel versterkt met ook o.a. Sana.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ah ja inderdaad! De homoclub van Nederland was het streven toch?
Is nu offline iddquote:
WTF was die Japanner mee bezig? Die stijl ken ik alleen uit Tekken.quote:
Ohja el classico vanavond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
14.30 Standard Luik - Anderlecht
18.00 Fenerbahçe - Besiktas
19.50 Barcelona - Real Madrid
20.45 AC Milan - Internazionale
21.00 Olympique Marseille - Paris Saint-Germain
21.45 FC Porto - Sporting Portugal
Hoe kan je dat nu pas merken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Zie nu pas dat a422 een bannetje heeft, wat heeftie gedaan?
Bans worden niet besproken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Zie nu pas dat a422 een bannetje heeft, wat heeftie gedaan?
Vroeger jonge.. vroeger had Davy goede UI's.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Week niet echt actief geweest, trouwens deze UI van je is beter.
Niet haten op Ichigo Kurosaki hequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Week niet echt actief geweest, trouwens deze UI van je is beter.
welke?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger jonge.. vroeger had Davy goede UI's.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die met al die kontjes .. met stringetjes, onderbroekjes en boxers
DM maar, wel van dat wijf he voordat UI staat voor een afkorting voor de naam die jij je pik geeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je de naakt versie van mijn UI?
Wanne homo joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe eens niet zo enthousiast ik heb koppijn.
kontjesquote:
Happel is er niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn er chickies met dubbel B in de zaal?
Ach ja, dan ben ik zus en dan ben ik zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven heeft ze alsnog te groot geschat? Of wat heb jij dan..
Niet in de mood voor flauwe grappen zeker nu Ajax aan het brassen is..quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, dan ben ik zus en dan ben ik zo.
Daar is toch niks mis meequote:
Droge bek en keel heb ik ook maar geen donor gehad. Wel frikandellen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gortdroge bek weer met een pedante knoflooklucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel speciaal neem ik aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Droge bek en keel heb ik ook maar geen donor gehad. Wel frikandellen.
Neequote:
Ah, een echte kenner. Vind ik leuk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
sowieso frikandel speciaal moet je gewoon van de friettent hebben..
Ik ook, vannacht met de bus vanuit Praag gekomen, fucking weinig geslapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Utreg![]()
Zelf 1-1, niks mis mee.
Ik wil naar bed
Ik uit London. Net op tijd om mn voetbaltas in te pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook, vannacht met de bus vanuit Praag gekomen, fucking weinig geslapen
quote:erval Serie A raakt Rummenigge: 'Bayern verkoopt kaartjes vanaf zeven euro'
Zondag, 7 oktober 2012 om 15:01
De Serie A is in verval en dat gaat Karl-Heinz Rummenigge aan het hart. De voormalig spits van Internazionale heeft het niveau en de status van de hoogste Italiaanse voetbalafdeling de voorbije jaren zien afnemen, maar volgens hem is de neerwaartse spiraal te stoppen. “Het Italiaanse voetbal zit in de problemen, maar ik weet zeker dat ze de crisis zullen overwinnen.”
De voorzitter van Bayern München geeft de beleidsmakers in Italië enkele tips om het voetbal er weer bovenop te helpen. “In Duitsland zitten de stadions altijd vol”, weet hij. “Dat komt omdat wij rekenen houden met supporters die het niet zo breed hebben. Zo verkopen wij bij Bayern al kaartjes vanaf zeven euro.”
Rummenigge verbaast zich tevens over de staat van de stadions in het Zuid-Europese land. Veel clubs spelen nog in een onderkomen van minimaal dertig jaar oud. “Het internationale succes van de Allianz Arena suggereert dat het goed zou zijn als de Italiaanse autoriteiten inzien dat een modern stadion cruciaal is voor het voetbal. Vernieuwing is noodzakelijk.”
Lollercombo.quote:Marseille - Paris SG Scoren Ibrahimović, Z (2,40)
Fenerbahçe - Beşiktaş A.Ş. 1 (1,95)
FC Barcelona - Real Madrid 1 (1,85)
Newcastle United - Manchester United Dubbele kans 1X (2,12)
Inzet: 3,60
Totale notering: 18,35
Potentiële uitbetaling: 66,08
Whiskysausquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Als ik net niet helemaal van het padje ben denk ik daar wel aan. Dat was gisteren niet het geval.quote:
Ik heb gister een serieuze catfight tussen 8 chickies van 15 jaar gezien. Vol verbazing zitten kijken naar een wijf die echt lomp hard aan het tikken wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Als ik net niet helemaal van het padje ben denk ik daar wel aan. Dat was gisteren niet het geval.
Zelfs nog iemand de cafetaria uitgezet bedenk ik me nu.
Dat is altijd mooi. Wijven knokken altijd kenkertjesmerig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb gister een serieuze catfight tussen 8 chickies van 15 jaar gezien. Vol verbazing zitten kijken naar een wijf die echt lomp hard aan het tikken was
Mooi is dat, ook met lekker krabben en haren trekkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb gister een serieuze catfight tussen 8 chickies van 15 jaar gezien. Vol verbazing zitten kijken naar een wijf die echt lomp hard aan het tikken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |