Ik wil wel RTL 7 kijken maar dan zie je alleen maar hoertjes die je toch niet kan bellen want je krijgt een 50+er aan de lijnquote:
jaquote:
Kijk er tegenwoordig niet meer zoveel naar, staat eigenlijk standaard altijd op EL1. Beetje de hele dag die club TV afleveringen op de achtergrond half kijken.quote:
Nee, ik hou me steeds in, maar het lukt me niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gedaan??
Wordt wel eens tijd dan ja.
Ik ook niet, soms denk ik wel die komt me bekend voor maar hoe het ging weet ik niet meer. Behalve deze danquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit allemaal gezien ofzo, denk ook nooit van oh die heb ik al eens gezien.
Pak je 1 van die Ajax vrouwen ja toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik hou me steeds in, maar het lukt me niet meer.
Te oudquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pak je 1 van die Ajax vrouwen ja toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Waarom scheert blind zn schaamhaar op zn kin niet weg en tegelijkertijd een ROnaldo kapsel ofzo. Ziet hij er veel meer uit als een baas en niet als een loser. En misschien loopt hij dan zelfs sneller.
Eckt niet, Gijpie heeft meer vrouwen gedaan dan die 2 goals gemaakt hebben..quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik word wel gek van GIjpie btw, beetje neerbuigend doen over Cruijff en de Boer die echt 10x meer bereikt hebben dan hij.
ALlemaal lelijke wijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eckt niet, Gijpie heeft meer vrouwen gedaan dan die 2 goals gemaakt hebben..
Nou nou wat jammer, zoiets moet je ook niet laten acterenquote:De eerste scripted reality serie van Nederland ‘The Young ones’ trekt zeer weinig kijkers naar televisie zender Veronica. Gemiddeld kijken er dagelijks ongeveer 100.000 mensen naar de avonturen van de wanna-be BN’ers.
Ook op twitter zijn de reacties op de serie overwegend negatief: “Jezus wat is dit nep ‘echt’ en/of slecht geacteerd zeg!” “Is toch zooo nep slecht geacteerde troep! “Echt een DOM en NEP programma, dat ze dit uitzenden..”Wat is The Young Ones op veronica een zaadprogramma. Een filmpje van mezelf is leuker.. “De bedoeling van een realityprogramma is toch dat het op zijn minst echt moet lijken?”.
The Young Ones is sinds twee weken dagelijks om half elf ‘s avonds te zien op Veronica. In het programma worden een groep jongeren gevolgd die samen in een huis in Amsterdam wonen. De jongeren bestaan echt, schrijvers bedenken echter grotendeels de verhaallijnen.
Update 6/10: Veronica heeft besloten te stoppen met de soap. “The Young Ones scoort helaas beneden verwachting en daarom is besloten om het programma per aanstaande maandag niet meer uit te zenden. We vinden het vooral ook erg jammer voor de kandidaten en de makers. Helaas horen dit soort teleurstellingen bij het televisievak”
Vies elftal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:23 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
Volgens Gertjan ook ongelofelijk dat hij een voetbalplaatje is bij de AH
Meisje naast Blind is even breed als hemquote:
nigger niggerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |