have funquote:
Neequote:
En terecht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Lukoki, Babel, Sana.
Wissels: Cillessen, Schöne, Boerrigter, Hoesen, Ligeon, Dijks, Sporkslede.
BOERRIGTER BANK HAHA
wat had je gemaakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Tyfustroep en vet ranzige shit was het man
Kan je ook gewoon lezen op facebook hoorquote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon lezen op facebook hoor
Was iets aan het kijken en er kwam reclame voorbij voor iets en ik wilde dat wel even namaken
Echter werd het totaal iets anders dan wat ik in mijn hoofd had en was het het meest gore wat ik in tijden gegeten had
Ja soort van buritto met gekruid gehakt en salsa shitquote:
Dan had je niet genoeg geblowed denk ik, dan vreet ik tenminste ALLES.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja soort van buritto met gekruid gehakt en salsa shit
Echter ging dit helemaal fout
Alles ging ik zelf proberen te maken, en ik had zo'n trek van te voren
Ja ik blow niet meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dan had je niet genoeg geblowed denk ik, dan vreet ik tenminste ALLES.
Op links veel beter dan rechts, gezien het niveauverschil wat hij moet overbruggen een prima speler.quote:
oh, ik zit niet zovaak op fb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon lezen op facebook hoor
Was iets aan het kijken en er kwam reclame voorbij voor iets en ik wilde dat wel even namaken
Echter werd het totaal iets anders dan wat ik in mijn hoofd had en was het het meest gore wat ik in tijden gegeten had
Ja kut is dat he!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik blow niet meer
De tijd dat ik het wel deed toen at ik ook alles ja
jij staat altijd online bij mijquote:
S'nachts chips met de meest rare zelfgemaakte dipsausjes eten en het dan lekker vindenquote:
Ja of vlees veel te lang, of veel te kort staan bakken en het toch maar naar binnen werken, volgende dag keihard aan de schijt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
S'nachts chips met de meest rare zelfgemaakte dipsausjes eten en het dan lekker vinden
Herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja of vlees veel te lang, of veel te kort staan bakken en het toch maar naar binnen werken, volgende dag keihard aan de schijt.
Haha koningquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij hebben ook wel eens een snackbar gebeld die bezorgt voor 25 magnum ijsjes terwijl er een supermarkt op 100 meter was, maar we waren te lui om te lopen
62,50 lappen
Filet Americain moet op wit brood verdomme.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb om 4 uur nog even 3 van deze broodjes met filet americain opgegeten;
[ afbeelding ]
Goeie broodjes hoor.
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697199/quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Heeft iemand een Ajax stream toevallig?
GRATIES VRIEND.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697199/
zal wel door mijn geweldige faildroid telefoon komenquote:
Jezusquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wij hebben ook wel eens een snackbar gebeld die bezorgt voor 25 magnum ijsjes terwijl er een supermarkt op 100 meter was, maar we waren te lui om te lopen
62,50 lappen
Was ook misselijk na afloopquote:
leiersquote:U kunt zich afmelden door te bellen met de klantenservice
op 0909-0101 (0,10 ¤ per minuut).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile homos van Eredivisie live.. beetje stilzwijgend het contract verlengen
[ afbeelding ]
En dan ook nog
[..]
leiers
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook misselijk na afloop
8 magnum ijsjes in 1,5uur tijd is niet goed
Wat is er mis met bakboter dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, ik vind die shit niet lekker net alsof je gewoon in een klont bakboter/bakvet bijt
Ja, ik vind die mini magnums altijd perfect, zodra ik die op heb ben ik er ook alweer flauw van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, ik vind die shit niet lekker net alsof je gewoon in een klont bakboter/bakvet bijt
Houd je bijdehand kut smoel rot Duitser vandaag 1-2 op je bakkes met je Twente makkelijk kampioenquote:
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houd je bijdehand kut smoel rot Duitser vandaag 1-2 op je bakkes met je Twente makkelijk kampioen
Zijn er Marokkanen nee het is wartaalquote:
Jojo heeft dubbel B denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn er nog chickies met dubbel D in de SC?
Probeer eens een durianquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dan had je niet genoeg geblowed denk ik, dan vreet ik tenminste ALLES.
MM6quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
Eens even een stream zoeken voor Ajakkes hihaho XD
100808quote:
Had toch niet verwacht dat Utrecht kans had.. al staat Ajax wel erg snel voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hm niks aan het handje hier. Behalve dat Ajax voor staat, dat wel.
Wedstrijd is nog jong.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch niet verwacht dat Utrecht kans had.. al staat Ajax wel erg snel voor.
Toch netjes na de CL want dan laat Ajax vaak punten liggen, sowieso veel ploegen na europees..
Klopt, en dan liepen wij nog zo te kloten tegen dat Utreg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch niet verwacht dat Utrecht kans had.. al staat Ajax wel erg snel voor.
Toch netjes na de CL want dan laat Ajax vaak punten liggen, sowieso veel ploegen na europees..
Tegen 9 man ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, en dan liepen wij nog zo te kloten tegen dat Utreg.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, en dan liepen wij nog zo te kloten tegen dat Utreg.
quote:
Nogal ja, totaal niet logisch ook ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef TwenteFC het volgende:
Toch wel triest dat zelfs Utrecht meer naar voren voetbalt dan dat Twente dat deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |