Ja ik ga hem ook van de week halenquote:
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook van de week halen
Hij is toch kapot nu
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Leuke poging GGMM, alleen zet je er een punt bij dus dan klopt ie toch niet
Het is dat ze uit Gap komt anders ging ik nu losquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lekkere mokkel werkt voor maffia wars
Ze is van de hard knock school dus ik wil haar wel gevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat ze uit Gap komt anders ging ik nu los
Broodje wel erbij toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even een hamburgertje maken
brb
Welke sender?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat Family Guy weekend was wel snel afgelopen trouwens, wie zei dat ook alweer?
Natuurlijk niet, staat onder de afzuigkap he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
maar Jordi als jij dan diep in de nacht aan het frituren slaat meurt dan niet het gehele huis naar frituurvet? Of woon je alleen en maakt het geen fuck uit.
ah kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Comedy Central, wat anders?
Maar het was na een aantal afleveringen al afgelopen.
Kan ik je inhuren ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, staat onder de afzuigkap he.
Gewoon in de oven doen, kipnuggets in ovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
maar Jordi als jij dan diep in de nacht aan het frituren slaat meurt dan niet het gehele huis naar frituurvet? Of woon je alleen en maakt het geen fuck uit.
Ah, dan begint het weer, mooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm ik heb trek maar volgens mij is mijn afzuigkap niet afdoende. Oh en Douvlepain ik zie dat je om 1:30 weer los kunt gaan op Peter zijn random flashbacks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |