SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wou dat ik een vrouw was, dan kon ik ook doen alsof ik een natte onderboek had en dat ik nu in handdoeken achter mijn pc zat.
Makkelijk kudo's scoren zo weer.
Vrouwen
Ja klopt, dat was vroeger altijd wel relaxed idd! Dan had je gewoon zo'n wit pak aan dus dan konden je kleren drogen in de kleedkamer! Maar daar werk ik al 8 jaar niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:35 schreef Reintji het volgende:
Dat probleem heb je dan weer niet in de zorg, door de staat verstrekte kledij!
Nee, hebben wij hier niet. Plus fietsen is goede workout!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:02 schreef Tain het volgende:
Kan je geen auto van de zaak mee naar huis nemen?
gas geven, remmen en sturen ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, hebben wij hier niet. Plus fietsen is goede workout!
Als fruit zijn contract doorgaat mogen wij daar komen feesten poit!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Poit het volgende:
HET IS ZO COOL OM IN BLOOM MEE TE SPELEN.. NIET ENORM MOEILIJK MAAR IK VOEL ME EEN FUCKING ROCK GOOOOOD... VOLGENS MIJ BEGINT M'N HAAR ZELFS WEER TE GROEIEN!!!
en ik duim voor je Fruitje!![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als fruit zijn contract doorgaat mogen wij daar komen feesten poit!
ALLEEN LEKKERE VROUWEN MOGEN KOMEN IMOquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als fruit zijn contract doorgaat mogen wij daar komen feesten poit!
kakquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ALLEEN LEKKERE VROUWEN MOGEN KOMEN IMO
Dat wordt een double date dan Fruitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Not sure if still invited or dumped!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Not sure if still invited or dumped!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Not sure if still invited or dumped!
Hoax, we zijn getrouwd, laat je alleen wat langer wachten op the goods!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEGT DE MAN DIE MIJ AL 2 KEER ACHTER ELKAAR GEDUMPT HEEFT
Humpfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoax, we zijn getrouwd, laat je alleen wat langer wachten op the goods!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij moest er een weekje over nadenken
Da's kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij moest er een weekje over nadenken
Volgende week vrijdag kan ik niet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das nog geen nee, maar nog een weekje in de zenuwen dan!
Ik schijf iig volgende week vrijdag bieravond in de agendaPoit neem jij het luchtbed mee?
Ik zet het in mijn agenda, ook als ze nee zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Fruit we gaan gewoon alsnog bier zuipen vrijdag! Ze zeggen tegen die tijd vast ja
Score!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zet het in mijn agenda, ook als ze nee zeggen.
as if ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht namelijk even dat ik 2 keer gedumpt zou worden in 1 topic
Jawel, wat wil je zien? Mag jij er een gifje van makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:47 schreef Tain het volgende:
Rein, kan je dit ook doen?
[ afbeelding ]
Broccoli MRI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BIJ DEZEN DANquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht namelijk even dat ik 2 keer gedumpt zou worden in 1 topic
iPad's laten vallen?quote:
Ik heb nog geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, wat wil je zien? Mag jij er een gifje van maken
Die is supervet ja!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zag laatst iemand met dit t-shirt, zo vet he!
[ afbeelding ]
Waar is dit van dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zag laatst iemand met dit t-shirt, zo vet he!
[ afbeelding ]
Dunno, een van die online t-shirtwebsites?quote:
Seriouslyquote:
ik wilde hem al niet op BluRay, maar nu zou ik zelfs de BR omruilen als ik hem voor kerst of zo krijg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wauw ik vind de film nu NOG kutter dan eerst
A woman that can only run in a straight line. Me altijd al afgevraagd waarom ze dat doen in filmsquote:
Ik vond Avengers eigenlijk ook niet zo tof... Anderhalf uur wachten tot er iets leuks ging gebeuren...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wilde hem al niet op BluRay, maar nu zou ik zelfs de BR omruilen als ik hem voor kerst of zo krijg.
"WAAROM KRIJG IK DEZE MEUK EN NIET DE AWESOMENESS DIE AVENGERS OF BATMAN IS!"
nee Tain, dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond Avengers eigenlijk ook niet zo tof... Anderhalf uur wachten tot er iets leuks ging gebeuren...
sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee Tain, dat zie je verkeerd.
WANTZ!quote:
Thanks dear maar ik moet morgen gewoon werken en woensdag weer fris en fruitig zijn!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes volgens mij
Je kan hoogstens fris zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks dear maar ik moet morgen gewoon werken en woensdag weer fris en fruitig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan hoogstens fris zijn.Twee keer fruit per dag he, dat is de ADH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Lot even mazzel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Twee keer fruit per dag he, dat is de ADH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 14:06:33 ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft Lot even mazzel!GENOEG FRUIT VOOR IEDEREENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Prive bericht die ik krijg op mijn youtube channelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prive bericht die ik krijg op mijn youtube channelDude, you're scaring away the chicks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prive bericht die ik krijg op mijn youtube channelIk hoopte dat dat gewoon tussen ons zou blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Goede liefdesbrief welquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat gewoon tussen ons zou blijven
Dat ze kijken is niet eens het raarste.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede liefdesbrief wel
Toch raar idee dat dit soort mensen ook naar mijn filmpjes kijken
Je moest eens wetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede liefdesbrief wel
Toch raar idee dat dit soort mensen ook naar mijn filmpjes kijken
Hahah dit dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat ze kijken is niet eens het raarste.
HOE ze naar die filmpjes kijken, das pas een raar idee.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat ze kijken is niet eens het raarste.
HOE ze naar die filmpjes kijken, das pas een raar idee.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga er maar niet over nadenken anders durf ik woensdag niet te uploaden
Kabelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Eindelijk kabel getrokken voor m'n PC, lang leve kabels!!
IK BEN AL THUIS!!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef Tain het volgende:
http://regio15.nl/actueel(...)-rijdt-tramtunnel-in
Ohh nee ik dacht dat die print misschien iets bekend was van een film ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dunno, een van die online t-shirtwebsites?
En Fallen, die is ook echt tof gedaan idd!!
duh... Pacman!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh nee ik dacht dat die print misschien iets bekend was van een film ofzo
:Squote:
Check even die helm van diegene die op de grond ligt danquote:
No problem!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ahhh ja!
dankje Shar! Dan is het wel tof
dude... seriously....?!quote:
Het atari logo op de schouders en de gele stipjes/pilletjes die hij eetquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
dude... seriously....?!
Inky, Pinky, Blinky en Clyde niet herkennen...![]()
Zo ook in dat plaatje dat ik poste, PacMan grid in het motief van de broek?!
Prachtige vrouw!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ffin_photoshoot.html
MEG!
Volgens mij ben ik één van de weinigen die haar helemaal niet zo bijzonder knap vind...quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinigen die haar helemaal niet zo bijzonder knap vind...
Ze is wel mooi hoor, maar om nou te zeggen "wauw!"... nee niet echt.
quote:
Zal eens even kijken als ik thuis ben :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]mafketel
Mijn mailbox ontploft, ik heb nu 130 mails erin zitten van youtube in een half uur en ze hebben mijn youtube teller op freeze gezet omdat hij eerst door de verificatie heen moet, daarna krijg ik al mijn views er weer bij en gaat de teller weer lopen![]()
met de deur dicht en een stoel erachter, hmmmmmm....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal eens even kijken als ik thuis ben :p
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met de deur dicht en een stoel erachter, hmmmmmm....
oh hoeft niet hoor, je zult het vast niet heel boeiend vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal eens even kijken als ik thuis ben :p
Aah , dat heb ik wel voor je over hoor als GAM SC buddyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hoeft niet hoor, je zult het vast niet heel boeiend vinden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah , dat heb ik wel voor je over hoor als GAM SC buddy
Viel mij vooral op wat een werk erin zit! Als m'n vriendin het doet is het zo van hatsekwak hoppakee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hoeft niet hoor, je zult het vast niet heel boeiend vinden
Ik doe het nu heel rustig aan om te laten zien, als ik al mijn vingers doe ben k in een kwartiertje klaar incl alles netjes maken enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Viel mij vooral op wat een werk erin zit! Als m'n vriendin het doet is het zo van hatsekwak hoppakee!
post op Youtube een video-oproep dat je een cameraman zoekt, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat ik morgen moet filmen is trouwens wel veel werk
Het filmen niet, de nagels doen is veel werk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
post op Youtube een video-oproep dat je een cameraman zoekt, dat scheelt weer
Ik zag het eerst echt niet :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
dude... seriously....?!
Inky, Pinky, Blinky en Clyde niet herkennen...![]()
Zo ook in dat plaatje dat ik poste, PacMan grid in het motief van de broek?!
Niet zo zuur kijken, weer een dag dichter bij t weekendquote:
+ Dragonforce revival de hele dag alquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een freaking fijn zonnetje vandaag zeg
Fruit ik ga prometheus kijken kan je hen mij aanraden!!!?quote:
Het is een enorme kutfilm, dus jij zal hem vast fantastisch vinden. Have funquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit ik ga prometheus kijken kan je hen mij aanraden!!!?
Nice.....!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is een enorme kutfilm, dus jij zal hem vast fantastisch vinden. Have fun
Hopelijk komen de firstlook specials snel want dvgf was er ook heen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Prometheus heeft:
1) Geen verhaal
2) geen wetenschappelijke basis
3) geen enkele amusementswaarde
4) geen samenhanging
Eigenlijk is het een lange versie van die DGVF-filmpjes die jij spamt.
Dit is natuurlijk een onzinargument voor waarom een film kut zou zijn, er zijn maar weinig films die een echte wetenschappelijke basis hebben en het zegt nog niets over de kwaliteit van een film. De rest van de punten zijn wel jammer, spijtig maar ik moet de film nog kijken dus m'n verwachtingen liggen lekker laag, kan alleen maar meevallen dan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Prometheus heeft:
1) Geen verhaal
2) geen wetenschappelijke basis
3) geen enkele amusementswaarde
4) geen samenhanging
Ben net met episode 2 begonnen, vind de keuze in het begin al meteen lastig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Met of zonder kelder?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef SpankmasterC het volgende:
POIT HEEFT EEN HUIS GEKOCHT!!!!11
Ik denk met, hij is immers met Shar getrouwd...quote:
DOEquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit ik ga prometheus kijken kan je hen mij aanraden!!!?
Ik wil ook met Shar trouwen..!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk met, hij is immers met Shar getrouwd...
Ik weet dat ik geen maatstaf ben voor films, maar ik vond het wel redelijk onderhoudend.quote:
Gratz voor Poit!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef SpankmasterC het volgende:
POIT HEEFT EEN HUIS GEKOCHT!!!!11
Donkere keldersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk met, hij is immers met Shar getrouwd...
ahw lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*gluurt om datzelfde hoekje*Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:13 schreef Reintji het volgende:
Zo, ik tijd. Straks avonddienst, nu gameboys fixen, mp3's op 10 en verder luieren! Ahhh, paradise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat moet je aan gameboy fixen dan?![]()
shar, ik heb je youtubetutorial gevolgd en de conclusie was dat ik zwaar zuig in het lakken van nagels.![]()
![]()
Ik help je wel keer okay!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
shar, ik heb je youtubetutorial gevolgd en de conclusie was dat ik zwaar zuig in het lakken van nagels.![]()
![]()
Same herequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
![]()
XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook jouw nagels zal ik wel een keer doen, mooi neon roze!![]()
joepie! De lak zit er overigens wel mooi op, egale dekking enzo, maar ik krijg de randjes niet mooi strak.quote:![]()
Eyeliner kwarstje! En dan zorgen dat de lak goed droog is voordat je met remover aan de slag gaat. Neem ook een kwarstje met harde haartjes, als hij zo zacht is dan werkt het minder goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
joepie! De lak zit er overigens wel mooi op, egale dekking enzo, maar ik krijg de randjes niet mooi strak.
Ik gebruik die van de hema, is 2.50![]()
![]()
Die had ik niet in huis. Heb dus inderdaad maar een ander kwastje gebruikt, maar die had zachte (maar wel heel korte) haartjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eyeliner kwarstje! En dan zorgen dat de lak goed droog is voordat je met remover aan de slag gaat. Neem ook een kwarstje met harde haartjes, als hij zo zacht is dan werkt het minder goed.
Ik gebruik die van de hema, is 2.50
Binnenkort maar even een goede kwast halen![]()
Een heeft kapotte beeldlijnen (komt nogal eens voor bij het allereerste model) aan de zijkanten. Even met een soldeerbout er over -> voila!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wat moet je aan gameboy fixen dan?
En van twee colors maak ik één spic en span model.![]()
Oe nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een heeft kapotte beeldlijnen (komt nogal eens voor bij het allereerste model) aan de zijkanten. Even met een soldeerbout er over -> voila!
En van twee colors maak ik één spic en span model.![]()
![]()
Mmmm ja beetje lastig uit te leggen, maar ik gebruik dus die van de hema en hoe hard die haartjes zijn vind ik heel fijn werken!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die had ik niet in huis. Heb dus inderdaad maar een ander kwastje gebruikt, maar die had zachte (maar wel heel korte) haartjes.
Binnenkort maar even een goede kwast halen![]()
![]()
Als je film pretendeert wetenschappers te hebben, laat ze dan in elk geval wetenschappelijk gedragen. Anders kun je net zo goed Wayne Knight casten in een biopic over het leven van Usain Bolt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onzinargument voor waarom een film kut zou zijn, er zijn maar weinig films die een echte wetenschappelijke basis hebben en het zegt nog niets over de kwaliteit van een film. De rest van de punten zijn wel jammer, spijtig maar ik moet de film nog kijken dus m'n verwachtingen liggen lekker laag, kan alleen maar meevallen dan!Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je film pretendeert wetenschappers te hebben, laat ze dan in elk geval wetenschappelijk gedragen. Anders kun je net zo goed Wayne Knight casten in een biopic over het leven van Usain Bolt.
Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Is 'ie uit? Volgende week wordt nice dan, episode 4 spelen en het derde seizoen gaan kijkenquote:
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Hypothese gefalsifieerd. Or is it? CLIFFHANGERRRRRR!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.
Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.
Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.
Wat een schattige alien-cobra, ik ga hem aaien. Dat hij scherpe tanden heeft maakt me niet uit. Hè verdorie, hij valt me aan, wie had dat verwacht!
De missie was fucked since day 1, want de crew bestaat uit idioten!Are you brave enough to fear?
Ik sluit me hierbij aan bij SD. Er waren vrij weinig situaties waar het oprecht mis kon gaan als ze een beetje normaal deden. Het was een stel debielen waar je de volgorde van overlijden zo'n beetje kon voorspellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.
Wat een schattige alien-cobra, ik ga hem aaien. Dat hij scherpe tanden heeft maakt me niet uit. Hè verdorie, hij valt me aan, wie had dat verwacht!
De missie was fucked since day 1, want de crew bestaat uit idioten!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.
De missie was fucked since day 1, want de crew bestaat uit idioten!dude als dat je problemen zijn met die film dan moet het onmogelijk voor je zijn om science fiction films te kijken
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
MAAR NEE!!! We passen onze hypothese gewoon aan en verspreiden dit ene onderzoek over zes artikelen zodat we vaker gequote worden!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hypothese gefalsifieerd. Or is it? CLIFFHANGERRRRRR!
Kom, laten we nu langs het NWO gaan met pilotresultaten van zes jaar geleden om centen binnen te harken!
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude als dat je problemen zijn met die film dan moet het onmogelijk voor je zijn om science fiction films te kijken
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.Are you brave enough to fear?
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.(vermakelijke film, daar niet van)
Danku, ik heb weer wat films om te downloadenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 11:31:16 ]![]()
Ach het verhaal is tenenkrommend slecht, maar zó vreselijk als SD zegt is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man is(vermakelijke film, daar niet van)
Van sommige personages snap ik niet dat ze überhaupt in de film zitten, bepaalde scene's zijn extreem cliché en de personages reageren overal heel erg dom en naïef op. Maargoed het ziet er wel leuk uit en je bent weer anderhalf uur braaf van de straat
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Zelfs als je het feit dat Stark in een grot een vrijwel onverwoestbaar pak weet te bouwen en bewapenen uit scrap-metal meeneemt, dan nog steekt Iron Man met kop en schouders boven Prometheus uit als het op geloofwaardigheid aan komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man is(vermakelijke film, daar niet van)
![]()
FUCK YES!!!!!Are you brave enough to fear?
quote:
Alleen als de ANOVA drie studies later met een doodgewone t-toets bleek te kunnen. Maar dan komt plots naar boven dat Ludo alle ladingen bij de factoranalyse uit zijn anus heeft getrokken! PAMPAMPAM! Goede studies, slechte studies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MAAR NEE!!! We passen onze hypothese gewoon aan en verspreiden dit ene onderzoek over zes artikelen zodat we vaker gequote worden!
Kom, laten we nu langs het NWO gaan met pilotresultaten van zes jaar geleden om centen binnen te harken!DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Event horizon was zo wreedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
DOEN SHAR!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij komt hier binnen! Binnenkort ff kijken
Die shit is gruwelijk vet!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja hij is klaar, ik ga nu douchen en misschien dat ik hem dan wel lekker in bed ga kijken. Heb gister zo slecht geslapen dat ik echt kapot benquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOEN SHAR!
Die shit is gruwelijk vet!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij is klaar, ik ga nu douchen en misschien dat ik hem dan wel lekker in bed ga kijken. Heb gister zo slecht geslapen dat ik echt kapot ben![]()
Als je maar niet halverwege in slaap valt dan om dat is zonde
Ik val nooooooit in slaap tijdens film!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Als je maar niet halverwege in slaap valt dan om dat is zonde
oh wait
nee als ik moe wordt zal ik hem afzetten, dan kijk ik hem morgen af![]()
![]()
en WTF shar! Die youtube vid van je heeft nu al 100 keer zo veel views als het beste bekeken videotje van DVGF en die is al 4 jaar bezig
Hij is eigenlijk ook niet eens super goed ofzo maar de sfeer is wel bruut!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik val nooooooit in slaap tijdens film!
oh wait
nee als ik moe wordt zal ik hem afzetten, dan kijk ik hem morgen afShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Like a bossquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
en WTF shar! Die youtube vid van je heeft nu al 100 keer zo veel views als het beste bekeken videotje van DVGF en die is al 4 jaar bezig![]()
![]()
NEE NIETS ERVAN, niet terugkrabbelen. Als de film niet zo vet is als jij zegt dan is het jouw schuld hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk ook niet eens super goed ofzo maar de sfeer is wel bruut!![]()
Hij is gruwelijk vet!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE NIETS ERVAN, niet terugkrabbelen. Als de film niet zo vet is als jij zegt dan is het jouw schuld hoor!
Maar wel geflopt...
Ik kan nu niet zeggen wat er zo tof aan is om dat is het niet meer leuk! Als jij het totaal nix vind neem ik Velvet Fuzzy Nail ArtShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Wel jammer dat ze de verkeerde gametitel erbij hebben staanquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Lotje gaat maar door met die hunt for gameboy spellen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is gruwelijk vet!
Maar wel geflopt...
Ik kan nu niet zeggen wat er zo tof aan is om dat is het niet meer leuk! Als jij het totaal nix vind neem ik Velvet Fuzzy Nail Art![]()
![]()
Ik ga snel voordat shar terug komt k thanx byeShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga snel voordat shar terug komt k thanx bye![]()
![]()
Het was wel een wazige film, maar ook wel weer erg goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is gruwelijk vet!
Maar wel geflopt...
Ik kan nu niet zeggen wat er zo tof aan is om dat is het niet meer leuk! Als jij het totaal nix vind neem ik Velvet Fuzzy Nail ArtNet zoals Sphere
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Die moet ik nog kijken, is die vergelijkbaar? Heb pas ook nog sunshine gezien was ook tof dus als je nog wat vergelijkbare films weet dan graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Het was wel een wazige film, maar ook wel weer erg goedNet zoals Sphere
Men, Django Unchained wordt fuckawesome!
[ Bericht 10% gewijzigd door SocialDisorder op 12-10-2012 08:33:37 ]Are you brave enough to fear?
Event Horizon weet ik echt niets meer van, had hem gezien toen ik 14 was ofzo, enige wat indruk op me heeft gemaakt was de grote hoeveelheid bloed!
Sphere is ook tof, net als Cube!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Cube is wel erg vet ja, Cube 2 is dan weer ruk, maar Cube Zero dan weer awesomequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Event Horizon weet ik echt niets meer van, had hem gezien toen ik 14 was ofzo, enige wat indruk op me heeft gemaakt was de grote hoeveelheid bloed!
Sphere is ook tof, net als Cube!
True story!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cube is wel erg vet ja, Cube 2 is dan weer ruk, maar Cube Zero dan weer awesomeOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Cube Zero i echt één grote mindfuck, so awesome!Are you brave enough to fear?
Ik krijg spontaan zin om Hackers weer te kijken voor een soortgelijk sfeertjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Cube Zero i echt één grote mindfuck, so awesome!
Da Spankmaster has my kind of taste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om Hackers weer te kijken voor een soortgelijk sfeertje
Hackers
Vooral die weirdo dude (ff zijn naam kwijt) die later Shaggie speelde in de Scooby Doo-filmsIn het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef StefanW het volgende:
[..]
Da Spankmaster has my kind of taste.
Hackers
Vooral die weirdo dude (ff zijn naam kwijt) die later Shaggie speelde in de Scooby Doo-films
En gevonden, Matthew Lillardquote:
Cereal Killer
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
dit jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cube is wel erg vet ja, Cube 2 is dan weer ruk, maar Cube Zero dan weer awesome![]()
![]()
![]()
SC-tje als ze doorheeft dat ze in de gaten gehouden wordt...Are you brave enough to fear?
Heb net een hoop zeepsop op nu last van me maag bleeeeeghShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
"NOT THE MAMA"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
SC-tje als ze doorheeft dat ze in de gaten gehouden wordt...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Tain het volgende:
REIN! POIT!
http://www.amazon.com/NEO(...)-1&keywords=neogeo+x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dienst! Ahrgh!
Hey Koei! Tijd voor mijn PM gehad?en ik ben nu ook weer een weekend weg. Ik ga m'n best doen er maandag even aan te denken, mocht ik dat niet doen help me dan dinsdag even herinneren!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Shar is niet meer geweest nadat ze Event Horizon heeft gekeken... Dadelijk is ze ook bezeten door het kwaad..Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hij gaat zo aan! Ik wou hem donderdag kijken maar dacht ik bewaar hem mooi voor als ik vrijdag bezoek heb want we zouden film kijken maar toen had hij hem al gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Shar is niet meer geweest nadat ze Event Horizon heeft gekeken... Dadelijk is ze ook bezeten door het kwaad..![]()
![]()
........quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
oh loller ik heb event horizon al eens gezienShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Maar echt!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Yesh!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een moron ben
Maar wat vond je er toen of nu van?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja toffe filmquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja toffe filmCooool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nadat die afgelopen was zag ik zon link naar fuzzy nailart maar dat slaat nergenns op toch :SShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
dat ziet eruit als gekleurde schimmel op je nagelsquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cooool!
Maar nadat die afgelopen was zag ik zon link naar fuzzy nailart maar dat slaat nergenns op toch :S![]()
![]()
BLIJF WEG BIJ DIE SHIT!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ziet eruit als gekleurde schimmel op je nagels
Maar ga je nu meer vids maken?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja alles staat al klaar, ga zo beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BLIJF WEG BIJ DIE SHIT!
Maar ga je nu meer vids maken?
Alleen het regent keihard hier dus licht is nu wat brak![]()
Maar geen TUT meer toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja alles staat al klaar, ga zo beginnen
Alleen het regent keihard hier dus licht is nu wat brakShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Jawelquote:
Hoe je dit maakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 13:00:58 ]![]()
ART!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
mogge
Baumgartner
SD, jij bazenswaardig wijsgeer, wanneer komen de beelden van de cams op zijn lichaam vrij? Pas met die BBC documentaire?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ze hebben bij de pers-conferentie al wat beelden van z'n pak laten zien. Volgens mij gaat Red Bull de BluRay met de volledige reis in HD eind dit jaar releasen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD, jij bazenswaardig wijsgeer, wanneer komen de beelden van de cams op zijn lichaam vrij? Pas met die BBC documentaire?Are you brave enough to fear?
Want!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze hebben bij de pers-conferentie al wat beelden van z'n pak laten zien. Volgens mij gaat Red Bull de BluRay met de volledige reis in HD eind dit jaar releasen.![]()
YES!!! EEN POWER RANGERS KINECT SPEL!!! DIE MIJ DE WAARDE VAN VRIENDSCHAP, TEAMWERK EN VERANTWOORDELIJKHEID GAAT LEREN!!! FUCK JAAAA!!!!!!!!
MOET...quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
YES!!! EEN POWER RANGERS KINECT SPEL!!! DIE MIJ DE WAARDE VAN VRIENDSCHAP, TEAMWERK EN VERANTWOORDELIJKHEID GAAT LEREN!!! FUCK JAAAA!!!!!!!!
[ afbeelding ]
SPEL...
HEBBEN...In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Verbaas mij erover hoe naief men tegenwoordig nog kan zijn. Belt een vriendin mij op:
'Hey, ik heb een bod van 200 euro op iets wat ik op Marktplaats heb staan, 100 euro hoger dan ander bod. Ik kan het geld echt gebruiken maar ik moet het naar Nigeria sturen als een 'item' of een 'gift' ofzo. Zou jij dat vertrouwen?'
Man oh man oh man...![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
Verbaas mij erover hoe naief men tegenwoordig nog kan zien. Belt een vriendin mij op:
'Hey, ik heb een bod van 200 euro op iets wat ik op Marktplaats heb staan, 100 euro hoger dan ander bod. Ik kan het geld echt gebruiken maar ik moet het naar Nigeria sturen als een 'item' of een 'gift' ofzo. Zou jij dat vertrouwen?'
Man oh man oh man...
Dat soort mensen zijn wel hilarisch.![]()
![]()
Ik moest ook echt lachen. Uitlachen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn wel hilarisch.![]()
En nu zegt ze: Oh, ik lees al op MP zelf dat ik geen dingen naar het buitenland moet sturen, zeker niet Nigeria... Oh! En ze weten zelfs dat die mensen gebrekkige nederlandse/engelse mails sturen!
Jezus, heb je sinds de komst van internet onder een steen geleefd? was mijn reactie...![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
Verbaas mij erover hoe naief men tegenwoordig nog kan zijn. Belt een vriendin mij op:
Man oh man oh man..._________!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ergens wel lief ja, dat naïevequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mensen die hier nog steeds intrappen![]()
![]()
IMHO verdienen die het inmiddels wel om opgelicht te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mensen die hier nog steeds intrappenAre you brave enough to fear?
Gamesquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Maar de hamvraag is en blijft: hoe is het met de GAMMERS?!
Hihi, ja!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMHO verdienen die het inmiddels wel om opgelicht te wordenquote:![]()
![]()
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMHO verdienen die het inmiddels wel om opgelicht te wordenGoed Lani, met jou?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Maar de hamvraag is en blijft: hoe is het met de GAMMERS?!![]()
Lani
Ik zou wel ernstig twijfelen over je vriendengroep als je dit soort verhalen te horen krijgt.... Dat, of ik zou dat briefje voor IT Ondersteuning maar eens weghalen bij de Albert Heijn
Pfffttt GAM SC is dood!
Spanky, u loco meng!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt GAM SC is dood!
[ afbeelding ]
No, on ze boozzzquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Spanky, u loco meng!
[ afbeelding ]
Jongens... sorry daarvoor...
Ik wil gewoon écht niet aan m'n scriptie....Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
No problem, jij post teminste nog watIk kijk hier weinig meer omdat ik normaal alleen maar meuk en/of geslijm richting shar van AQuila voorbij zie komen
![]()
![]()
Das een speen
Het komt gewoon doordat jullie te weinig posten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef Rossdale het volgende:
No problem, jij post teminste nog watIk kijk hier weinig meer omdat ik normaal alleen maar meuk en/of geslijm richting shar van AQuila voorbij zie komen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Sorry mevrouwquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef koei het volgende:
[..]
Het komt gewoon doordat jullie te weinig posten!
Hey Ross, leuk dat je er bent! Hoe gaat het jonguh?! Hoest met de brommer? BF3? Bier? Jaja? Bam bam!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef Rossdale het volgende:
![]()
En ik blijkbaar teveel ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef koei het volgende:
[..]
Het komt gewoon doordat jullie te weinig posten!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: