Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met de deur dicht en een stoel erachter, hmmmmmm....
oh hoeft niet hoor, je zult het vast niet heel boeiend vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal eens even kijken als ik thuis ben :p
Aah , dat heb ik wel voor je over hoor als GAM SC buddyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hoeft niet hoor, je zult het vast niet heel boeiend vinden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah , dat heb ik wel voor je over hoor als GAM SC buddy
Viel mij vooral op wat een werk erin zit! Als m'n vriendin het doet is het zo van hatsekwak hoppakee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hoeft niet hoor, je zult het vast niet heel boeiend vinden
Ik doe het nu heel rustig aan om te laten zien, als ik al mijn vingers doe ben k in een kwartiertje klaar incl alles netjes maken enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Viel mij vooral op wat een werk erin zit! Als m'n vriendin het doet is het zo van hatsekwak hoppakee!
post op Youtube een video-oproep dat je een cameraman zoekt, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat ik morgen moet filmen is trouwens wel veel werk
Het filmen niet, de nagels doen is veel werk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
post op Youtube een video-oproep dat je een cameraman zoekt, dat scheelt weer
Ik zag het eerst echt niet :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
dude... seriously....?!
Inky, Pinky, Blinky en Clyde niet herkennen...![]()
Zo ook in dat plaatje dat ik poste, PacMan grid in het motief van de broek?!
Niet zo zuur kijken, weer een dag dichter bij t weekendquote:
+ Dragonforce revival de hele dag alquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een freaking fijn zonnetje vandaag zeg
Fruit ik ga prometheus kijken kan je hen mij aanraden!!!?quote:
Het is een enorme kutfilm, dus jij zal hem vast fantastisch vinden. Have funquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit ik ga prometheus kijken kan je hen mij aanraden!!!?
Nice.....!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is een enorme kutfilm, dus jij zal hem vast fantastisch vinden. Have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |