BLIJF WEG BIJ DIE SHIT!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ziet eruit als gekleurde schimmel op je nagels
Ja alles staat al klaar, ga zo beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BLIJF WEG BIJ DIE SHIT!
Maar ga je nu meer vids maken?
Maar geen TUT meer toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja alles staat al klaar, ga zo beginnen
Alleen het regent keihard hier dus licht is nu wat brak
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 13:00:58 ]
SD, jij bazenswaardig wijsgeer, wanneer komen de beelden van de cams op zijn lichaam vrij? Pas met die BBC documentaire?quote:
Ze hebben bij de pers-conferentie al wat beelden van z'n pak laten zien. Volgens mij gaat Red Bull de BluRay met de volledige reis in HD eind dit jaar releasen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD, jij bazenswaardig wijsgeer, wanneer komen de beelden van de cams op zijn lichaam vrij? Pas met die BBC documentaire?
Want!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze hebben bij de pers-conferentie al wat beelden van z'n pak laten zien. Volgens mij gaat Red Bull de BluRay met de volledige reis in HD eind dit jaar releasen.
MOET...quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
YES!!! EEN POWER RANGERS KINECT SPEL!!! DIE MIJ DE WAARDE VAN VRIENDSCHAP, TEAMWERK EN VERANTWOORDELIJKHEID GAAT LEREN!!! FUCK JAAAA!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
Verbaas mij erover hoe naief men tegenwoordig nog kan zien. Belt een vriendin mij op:
'Hey, ik heb een bod van 200 euro op iets wat ik op Marktplaats heb staan, 100 euro hoger dan ander bod. Ik kan het geld echt gebruiken maar ik moet het naar Nigeria sturen als een 'item' of een 'gift' ofzo. Zou jij dat vertrouwen?'
Man oh man oh man...
Ik moest ook echt lachen. Uitlachen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn wel hilarisch.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
Verbaas mij erover hoe naief men tegenwoordig nog kan zijn. Belt een vriendin mij op:
'Hey, ik heb een bod van 200 euro op iets wat ik op Marktplaats heb staan, 100 euro hoger dan ander bod. Ik kan het geld echt gebruiken maar ik moet het naar Nigeria sturen als een 'item' of een 'gift' ofzo. Zou jij dat vertrouwen?'
Man oh man oh man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |