Hopelijk komen de firstlook specials snel want dvgf was er ook heen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Prometheus heeft:
1) Geen verhaal
2) geen wetenschappelijke basis
3) geen enkele amusementswaarde
4) geen samenhanging
Eigenlijk is het een lange versie van die DGVF-filmpjes die jij spamt.
Dit is natuurlijk een onzinargument voor waarom een film kut zou zijn, er zijn maar weinig films die een echte wetenschappelijke basis hebben en het zegt nog niets over de kwaliteit van een film. De rest van de punten zijn wel jammer, spijtig maar ik moet de film nog kijken dus m'n verwachtingen liggen lekker laag, kan alleen maar meevallen dan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Prometheus heeft:
1) Geen verhaal
2) geen wetenschappelijke basis
3) geen enkele amusementswaarde
4) geen samenhanging
Ben net met episode 2 begonnen, vind de keuze in het begin al meteen lastig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Met of zonder kelder?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef SpankmasterC het volgende:
POIT HEEFT EEN HUIS GEKOCHT!!!!11
Ik denk met, hij is immers met Shar getrouwd...quote:
DOEquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit ik ga prometheus kijken kan je hen mij aanraden!!!?
Ik wil ook met Shar trouwen..!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk met, hij is immers met Shar getrouwd...
Ik weet dat ik geen maatstaf ben voor films, maar ik vond het wel redelijk onderhoudend.quote:
Gratz voor Poit!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef SpankmasterC het volgende:
POIT HEEFT EEN HUIS GEKOCHT!!!!11
Donkere keldersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk met, hij is immers met Shar getrouwd...
ahw lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*gluurt om datzelfde hoekje*Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:13 schreef Reintji het volgende:
Zo, ik tijd. Straks avonddienst, nu gameboys fixen, mp3's op 10 en verder luieren! Ahhh, paradise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat moet je aan gameboy fixen dan?![]()
shar, ik heb je youtubetutorial gevolgd en de conclusie was dat ik zwaar zuig in het lakken van nagels.![]()
![]()
Ik help je wel keer okay!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
shar, ik heb je youtubetutorial gevolgd en de conclusie was dat ik zwaar zuig in het lakken van nagels.![]()
![]()
Same herequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
![]()
XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook jouw nagels zal ik wel een keer doen, mooi neon roze!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: