Ik heb nog geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, wat wil je zien? Mag jij er een gifje van maken
Die is supervet ja!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zag laatst iemand met dit t-shirt, zo vet he!
[ afbeelding ]
Waar is dit van dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zag laatst iemand met dit t-shirt, zo vet he!
[ afbeelding ]
Dunno, een van die online t-shirtwebsites?quote:
Seriouslyquote:
ik wilde hem al niet op BluRay, maar nu zou ik zelfs de BR omruilen als ik hem voor kerst of zo krijg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wauw ik vind de film nu NOG kutter dan eerst
A woman that can only run in a straight line. Me altijd al afgevraagd waarom ze dat doen in filmsquote:
Ik vond Avengers eigenlijk ook niet zo tof... Anderhalf uur wachten tot er iets leuks ging gebeuren...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wilde hem al niet op BluRay, maar nu zou ik zelfs de BR omruilen als ik hem voor kerst of zo krijg.
"WAAROM KRIJG IK DEZE MEUK EN NIET DE AWESOMENESS DIE AVENGERS OF BATMAN IS!"
nee Tain, dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond Avengers eigenlijk ook niet zo tof... Anderhalf uur wachten tot er iets leuks ging gebeuren...
sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee Tain, dat zie je verkeerd.
WANTZ!quote:
Thanks dear maar ik moet morgen gewoon werken en woensdag weer fris en fruitig zijn!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes volgens mij
Je kan hoogstens fris zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks dear maar ik moet morgen gewoon werken en woensdag weer fris en fruitig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan hoogstens fris zijn.Twee keer fruit per dag he, dat is de ADH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Lot even mazzel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Twee keer fruit per dag he, dat is de ADH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 14:06:33 ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft Lot even mazzel!GENOEG FRUIT VOOR IEDEREENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Prive bericht die ik krijg op mijn youtube channelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prive bericht die ik krijg op mijn youtube channelDude, you're scaring away the chicks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prive bericht die ik krijg op mijn youtube channelIk hoopte dat dat gewoon tussen ons zou blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Goede liefdesbrief welquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat gewoon tussen ons zou blijven
Dat ze kijken is niet eens het raarste.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede liefdesbrief wel
Toch raar idee dat dit soort mensen ook naar mijn filmpjes kijken
Je moest eens wetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede liefdesbrief wel
Toch raar idee dat dit soort mensen ook naar mijn filmpjes kijken
Hahah dit dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat ze kijken is niet eens het raarste.
HOE ze naar die filmpjes kijken, das pas een raar idee.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat ze kijken is niet eens het raarste.
HOE ze naar die filmpjes kijken, das pas een raar idee.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga er maar niet over nadenken anders durf ik woensdag niet te uploaden
Kabelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Eindelijk kabel getrokken voor m'n PC, lang leve kabels!!
IK BEN AL THUIS!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |