Dat ben ik toch niet joh tering vent ik ben rustig mens die luisterd naar liedjes gek!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef sinepedraap het volgende:
Haha lekker voor je moet je maar niet zo'n paupergangster zijn met die lelijke koptelefoon
Voor dezelfde kwaliteit koop je bij een ander merk een koptelefoon van maximaal ¤50,- ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
Godverdomme kuthoer tievusleijer diegene die hem heeft!
Ik hoop letterlijk dat hij dood gaat!
Ging vandaag met de bus naar school en kwam er achter dat ik mijn dre beats in de bus had laten liggen!!!! GODVERDEDUMME!B!!!!
Ben nu eckt pissig 300euro foetsie doei!
Klacht lijkt me duidelijk?
KUT JONG DIE HEM HEEFT GESTOLEN!!!!!
Wat heb je aan een bmw als een fiat panda ook een auto is en minder duur is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
300 euro voor een stukje bagger dat 25 waard is.
Nou nou wat een taal gelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet joh tering vent ik ben rustig mens die luisterd naar liedjes gek!
Haha dat is echt ziek!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef jogy het volgende:
Echter komt hij altijd met de auto en heeft ie dat ding om zonder dat die koptelefoon ergens op aangesloten staat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
Ging vandaag met de bus naar school en kwam er achter dat ik mijn dre beats in de bus had laten liggen!!!! GODVERDEDUMME!B!!!!
Lamzak die hem is vergeten!
Jammer joh, een BMW is daadwerkelijk beter dan een panda. een Dr Dre is gewoon kut met een dom stickertje erop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een bmw als een fiat panda ook een auto is en minder duur is?
HOU JE GODCVERDOMME KUT BEK WANT BEN NU KUT STRESSEND!! ALS IEMAND OP SCHOOL STOER DOET TRAP IK HEM GELIJK DE TYVUS INquote:
Meer meer!!! je maakt nu al mjn dag goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
HOU JE GODCVERDOMME KUT BEK WANT BEN NU KUT STRESSEND!! ALS IEMAND OP SCHOOL STOER DOET TRAP IK HEM GELIJK DE TYVUS IN
een godverdomme kut audi r8 is tog geen 2ton waard kut sukkel! Een auto die je brengt kan toch ook een fiat panda zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:14 schreef standbyme het volgende:
Dat verdien je wel een beetje met een Beats koptelefoon, die dingen zijn echt geen ¤300 waard
De struggles van de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef jogy het volgende:
Collega van mij heeft ook zo'n setje. Echter komt hij altijd met de auto en heeft ie dat ding om zonder dat die koptelefoon ergens op aangesloten staat. Het is verdomme geen ketting.
Ewa man ik heb net in die lijnbus Dr. Dre gevonden. Hij zat heel bang in het hoekje en zei dat hij net nog op je hoofd zat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
HOU JE GODCVERDOMME KUT BEK WANT BEN NU KUT STRESSEND!! ALS IEMAND OP SCHOOL STOER DOET TRAP IK HEM GELIJK DE TYVUS IN
Maar een audi en een panda zijn wel goed, dr dre is gewoon volkomen kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
een godverdomme kut audi r8 is tog geen 2ton waard kut sukkel! Een auto die je brengt kan toch ook een fiat panda zijn
Je weet wat ik nu ga zeggen hè?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
een godverdomme kut audi r8 is tog geen 2ton waard kut sukkel! Een auto die je brengt kan toch ook een fiat panda zijn
Je leeft je maar uit, ik geniet van deze kneus en zijn woedequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga zeggen hè?
Maar we krijgen eerst nog pics van je moeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat is Dr. Dre vergelijken met een headsetje van de Action.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Probeer probeer je krijgt direct 30 klappen kutkindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:18 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Ewa man ik heb net in die lijnbus Dr. Dre gevonden. Hij zat heel bang in het hoekje en zei dat hij net nog op je hoofd zat.
Nog niet eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:18 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
De struggles van de sociale werkplaats.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:18 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Ewa man ik heb net in die lijnbus Dr. Dre gevonden. Hij zat heel bang in het hoekje en zei dat hij net nog op je hoofd zat.
HOU NOU IS JE KUT GODVERDOMME BEK WANT IK BEN AAN HET STRESSENquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar we krijgen eerst nog pics van je moeder.
Wij nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
HOU NOU IS JE KUT GODVERDOMME BEK WANT IK BEN AAN HET STRESSEN
Haha ja tuurlijk, alles is gratis dan he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nicegewoon meenemen toch? Gratis alles.
Haha kneusje, iemand is hem nu hard aan het chillen met jouw beats.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
krijg je als je je laatste oortje versnoeptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nog erger dan TS zijn mensen die het over "oortjes" hebben als het over een koptelefoon gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg je als je je laatste oortje versnoept
Ow wacht...
Oh, moet ik ff andere afbeelding zoeken ..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef Keskin58 het volgende:
Het is een godverdomme dre beats studio zwart gek!
Hoe kan je eigenlijk zo dom zijn? Eerst al die shit kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef Keskin58 het volgende:
Het is een godverdomme dre beats studio zwart gek!
Goede rap zin, wacht ik ga verder:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
KUT JONG DIE HEM HEEFT GESTOLEN!!!!! Niet gestolen misschien ligt hij nog wel in de bus of ben je wezen kijken. En wij heeft hem verloren of laten liggen uiteindelijk juistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
Ik zou er ook vanaf willen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe kan je eigenlijk zo dom zijn? Eerst al die shit kopen.En dan nog laten liggen ook?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een bmw als een fiat panda ook een auto is en minder duur is?
ROT OP TERINGJOOD, OF BEN JE EEN NEGER? CARE!!!! IK RAM JE DOOD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goede rap zin, wacht ik ga verder:
KAP MET ZEIKEN UIT JE NEK JE ZIT MN HEADPHONES TE FLESSEN
Zo wie maakt de volgende zin?
Hij had zijn 300 euro beter kunnen verbrandenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er ook vanaf willen...
Maar ik zou die meuk al niet eens kopen.
JE MOEDER TOPICSTARTER, WE WILLEN JE MOEDER BLOOT!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
ROT OP TERINGJOOD, OF BEN JE EEN NEGER? CARE!!!! IK RAM JE DOOD!
MIJN DRE WAS ZWART ZOALS EEN NIGGER, IK PULL DE TRIGGER WANT HIJ WAS GODVERDOMME NIET ROOD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
ROT OP TERINGJOOD, OF BEN JE EEN NEGER? CARE!!!! IK RAM JE DOOD!
DAN ZIEN WE TEMINSTE HAAR SCHAAMLIPPEN ROOD ZAT LAATS NOG MET JE MOEDER...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
JE MOEDER TOPICSTARTER, WE WILLEN JE MOEDER BLOOT!
AAN DE WITTE POEDER.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:36 schreef StormS.A het volgende:
[..]
DAN ZIEN WE TEMINSTE HAAR SCHAAMLIPPEN ROOD ZAT LAATS NOG MET JE MOEDER...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
En hou je tering muill over mn madre hoerenkind!
Doe niet zo gangster. Het is momo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
Dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
ik snap dat wel, je wil toch niet dat kind voor lul loopt op straatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.
Heeft je moeder niet toevallig je Beats gejat? Lijkt mij niet geheel onrealistisch.
Precies, goede moeder wel! Als ik haar was zou ik dat ding keihard in de grijze bak smijten. Wie wilt er nou met een knalrode koptelefoon op lopen? Je bent toch verdomme geen clown?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap dat wel, je wil toch niet dat kind voor lul loopt op straat
ik heb er 1tje in zwart sukkel geen clown ofzo!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, goede moeder wel! Als ik haar was zou ik dat ding keihard in de grijze bak smijten. Wie wilt er nou met een knalrode koptelefoon op lopen? Je bent toch verdomme geen clown?
Zwartquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
ik heb er 1tje in zwart sukkel geen clown ofzo!
jebent facking dom! Echt ! Is 3 haltes geleden ofzo en 1 uur geleden die zien wenooit meer terug godverdomme! En welke sukkel gaat hem nou niet houden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef nutoj het volgende:
TS is fucked, hahahahahaha
Dit is wel echt een schitterend topic
Maar iemand die meer tijd en energie steekt in schreeuwen op internet dan in het zoeken naar zijn oordopjes is toch misschien ook nog wel een trolletje
Of... TS is 14 en heeft een iq van 60
Dat zou zomaar kunnen, ze had ook al z'n tandarts verleid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.
Heeft je moeder niet toevallig je Beats gejat? Lijkt mij niet geheel onrealistisch.
Oja, dat was deze TSquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ze had ook al z'n tandarts verleid.
iedere verstandige sukkelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
jebent facking dom! Echt ! Is 3 haltes geleden ofzo en 1 uur geleden die zien wenooit meer terug godverdomme! En welke sukkel gaat hem nou niet houden?
Ts is een klapjosti.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef raulbouli het volgende:
Hoe kan je zo'n ding nou vergeten als die op je hoofd zit?
Neuk je moeder in de hoop dat ze een nieuwe voor je koopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
omdat ik mijn beats by dre naast mijn stoel had gelegd en mijn tas erop en toen vergeten mee te nemen kut zooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef raulbouli het volgende:
Ik denk dat hij zijn hoofd ook heeft laten liggen, want zijn posts missen zelfs de schijn van intelligentie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef raulbouli het volgende:
Waarom houd je tas een stoel bezet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:00 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
omdat ik mijn beats by dre naast mijn stoel had gelegd en mijn tas erop en toen vergeten mee te nemen kut zooi
hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
jebent facking dom! Echt ! Is 3 haltes geleden ofzo en 1 uur geleden die zien wenooit meer terug godverdomme! En welke sukkel gaat hem nou niet houden?
het was een connection kut busquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoop voor jou dat het geen Qbuzz bus was.
En toen heb je meteen naar de klantenservice gebeld zodat die contact op konden nemen met de chauffeur, zodat die je koptelefoon kon pakken?quote:
Ik heb een Dre Beats koptelefoon gevonden in de bus vandaag. Wat toevallig.quote:
You feed on this.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer meer!!! je maakt nu al mjn dag goed.
Echt een goeie grap man seth gaaikemaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een Dre Beats koptelefoon gevonden in de bus vandaag. Wat toevallig.
Ik hoef hem niet eens, slechte kwaliteit.
Wat zou zo'n ding opleveren op marktplaats?
Dankje kikkervriendje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt een goeie grap man seth gaaikema
Goed gesproken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:24 schreef krapula het volgende:
Het positieve is: je hebt nu eindelijk een reden om een fatsoenlijke koptelefoon aan te schaffen. Hiervoor had je een fiat panda met een merkteken van een Audi voor de prijs van een audi R8.
Als je puur naar de kwaliteit kijkt zeer zeker! Sennheiser zijn gewoon super headsets. Maar tja,..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die met neppe Beats rondlopen
Sennheiser ftw
Ik hoop dat hij vandaag dood gaat en nuiet over 99 jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:44 schreef killfrenzy het volgende:
je hoeft niet te hopen dat de vinder dood gaat
We gaan allemaal ooit dood
lekker voor jequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vandaag dood gaat en nuiet over 99 jaar
Zal niet lukken, met een Dr dre wil je niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat had ik nu niet verwacht van een Apple fanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet lukken, met een Dr dre wil je niet dood gevonden worden.
likmequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef colafles3 het volgende:
[..]
> ik ken iedereen die op fok! forum komt
En als het nu een eerlijk vinder zou zijn die dit ding wil retourneren dan krijg je deze zooi nooit meer terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
*Michielos belt*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
hier ben ik danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:59 schreef Qaox het volgende:
[..]
*Michielos belt*
Edit: laat maarreeds aanwezig...
Dat is wel zorgwekkend hipster.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef jogy het volgende:
Collega van mij heeft ook zo'n setje. Echter komt hij altijd met de auto en heeft ie dat ding om zonder dat die koptelefoon ergens op aangesloten staat. Het is verdomme geen ketting.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
ja hou je kut bek want ik rook niet of gebruik niks! Dit is geen trol kut jong kwam toen ik naar huis ging dezelfde busschaffeur tegen en ik vroeg en hij zei dat hij niks gezien had verdomme zeg!!! Ze hebben tog camera's? Kan ik niet aangiftewn doen ofzeu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:07 schreef Toradora het volgende:
Waarschijnlijk zit TS al de gehele tijd rustig achter zijn bureautje aan zijn sigaretje te zuigen. En is er geen klap aan de hand.
Hoeveel zullen er nog volgen met zo'n post?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
TS ik heb vandaag dre's gevonden in de bus kopen? 300,-
Aangifte van kwijtraking? Ben je op je achterhoofd gevallen toen je klein was?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:22 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
ja hou je kut bek want ik rook niet of gebruik niks! Dit is geen trol kut jong kwam toen ik naar huis ging dezelfde busschaffeur tegen en ik vroeg en hij zei dat hij niks gezien had verdomme zeg!!! Ze hebben tog camera's? Kan ik niet aangiftewn doen ofzeu?
By dr Drequote:
Oke, je zit achter je bureautje rustig een broodje kaas te eten. Ook goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:22 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
ja hou je kut bek want ik rook niet of gebruik niks! Dit is geen trol kut jong kwam toen ik naar huis ging dezelfde busschaffeur tegen en ik vroeg en hij zei dat hij niks gezien had verdomme zeg!!! Ze hebben tog camera's? Kan ik niet aangiftewn doen ofzeu?
Kutgeluid en doe 3 of 4 setjes per jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
By dr Dre
Ook zo'n achterlijke tyfus naam, doe mij maar mijn oordoppie's van apple, gewoon standaard bijgeleverd bij een iPhone en ze gaan ook lang mee
Werkelijk ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kutgeluid en doe 3 of 4 setjes per jaarNu maar eens sennheiser proberen.
Het word waarschijnlijk voor 10 euro gemaakt door chinezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Voor deze prijs draait mijnheer Dre hemzelf ze toch wel even in elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk voor 10 euro gemaakt door chinezen
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb een keertje Sennheiser oortjes aangeschaft. Die zijn echt fantastisch.
Een goed alternatief voor de TS daar zij goedkoper zijn dan Dre koptelefoons en een goede kwaliteit leveren. Je doet mij op dit moment sterk denken aan een wannabe mod die iedereen aanvalt op wat hij/zij zegt om ook maar een beetje terreinwinst te boeken bij de blauwe users.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
En wat maakt dat uit in dit verhaal?
De TS heeft zijn spullen laten liggen in de bus, en geeft daar vervolgens iedereen de schuld van behalve zichzelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Een goed alternatief voor de TS daar zij goedkoper zijn dan Dre koptelefoons en een goede kwaliteit leveren. Je doet mij op dit moment sterk denken aan een wannabe mod die iedereen aanvalt op wat hij/zij zegt om ook maar een beetje terreinwinst te boeken bij de blauwe users.
Zo, is dat ook weer uit mijn systeem.
Dan mag ik toch wel behulpzaam zijn en een aanradertje doen? Of is dat niet mogelijk in jouw wereld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De TS heeft zijn spullen laten liggen in de bus, en geeft daar vervolgens iedereen de schuld van behalve zichzelf.
De rest doet er niet toe.
Inderdaad. Want het doet er he-le-maal niets toe wat hij anders zou moeten aanschaffen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel behulpzaam zijn en een aanradertje doen? Of is dat niet mogelijk in jouw wereld?
Jezus wat is jouw probleem? Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad. Want het doet er he-le-maal niets toe wat hij anders zou moeten aanschaffen.
Jep. En als hij deze wederom laat liggen in de bus, heb je weer hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef GeorgiePorgie het volgende:
Nu kun je eindelijk een goede headphone kopen ts!
Nog even en hij laat jou liggen in de bus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jep. En als hij deze wederom laat liggen in de bus, heb je weer hetzelfde verhaal.
Ook dat doet er totaal niet toe in dit topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nog even en hij laat jou liggen in de bus.
Dan zijn we snel uitgepraat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat doet er totaal niet toe in dit topic.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef iFok. het volgende:
Waarom zou je een koptelefoon van homo Dre willen?
Hey. Hey. Even dimmen nu. Hey. Over beats zeiken a la, maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef iFok. het volgende:
Waarom zou je een koptelefoon van homo Dre willen?
Hier, een Dre voor jou.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Daar gaat dit hele topic toch niet over?
Dank je. Niet dat het er iets toe doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hier, een Dre voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je. Niet dat het er iets toe doet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef sinepedraap het volgende:
Haha lekker voor je moet je maar niet zo'n paupergangster zijn met die lelijke koptelefoon
Hangt vam je instellingen af..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Alexjaxx het volgende:
Ugh verzonnen topics die 8 pagina's lang zijn..
iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mensen in dit topic die dat niet wisten
Jij bent niet de enige!quote:
Hard voor je verwende kutkneus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
we wachten vandaag allemaal met smart op een topic van sjipsjap(ook ik wacht er nog opquote:
Bosequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Dat is Dr. Dre vergelijken met een headsetje van de Action.
Vergelijk Dr. Dre, die van jou, is met een BOSE van dezelfde prijs, en het verschil.
Wat kinderachtig, godverdomme.
uit het raam tyfen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:06 schreef Michielos het volgende:
bij mijn beats werkt opeens de rechterkant niet meer? Iemand een oplossing voor dit probleem?
sorry maar dit is pertinent onjuist. Ze zijn geen 300 euro waard, maar je krijgt echt geen headset van een tientje hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef blow... het volgende:
Beats
300 euro betalen voor een stukje bagger wat een tientje waard is, enkel omdat ze er gelikt uitzien.
voor een tientje kun je beter krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
sorry maar dit is pertinent onjuist. Ze zijn geen 300 euro waard, maar je krijgt echt geen headset van een tientje hoor
Ging de geslachtsoperatie goed?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Fiets bij dokter drolkoop dan een echt merk zoals turtle of sennheiser
ok die uitdaging ga ik aan. Link pleasequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef blow... het volgende:
[..]
voor een tientje kun je beter krijgen.
en die is beter omdat precies?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef blow... het volgende:
http://dx.com/p/stylish-o(...)cable-113492?item=13
tralalallalaaa
Kop dicht gay-gay, ik weet namelijk waar jij woont en wie jij echt bentquote:
Je denkt te kunnen dreigen? Ik heb niks te verbergenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Kop dicht gay-gay, ik weet namelijk waar jij woont en wie jij echt bent
nope. ik probeer alleen aan te geven dat je veel beter kunt krijgen voor minder geld. wel weet ik dat kanen een prima merk is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
en die is beter omdat precies?
Heb je ze beiden al getest?
ik dreig heul niet, zie dit als een waarshuwing voor als er ooit een dezer dagen een brandende klomp stront voor je deur staat te fikkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je denkt te kunnen dreigen? Ik heb niks te verbergen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:12 schreef MichaelScott het volgende:
Wees blij, nu kan je een fatsoenlijke koptelefoon kopen.
Uit je link blijkt nog steeds niet dat de Kanen beter is. Ziet er idd wel aanlokkelijk uit en ja.. Beats is overpriced.. maar ik vind het meer een 99.95 euro koptelefoon qua waarde dan een 10 euro koptelefoonquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef blow... het volgende:
[..]
nope. ik probeer alleen aan te geven dat je veel beter kunt krijgen voor minder geld. wel weet ik dat kanen een prima merk is.
voor 100 euro kun je iets beters krijgen, maar ze zien er gelikt uit, moet ik toegeven. voor 300 euro zou ik hem niet kopen, voor 50 euro had ik er wel eentje gehad denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Uit je link blijkt nog steeds niet dat de Kanen beter is. Ziet er idd wel aanlokkelijk uit en ja.. Beats is overpriced.. maar ik vind het meer een 99.95 euro koptelefoon qua waarde dan een 10 euro koptelefoon
Graag zelfsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik dreig heul niet, zie dit als een waarshuwing voor als er ooit een dezer dagen een brandende klomp stront voor je deur staat te fikken
ik heb alleen een blauwe Solo HD maar ervaar er nu al problemen meequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef blow... het volgende:
[..]
voor 100 euro kun je iets beters krijgen, maar ze zien er gelikt uit, moet ik toegeven. voor 300 euro zou ik hem niet kopen, voor 50 euro had ik er wel eentje gehad denk ik.
wel de witte pro
er zijn ook mooie sennheisers hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb alleen een blauwe Solo HD maar ervaar er nu al problemen mee![]()
200 euro down the drain ach ye![]()
volgende keer Sennheiser maar die zien er een beetje "metal autistisch" uit, niet iets waarmee ik over straat zou gaan..
ja weet je, ik ben geen audiofiel ofzo. Ik neem design dus wel degelijk mee als ik iets aanschaf. Ik wil er ook mee over straat kunnen zonder vreemd aangekeken te wordenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef blow... het volgende:
[..]
er zijn ook mooie sennheisers hoor.
beats pro vind ik wel mooi, de witte. detox zwart ook nog wel.
ik vind het zon mooi design koptelefoon, maar het geluid is erg jammer.
ik vind bass wel oké, maar dan wil ik wel goede bass.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja weet je, ik ben geen audiofiel ofzo. Ik neem design dus wel degelijk mee als ik iets aanschaf. Ik wil er ook mee over straat kunnen zonder vreemd aangekeken te worden
Het geluid is eigenlijk een mega bass boost. Ik hou er wel van eigenlijk, maar het is idd niet zo dat het het geld waard is
KOP DICHT JOOD! ik ben helemaal niet bolquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Graag zelfs
Ik heb trouwens nog ergens een foto van jou gezien, een beetje bollige jongen met kort zwart haar toch?
Spannend.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Kop dicht gay-gay, ik weet namelijk waar jij woont en wie jij echt bent
geen idee wat ik er mee moet doen, MISSCHIEN EEN TOPIC OPENEN wraak plannen op gaygayquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
KOP DICHT JOOD! ik ben helemaal niet bol
Doe je dingquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:52 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
geen idee wat ik er mee moet doen, MISSCHIEN EEN TOPIC OPENEN wraak plannen op gaygay![]()
JA!quote:
Komt wel goed m'n zoon, gewoon van de speklapjes afblijven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:57 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
JA!! heul zware botten 3 kg overgewicht
![]()
![]()
IK HEB NOG NOOIT VARKENSVLEES GEGETEN!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Komt wel goed m'n zoon, gewoon van de speklapjes afblijven.
Je hebt de kleine letters ook al opgegeten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT VARKENSVLEES GEGETEN!
ik ben ook geen audiofiel, maar ik ben meer van het design. toch zijn er meer mooie koptelefoons te krijgen dan alleen beats.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja weet je, ik ben geen audiofiel ofzo. Ik neem design dus wel degelijk mee als ik iets aanschaf. Ik wil er ook mee over straat kunnen zonder vreemd aangekeken te worden
Het geluid is eigenlijk een mega bass boost. Ik hou er wel van eigenlijk, maar het is idd niet zo dat het het geld waard is
idd kom connor laten we redcoats gaan pesten!quote:
kop dicht, zolang jij nog geen UI hebt, een waardige sig en ondertitel of je geslacht nog niet aantoont, zal gij niet sprekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef LKVBHD het volgende:
Hoe zijn we van kutkoptelefoons naar een ruzietje tussen zolderkamerautisten geraakt? Klacht op zichzelf.
Steek een dagger in z'n kont?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:05 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
kop dicht, zolang jij nog geen UI hebt, een waardige sig en ondertitel of je geslacht nog niet aantoont, zal gij niet spreken
pas op met je woorden, voordat je het weet wordt je ge Rope-Darted door connor vanaf een boomtakquote:
Ik spray hem gewoon met een AK47.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
pas op met je woorden, voordat je het weet wordt je ge Rope-Darted door connor vanaf een boomtak
denken dat je zo snel bent hem te kunnen rakenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik spray hem gewoon met een AK47.
Denken dat ik niet kan transporterenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
denken dat je zo snel bent hem te kunnen raken
jongen, transporteren moet je heulmaal berkenen en voorbereiden en instappen enzo sagbbiiquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Denken dat ik niet kan transporteren
Helemaal niet, twee vingers op me voorhoofd en ik sta achter je.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jongen, transporteren moet je heulmaal berkenen en voorbereiden en instappen enzo sagbbii
jij bent toevallig ook 2 meter lang, draagt een zwart pak, loopt graag in het bos, en heeft geen gezicht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Helemaal niet, twee vingers op me voorhoofd en ik sta achter je.
DBZquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jij bent toevallig ook 2 meter lang, draagt een zwart pak, loopt graag in het bos, en heeft geen gezicht?
Ik zou ze verkopen, gelijk 100 binnen. Leuk romantisch diner met je vriendin.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Trouwens vorige week van die dingen gevonden, leerling had ze laten liggen in de les. Wie wil ze?
Houston, we have a troll.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet joh tering vent ik ben rustig mens die luisterd naar liedjes gek!
Echt, 165 euro neertellen voor oordopjes, hoe onnozel kan je zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)rt/9000000007616122/
Dit zijn ze trouewns
inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Echt, 165 euro neertellen voor oordopjes, hoe onnozel kan je zijn.
Pic plsquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef LKVBHD het volgende:
Hoe zijn we van kutkoptelefoons naar een ruzietje tussen zolderkamerautisten geraakt? Klacht op zichzelf.
Die ga je toch niet aan je mp3 speler hangen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 04:38 schreef Braddie het volgende:
Mensen toch, BeyerDynamic DT770PRO
Die kan diepere bastonen produceren dan een Beats By Dre koptelefoon, en door z`n vlakke FreqResponse is hij perfect te EQen.
En het belangrijkste is, de bas is goud eerlijk en loep zuiver.
(Mag ook wel bij een studio koptelefoon)
Geloof me. Ik ken ze. Sommige dragen er zelfs een nekbrace bij anders flikkert hun kop van hun romp.quote:Op maandag 15 oktober 2012 06:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die ga je toch niet aan je mp3 speler hangen!
Zo hee, dat zou wel toeval zijn, dat die 2 toevallig FOK!kers zijn!quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:29 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Was er laatst niet iemand zo'n ding in de trein heeft gevonden en daar ook nog een topic over opende?
Dat was sjipsjap die ze in de bus liet liggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:29 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Was er laatst niet iemand zo'n ding in de trein heeft gevonden en daar ook nog een topic over opende?
Een fatsoenlijke MP3 speler/Tefoon met goede DAC werkt het prima mee, nee ... je moet hem niet aan je iPodje hangen, of er via Youtube muziek mee luisteren want dat verschil hoor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 06:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die ga je toch niet aan je mp3 speler hangen!
pffff, vermoeiend hoor, dat 14 jaar oud zijn...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
????quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
pffff, vermoeiend hoor, dat 14 jaar oud zijn...
Want jij loopt er voor mongool bij??quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
alleen 14 jarige onzekere pubers maken zich toch druk om dit soort dingen?
Ach, niet op in gaan, verzuurd dat ze geen normaale Headphone kunnen aanschaffen die er ook nog eens Mooi uitziet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want jij loopt er voor mongool bij??
En wat betaal je tegenwoordig voor "degelijk" bij meneer dre?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef unfortunuatly het volgende:
Zelf heb ik de Tour beats. witte oordopjes, degelijk geluid hoor
Die van mij zin 170 euro. Overigens al mijn 3e paar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wat betaal je tegenwoordig voor "degelijk" bij meneer dre?
340 euro aan ellende dus? Nee dank je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef unfortunuatly het volgende:
[..]
Die van mij zin 170 euro. Overigens al mijn 3e paar.
1e ging kapot
2e kreeg ik vergoed, maar gingen ook kapot
heb nu me 3e gekocht, want ze reageerde niet op mijn verzoek om een nieuwe.
Zoals ik al zei degelijke oordopjes maar slechte service, dat wel.
jij doet helemaal niets behalve een grote bek hebben op een forum, lutserquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak me ook geen zorgen over wat anderen van me denken. Dus ik ga gewoon met m'n Sennheiser de straat op als ik dat wil en als anderen dat debiel vinden is dat vooral hun probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want jij loopt er voor mongool bij??
Probeer jij eerst maar eens een normale zin te construeren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef unfortunuatly het volgende:
[..]
Ach, niet op in gaan, verzuurd dat ze geen normaale Headphone kunnen aanschaffen die er ook nog eens Mooi uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |