Waarom houd je tas een stoel bezet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:00 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
omdat ik mijn beats by dre naast mijn stoel had gelegd en mijn tas erop en toen vergeten mee te nemen kut zooi
hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
jebent facking dom! Echt ! Is 3 haltes geleden ofzo en 1 uur geleden die zien wenooit meer terug godverdomme! En welke sukkel gaat hem nou niet houden?
het was een connection kut busquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoop voor jou dat het geen Qbuzz bus was.
En toen heb je meteen naar de klantenservice gebeld zodat die contact op konden nemen met de chauffeur, zodat die je koptelefoon kon pakken?quote:
Ik heb een Dre Beats koptelefoon gevonden in de bus vandaag. Wat toevallig.quote:
You feed on this.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer meer!!! je maakt nu al mjn dag goed.
Echt een goeie grap man seth gaaikemaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een Dre Beats koptelefoon gevonden in de bus vandaag. Wat toevallig.
Ik hoef hem niet eens, slechte kwaliteit.
Wat zou zo'n ding opleveren op marktplaats?
Dankje kikkervriendje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt een goeie grap man seth gaaikema
Goed gesproken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:24 schreef krapula het volgende:
Het positieve is: je hebt nu eindelijk een reden om een fatsoenlijke koptelefoon aan te schaffen. Hiervoor had je een fiat panda met een merkteken van een Audi voor de prijs van een audi R8.
Als je puur naar de kwaliteit kijkt zeer zeker! Sennheiser zijn gewoon super headsets. Maar tja,..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die met neppe Beats rondlopen
Sennheiser ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |