quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
En hou je tering muill over mn madre hoerenkind!
Doe niet zo gangster. Het is momo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
Dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
ik snap dat wel, je wil toch niet dat kind voor lul loopt op straatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.
Heeft je moeder niet toevallig je Beats gejat? Lijkt mij niet geheel onrealistisch.
Precies, goede moeder wel! Als ik haar was zou ik dat ding keihard in de grijze bak smijten. Wie wilt er nou met een knalrode koptelefoon op lopen? Je bent toch verdomme geen clown?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap dat wel, je wil toch niet dat kind voor lul loopt op straat
ik heb er 1tje in zwart sukkel geen clown ofzo!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, goede moeder wel! Als ik haar was zou ik dat ding keihard in de grijze bak smijten. Wie wilt er nou met een knalrode koptelefoon op lopen? Je bent toch verdomme geen clown?
Zwartquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
ik heb er 1tje in zwart sukkel geen clown ofzo!
jebent facking dom! Echt ! Is 3 haltes geleden ofzo en 1 uur geleden die zien wenooit meer terug godverdomme! En welke sukkel gaat hem nou niet houden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef nutoj het volgende:
TS is fucked, hahahahahaha
Dit is wel echt een schitterend topic
Maar iemand die meer tijd en energie steekt in schreeuwen op internet dan in het zoeken naar zijn oordopjes is toch misschien ook nog wel een trolletje
Of... TS is 14 en heeft een iq van 60
Dat zou zomaar kunnen, ze had ook al z'n tandarts verleid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.
Heeft je moeder niet toevallig je Beats gejat? Lijkt mij niet geheel onrealistisch.
Oja, dat was deze TSquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ze had ook al z'n tandarts verleid.
iedere verstandige sukkelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
jebent facking dom! Echt ! Is 3 haltes geleden ofzo en 1 uur geleden die zien wenooit meer terug godverdomme! En welke sukkel gaat hem nou niet houden?
Ts is een klapjosti.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef raulbouli het volgende:
Hoe kan je zo'n ding nou vergeten als die op je hoofd zit?
Neuk je moeder in de hoop dat ze een nieuwe voor je koopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
met jouw moeder
omdat ik mijn beats by dre naast mijn stoel had gelegd en mijn tas erop en toen vergeten mee te nemen kut zooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef raulbouli het volgende:
Ik denk dat hij zijn hoofd ook heeft laten liggen, want zijn posts missen zelfs de schijn van intelligentie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef raulbouli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |