Als je puur naar de kwaliteit kijkt zeer zeker! Sennheiser zijn gewoon super headsets. Maar tja,..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die met neppe Beats rondlopen
Sennheiser ftw
Ik hoop dat hij vandaag dood gaat en nuiet over 99 jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:44 schreef killfrenzy het volgende:
je hoeft niet te hopen dat de vinder dood gaat
We gaan allemaal ooit dood
lekker voor jequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vandaag dood gaat en nuiet over 99 jaar
Zal niet lukken, met een Dr dre wil je niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dat had ik nu niet verwacht van een Apple fanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet lukken, met een Dr dre wil je niet dood gevonden worden.
likmequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef colafles3 het volgende:
[..]
> ik ken iedereen die op fok! forum komt
En als het nu een eerlijk vinder zou zijn die dit ding wil retourneren dan krijg je deze zooi nooit meer terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
*Michielos belt*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
HOU JE GODCVERDOMME KUT BEK WANT BEN NU KUT STRESSEND!! ALS IEMAND OP SCHOOL STOER DOET TRAP IK HEM GELIJK DE TYVUS IN
hier ben ik danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:59 schreef Qaox het volgende:
[..]
*Michielos belt*
Edit: laat maarreeds aanwezig...
Dat is wel zorgwekkend hipster.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef jogy het volgende:
Collega van mij heeft ook zo'n setje. Echter komt hij altijd met de auto en heeft ie dat ding om zonder dat die koptelefoon ergens op aangesloten staat. Het is verdomme geen ketting.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
Godverdomme kuthoer tievusleijer diegene die hem heeft!
Ik hoop letterlijk dat hij dood gaat!
Ging vandaag met de bus naar school en kwam er achter dat ik mijn dre beats in de bus had laten liggen!!!! GODVERDEDUMME!B!!!!
Ben nu eckt pissig 300euro foetsie doei!
Klacht lijkt me duidelijk?
KUT JONG DIE HEM HEEFT GESTOLEN!!!!!
ja hou je kut bek want ik rook niet of gebruik niks! Dit is geen trol kut jong kwam toen ik naar huis ging dezelfde busschaffeur tegen en ik vroeg en hij zei dat hij niks gezien had verdomme zeg!!! Ze hebben tog camera's? Kan ik niet aangiftewn doen ofzeu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:07 schreef Toradora het volgende:
Waarschijnlijk zit TS al de gehele tijd rustig achter zijn bureautje aan zijn sigaretje te zuigen. En is er geen klap aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |