iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mensen in dit topic die dat niet wisten
Jij bent niet de enige!quote:
Hard voor je verwende kutkneus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
Godverdomme kuthoer tievusleijer diegene die hem heeft!
Ik hoop letterlijk dat hij dood gaat!
Ging vandaag met de bus naar school en kwam er achter dat ik mijn dre beats in de bus had laten liggen!!!! GODVERDEDUMME!B!!!!
Ben nu eckt pissig 300euro foetsie doei!
Klacht lijkt me duidelijk?
KUT JONG DIE HEM HEEFT GESTOLEN!!!!!
we wachten vandaag allemaal met smart op een topic van sjipsjap(ook ik wacht er nog opquote:
Bosequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Dat is Dr. Dre vergelijken met een headsetje van de Action.
Vergelijk Dr. Dre, die van jou, is met een BOSE van dezelfde prijs, en het verschil.
Wat kinderachtig, godverdomme.
uit het raam tyfen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:06 schreef Michielos het volgende:
bij mijn beats werkt opeens de rechterkant niet meer? Iemand een oplossing voor dit probleem?
sorry maar dit is pertinent onjuist. Ze zijn geen 300 euro waard, maar je krijgt echt geen headset van een tientje hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef blow... het volgende:
Beats
300 euro betalen voor een stukje bagger wat een tientje waard is, enkel omdat ze er gelikt uitzien.
voor een tientje kun je beter krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
sorry maar dit is pertinent onjuist. Ze zijn geen 300 euro waard, maar je krijgt echt geen headset van een tientje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |