SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.quote:twiggy 158 up, 26 down
A reference to a girl who is skinny, but in a trendy, sexy, model-type way. The term comes from the 1960s model, Twiggy.
You're so twiggy! You should totally be a model.
Jawel, maar toch, het is irritant dat je zelf opeens zo krachteloos bent en afhankelijk bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
Ziek zijn is wel hatelijk, maar als er iemand is die voor je zorgt is het wel fijn.
Jij kent Twiggy niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een twiggy nou weer? Kun je dat opeten?
Ik ook! Zie hoe vaak ik heb geklaagd de afgelopen week. Maar hier kan ik mee leven als het niet langer dan een maand duurt, en niet vaker dan een, hooguit twee keer per jaar. Want het brakke gevoel is weg, geen loopneus, je kan weer ruiken - niet helemaal. De hoofdpijn is ook iets wat alleen de eerste paar dagen echt aanhoud, daarna is dat ook bijna weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend om ziek te raken (ik haat het echt intens, dat niets kunnen doen en dat brakke gevoel), en maak meer dan hoofdpijn en een griepje om de zoveel tijd niet mee.
Moet er niet aan denken om 3/4 weken halfziek rond te lopen..
Nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent Twiggy niet?
https://www.google.nl/sea(...)ZuUIXkEaO_0QX1pYDwCg
Bohhh, niet kunnen ruiken is vreselijk irritant.quote:[..]
Ik ook! Zie hoe vaak ik heb geklaagd de afgelopen week. Maar hier kan ik mee leven als het niet langer dan een maand duurt, en niet vaker dan een, hooguit twee keer per jaar. Want het brakke gevoel is weg, geen loopneus, je kan weer ruiken - niet helemaal. De hoofdpijn is ook iets wat alleen de eerste paar dagen echt aanhoud, daarna is dat ook bijna weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You'll see two touching penises when you shatter your iPhoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Turk de Turken
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)pt-2-lui-kapot-12774
Jammer dat het zo vroeg in de avond is (18.15 uur). Iets later zou veel beter uitkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:33 schreef Mercan het volgende:
Voor de mensen in regio Nijmegen die vanavond niks te doen hebben.
Vanavond (en morgen) "Selvi Boylum, al Yazmalım (1977)" in de bios!
Voor het overige programma zie:
http://www.lux-nijmegen.n(...)even-langs-de-grens/
Neee, niet doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik vind hem zo grappig. Ga hem zo wel weer wijzigen.
Ik heb geen leven. Jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarom zit jij op FOK! op je vrijdagavond.
Ik was wachten op iemand maar die persoon doet er intens lang over om hier te zijn.quote:
Ging niet over Trigg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger is inderdaad niet de snelste.
Nou, misschien ben ik dat ook wel aan het doen, wachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was wachten op iemand maar die persoon doet er intens lang over om hier te zijn.
Op TM zeker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou, misschien ben ik dat ook wel aan het doen, wachten.
Niet met TM iig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dus ik moet nooit met een Turk trouwen?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turkquote:i went to turkey and saw turks do not have tails as we supposed before
Dat denken zij, we hebben ze om ons middel opgerold en veilig opgeborgen, omdat onze staart ons kwetsbaarste orgaan is. Echter hebben wij onze ware kracht bij volle maan te danken aan onze staarten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turk
Birorgaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat denken zij, we hebben ze om ons middel opgerold en veilig opgeborgen, omdat onze staart ons kwetsbaarste orgaan is. Echter hebben wij onze ware kracht bij volle maan te danken aan onze staarten.
Kardesss...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Junks die je groeten met selam aleykum om zo geld te aftroggelen.
Dat is voor mij juist de reden om geen geld te geven. Of mensen die ervan uitgaan dat je islamitisch bent, alleen vanwege je uiterlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Junks die je groeten met selam aleykum om zo geld te aftroggelen.
keep on hatin'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Aangezien niemand hier weet wat je echt bent, verbaast me dat niet
Niks gehaat; je doet je voor als Turk, gedraagt je als een arabier, ziet er uit als een Koerd, praat als een Mocro, denkt als een Somaliër.quote:
Wat jij wil Weiss, wat jij wil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks gehaat; je doet je voor als Turk, gedraagt je als een arabier, ziet er uit als een Koerd, praat als een Mocro, denkt als een Somaliër.
En dan vind je 't erg als iemand zegt dat je op een Indo lijkt.
Ik een tijdje geleden ook. Een Assyrische man vroeg mij in gebroken Turks of ik Turks of Indonesisch was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben gisteren voor Indo uitgemaakt.
Nou moet ik opeens denken aan de voormalige first lady van Indonesie, dat was een Turkse-Circassischequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik een tijdje geleden ook. Een Assyrische man vroeg mij in gebroken Turks of ik Turks of Indonesisch was.
(En dan echt 'Turks of Indo' alsof Turken en Indo's op elkaar lijken)
Heb er een ooit een live meegemaakt. Rond mesje er om heen, zonder verdoving en knip. Klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden ze ook zo besnijden in Turkije?
Van de week was de docu/ film 'project Nim' op tv, waarin het levensverhaal werd getoond van een chimpansee die op jonge leeftijd in een mensengezin terechtkomt en zoveel mogelijk als mens wordt opgevoed en behandeld. Zo krijgt hij borstvoeding en rookt hij een jointje met het hippiegezin waarin hij terecht is gekomen. Het doel achter deze opvoedwijze is achterhalen of een chimpansee kan leren spreken. Praten kunnen ze sowieso niet, maar gebarentaal wel. Hoe vet zou het zijn als hij Turkse gebaren als nah zou kennen?quote:
Hakkie takkie weg zakkie!quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb er een ooit een live meegemaakt. Rond mesje er om heen, zonder verdoving en knip.
Klaar.
Is volgens mij best pijnlijk. Alle 3 zaten te huilen en schreeuwen, alsof ze doodgingen.quote:[..]
Hakkie takkie weg zakkie!
Ik zapte halverwege in, maar die heb ik gezien! Erg triest verhaal wel, ik moest een traantje wegpinken toen die Bob bij hem op bezoek kwam en hij nog één keer 'play' gebaarde en ze samen heen en weer renden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Van de week was de docu/ film 'project Nim' op tv, waarin het levensverhaal werd getoond van een chimpansee die op jonge leeftijd in een mensengezin terechtkomt en zoveel mogelijk als mens wordt opgevoed en behandeld. Zo krijgt hij borstvoeding en rookt hij een jointje met het hippiegezin waarin hij terecht is gekomen. Het doel achter deze opvoedwijze is achterhalen of een chimpansee kan leren spreken. Praten kunnen ze sowieso niet, maar gebarentaal wel. Hoe vet zou het zijn als hij Turkse gebaren als nah zou kennen?
Die docu is via uitzending gemist te bekijken en zeker de moeite waard!
Demistim ja, lang geleden heb ik hier wel iets gepost. Weet mn foknaam niet meer. Dus kende dit al, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ah, je hebt het Turken-topic gevonden.
Is 'n optie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
moet ik echt een decoder aanschaffen zodat ik jullie kan verstaan
ambipur is een çik, spikedpsych een düüd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Op het 'memleketler'-kaartje in de OP is er een SpikedPsych uit Tunceli. Volgens mij is Ambipur Alevitisch, dus die zou het kunnen zijn.
ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
Ben idd alevi, maar geen tunceli. Heb hier heel kort gezeten in 2008 ofzo. Thats it.
O ja, dat was dat 15-jarige kneusje dat naar zijn zeggen alle gevechtskunsten meester was ofzo en dat iedereen hier liep uit te dagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
ambipur is een çik, spikedpsych een düüd.
Nee dat ben ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, dat was dat 15-jarige kneusje die naar zijn zeggen alle gevechtskunsten meester was ofzo en die iedereen hier liep uit te dagen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
De geur van een nieuwe user in de reeks en al die trollen komen te voor schijn.
Kenmerkend voor deze reeksquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Tering.. Laat maar. Jullie waren toen ook al niet aardig, heb niet veel zin weer gebasht te worden. M'n psychische gesteldheid is nu slechtAjjuuu.
Oh,quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Tering.. Laat maar. Jullie waren toen ook al niet aardig, heb niet veel zin weer gebasht te worden. M'n psychische gesteldheid is nu slechtAjjuuu.
waarom zouden we je bashen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
At the moment I'm sensitive man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh,. Niet veel van aantrekken. Nieuwe users in deze reeks worden wel eens geplaagd in het begin.
Hmm, vervelend, maar probeer nuchter na te denkenquote:
voor de helftquote:
jij bent zelf een trolquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, vervelend, maar probeer nuchter na te denken. Dit zijn allemaal trollen!1!!!1!! Geen persoonlijke aanvallen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor de helft
wel meedenken, maar niet meeposten
wel lachen, maar geen grappen maken
nee johwelkom!!
lacheuh. kan ik gelijk me turks bijspijkeren want hier thuis spreken we alleen nederlandsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor de helft
wel meedenken, maar niet meeposten
wel lachen, maar geen grappen maken
nee johwelkom!!
Yel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef Ambipur het volgende:
Wacht!! Weet t alweer, was toen getrouwd en de mannen zeiden wtf doe je hier nog.
Dat was 't.
Trifkoquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef trifko het volgende:
[..]
ay naber kokosh.. zo praat ik in het weekend als ik travesti ben..
de taal niet, de cultuur en geschiedenis welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
lacheuh. kan ik gelijk me turks bijspijkeren want hier thuis spreken we alleen nederlands
is ook goed genoegquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
de taal niet, de cultuur en geschiedenis wel
homogene groep mensem hier, bakermat van turkse waarden en normen!
wil je erover praten?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
wil je erover praten?
ik ben een gevoelige jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit wat bestaat de resterende 50%?quote:
fout gegoktquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
uit wat bestaat de resterende 50%?
(halfbloedjes)
en... vader of turks moeder? mits vader: nerelisin?
(ik gok moeder turks, want alleen maar nederlands thuis)
Shit just hit the fan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
fout gegokt![]()
me pa is turks en hij heeft grootste deel van zijn jeugd in izmir gewoond maar hij komt ergens uit het oosten, de bergen
Oi. Laat je niet zo snel wegjagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef Ambipur het volgende:
Sabir..
Ben alweer weg, dit gedrag is typerend, terbiyesiz.
Aju.
En als je nooit begint zie je het einde ook niet.quote:
Gast, ben ne dedim? Ik reageer op iets. Waar zijn jouw normen en waarden? Hoe onbeleefd ben jij, dan.quote:
Hij trollt. Vindt het leuk om mensen op de kast te jagen. Trek je er niet zoveel van aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast, ben ne dedim? Ik reageer op iets. Waar zijn jouw normen en waarden? Hoe onbeleefd ben jij, dan.
Ook echt Turk of (deels) Koerd? Niet dat het wat uitmaakt, maar even voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
fout gegokt![]()
me pa is turks en hij heeft grootste deel van zijn jeugd in izmir gewoond maar hij komt ergens uit het oosten, de bergen
Hoi, Ik zie dat je nieuw bent. Turks praten is hier niet toegestaan, gezien FOK! een Nederlandse website is. Zou je dit voortaan dus kunnen laten?quote:
Haklisin. Negeren die hap dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij trollt. Vindt het leuk om mensen op de kast te jagen. Trek je er niet zoveel van aan.
Ja! Is goed. Mag Engels welquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, Ik zie dat je nieuw bent. Turks praten is hier niet toegestaan, gezien FOK! een Nederlandse website is. Zou je dit voortaan dus kunnen laten?
Een woordje Engels, net als een woordje Turks, zo hier en daar (namen van dingen etc) zijn toegestaan, maar geen zinnen.quote:
Ik zag overigens dat het allemaal was voorgevallen in de eerste maanden van 2009. Ik was destijds niet echt actief in deze reeks en weet dus daarom ook niet wat er allemaal is voorgevallen.quote:
Echt Turk, en ik ben gewoon nederlands opgevoed met natuulijk honderden vakanties in turkijequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook echt Turk of (deels) Koerd? Niet dat het wat uitmaakt, maar even voor de duidelijkheid..
Ben je wel Turks opgevoed of gewoon Nederlands?
Ok even een test; wat is het beste nasihat wat je van je pa hebt gekregen ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
Echt Turk, en ik ben gewoon nederlands opgevoed met natuulijk honderden vakanties in turkije
tja, weet niet, de cliché dingen he, goed je best doen en dat soortquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok even een test; wat is het beste nasihat wat he van je pa hebt gekregen ?
Nee hoor, ben netjes met 'n Turk getrouwd geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent toch die ene met nl vriendje?
Oke, maar ik herken je niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor, ben netjes met 'n Turk getrouwd geweest.
Netjes getrouwd zijn, klinkt saai...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor, ben netjes met 'n Turk getrouwd geweest.
Ik heb t over hoe ik getrouwd ben. Niet het huwelijk zelf, maar gezien ik een dramaqueen ben, zal ik daar niet over praten, he fokkertje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Netjes getrouwd zijn, klinkt saai...
Waarom dat verkleinwoord? Weiss is een reus!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb t over hoe ik getrouwd ben. Niet het huwelijk zelf, maar gezien ik een dramaqueen ben, zal ik daar niet over praten, he fokkertje.
ALLES WAT IK DOE IS GROOTSquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom dat verkleinwoord? Weiss is een reus!
Dat kan niet, hij is enorm en zijn keppeltje voegt zeker 3 cm toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Ambipur het volgende:
Durf te wedden, dat ik groter ben dan die oelewapper.
Turken zijn klein. Ik kijk letterlijk op ze neer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij is enorm en zijn keppeltje voegt zeker 3 cm toe.
Dat is volgens de wet van Newton onmogelijk, Turken zijn enorm en kunnen hun massa in de lengte niet verliezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken zijn klein. Ik kijk letterlijk op ze neer.
Hmmm... Volgens mij doelen wij op andere zaken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is volgens de wet van Newton onmogelijk, Turken zijn enorm en kunnen hun massa in de lengte niet verliezen.
Natuurlijk doelde ik op hetzelfde! Wellicht dat jij lang bent maar er is altijd een baas der bazen, een eindbaas aka patron en dat is dus Weiss!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Volgens mij doelen wij op andere zaken?
Ik doelde op Lang, als in lengte van het gehele lichaam. Als in, als ik op straat loop, ben ik de langste Turk die je ziet. Dat yani.
Waar doel jij op?
Wejoo. Dat is Julis en ik gecombineerd.quote:
Aha. Dat is inderdaad lang voor een Turks meisje. Maar voor Nederlanders valt dat juist weer mee, hehe.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Met hakken aan schuurt ze tegen de 2 meter aan. Haar wil ik niet tegenkomen in de late uren in een donkere steeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo. Dat is Julis en ik gecombineerd.
Nee, Nederlandse mannen zijn lang. De vrouwtjes zijn klein. En als ze al lang zijn, hebben ze van die paardeheupen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha. Dat is inderdaad lang voor een Turks meisje. Maar voor Nederlanders valt dat juist weer mee, hehe.
Oh, dan heb ik lange Nederlandse vriendinnen gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse mannen zijn lang. De vrouwtjes zijn klein. En als ze al lang zijn, hebben ze van die paardeheupen.
Als Turkse mannen lang zijn hebben ze weer een lange romp, maar nog altijd van die korte beentjes, bijna te kort om te kunnen hollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse mannen zijn lang. De vrouwtjes zijn klein. En als ze al lang zijn, hebben ze van die paardeheupen.
Geldt ook zo voor de vrouwen..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als Turkse mannen lang zijn hebben ze weer een lange romp, maar nog altijd van die korte beentjes, bijna te kort om te kunnen hollen
Hoe klein ben jij dan? Vast 1m7 nog watquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik lange Nederlandse vriendinnen gehad. Mijn Nederlandse vriendinnen zijn bijna altijd langer dan ik
. Ik had ook een vriendin van ongeveer 1,85 m
. En ze had dan weer een vriend van 2,00 m+.
Nee, kleiner! 1,68mquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe klein ben jij dan? Vast 1m7 nog wat
quote:
Waarom dat dan? Geloof ik niets van.. Zulke kleine meisjes zijn vaak lief. Ik wou dat ik lief was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet lief. Mensen worden bang van mij als ik in de late uren in een donkere steeg loop.
.
Geen idee wat mensen over me denken als ik in een donkere steeg loopquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Geloof ik niets van.. Zulke kleine meisjes zijn vaak lief. Ik wou dat ik lief was.
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet lief. Mensen worden bang van mij als ik in de late uren in een donkere steeg loop.
. Zal dan wel niet aan mijn lengte liggen.
Ohhhhh, ik had ooit een filmpje gepost idd. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat geloof ik nietzag je op die video met je zusje en je kwam heul zoet over
Mijn karakter is lief. Ik roddel niet, wens iedereen 't beste toe, ga altijd v/h beste uit, maar als je mij ziet denk je echt o ne. Althans, dat hoor ik vaak. Wordt ook vaak raar aangekeken, zal dus best raar zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Geen idee wat mensen over me denken als ik in een donkere steeg loop![]()
. Waarom vind jij jezelf niet lief dan? Je hoeft toch niet per se qua uiterlijk lief te zijn
?
Dan ben je ook lief! En mensen die je niet lief vinden alleen door je uiterlijk zijn dan oppervlakkig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn karakter is lief. Ik roddel niet, wens iedereen 't beste toe, ga altijd v/h beste uit, maar als je mij ziet denk je echt o ne. Althans, dat hoor ik vaak. Wordt ook vaak raar aangekeken, zal dus best raar zijn.
Wat is je lengte dan, opfokkertje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Weissman het volgende:
Turkse vrouwmensen die denken dat ze langer dan mij zijn
Thank you. I like you.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan ben je ook lief! En mensen die je niet lief vinden alleen door je uiterlijk zijn dan oppervlakkig.
Dat maakt jezelf gangsta voordoen er niet gemakkelijk op neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik had ooit een filmpje gepost idd. Helemaal vergeten..
.
Jij bent alles behalve lief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik las iets met kleine lieve meisjes, u riep?
Ssst.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat maakt jezelf gangsta voordoen er niet gemakkelijk op nee
Afiyet olsunquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef xminator het volgende:
Lekker gewokt, iets te veel sambal bijgedaan mja
![]()
Snel ayran voor je maag slobberenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef xminator het volgende:
Lekker gewokt, iets te veel sambal bijgedaan mja
![]()
Twijfelde nog of ik het wilde kopen in de supermarkt, heb nu spijtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Snel ayran voor je maag slobberen
Eleanor en Elizabeth.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik vraag me wel af wie "die chicks" zijn.
Dank U, Dr. House.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vaak zijn stoere mannen op het niet zo stoer en zelfverzekerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je nu een sticker ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. Thanks for pointing out the obvious.
Op het internet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik hou wel van mensen die overkomen als botte horken. Zulke mensen zijn vaak best lief en aardig, maar moeten hun boosheid op het internet botvieren op types als ik, die snel opgefokt raken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haha ja hoor ik vaker van mijn UI. Vind hem een tikkeltje perv
Weiss kan heel aardig zijn hoor
Zal mijn best doen... Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Raak dan niet niet snel opgefokt. Beter voor je hart.
twintig. und du?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal mijn best doen... Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik bedoelde internet. Sorry, op het werk zeggen we net, macht der gewoonte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, je zin klopt gewoon niet...
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
Damn, bijna 10 jaar jonger dan ik, maar zeker 10 jaar wijzer dan ik.
[..]
Ik bedoelde internet. Sorry, op het werk zeggen we net, macht der gewoonte.
Hmmmm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet nooit iets zeker. Ik vermoed het. heb alleen niet het vermoeden, dat jij mij het tegendeel gaat bewijzen.
Heb ik ook. Maar mij hoor jij niet zeggen: ik n@#$ je.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Weiss heeft alleen wat last van opgekropte woede. Laat die jongen toch.
Lees je eigen post nog eens:quote:
Als niet=net=internet zou zijn geweest had je zin nog steeds niet geklopt. Zo lastig is dat niet om te begrijpen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |