Heb er een ooit een live meegemaakt. Rond mesje er om heen, zonder verdoving en knip. Klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden ze ook zo besnijden in Turkije?
Van de week was de docu/ film 'project Nim' op tv, waarin het levensverhaal werd getoond van een chimpansee die op jonge leeftijd in een mensengezin terechtkomt en zoveel mogelijk als mens wordt opgevoed en behandeld. Zo krijgt hij borstvoeding en rookt hij een jointje met het hippiegezin waarin hij terecht is gekomen. Het doel achter deze opvoedwijze is achterhalen of een chimpansee kan leren spreken. Praten kunnen ze sowieso niet, maar gebarentaal wel. Hoe vet zou het zijn als hij Turkse gebaren als nah zou kennen?quote:
Hakkie takkie weg zakkie!quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb er een ooit een live meegemaakt. Rond mesje er om heen, zonder verdoving en knip.
Klaar.
Is volgens mij best pijnlijk. Alle 3 zaten te huilen en schreeuwen, alsof ze doodgingen.quote:[..]
Hakkie takkie weg zakkie!
Ik zapte halverwege in, maar die heb ik gezien! Erg triest verhaal wel, ik moest een traantje wegpinken toen die Bob bij hem op bezoek kwam en hij nog één keer 'play' gebaarde en ze samen heen en weer renden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Van de week was de docu/ film 'project Nim' op tv, waarin het levensverhaal werd getoond van een chimpansee die op jonge leeftijd in een mensengezin terechtkomt en zoveel mogelijk als mens wordt opgevoed en behandeld. Zo krijgt hij borstvoeding en rookt hij een jointje met het hippiegezin waarin hij terecht is gekomen. Het doel achter deze opvoedwijze is achterhalen of een chimpansee kan leren spreken. Praten kunnen ze sowieso niet, maar gebarentaal wel. Hoe vet zou het zijn als hij Turkse gebaren als nah zou kennen?
Die docu is via uitzending gemist te bekijken en zeker de moeite waard!
Demistim ja, lang geleden heb ik hier wel iets gepost. Weet mn foknaam niet meer. Dus kende dit al, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ah, je hebt het Turken-topic gevonden.
Is 'n optie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
moet ik echt een decoder aanschaffen zodat ik jullie kan verstaan
ambipur is een çik, spikedpsych een düüd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Op het 'memleketler'-kaartje in de OP is er een SpikedPsych uit Tunceli. Volgens mij is Ambipur Alevitisch, dus die zou het kunnen zijn.
ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
Ben idd alevi, maar geen tunceli. Heb hier heel kort gezeten in 2008 ofzo. Thats it.
O ja, dat was dat 15-jarige kneusje dat naar zijn zeggen alle gevechtskunsten meester was ofzo en dat iedereen hier liep uit te dagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
ambipur is een çik, spikedpsych een düüd.
Nee dat ben ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, dat was dat 15-jarige kneusje die naar zijn zeggen alle gevechtskunsten meester was ofzo en die iedereen hier liep uit te dagen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
De geur van een nieuwe user in de reeks en al die trollen komen te voor schijn.
Kenmerkend voor deze reeksquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Tering.. Laat maar. Jullie waren toen ook al niet aardig, heb niet veel zin weer gebasht te worden. M'n psychische gesteldheid is nu slechtAjjuuu.
Oh,quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Tering.. Laat maar. Jullie waren toen ook al niet aardig, heb niet veel zin weer gebasht te worden. M'n psychische gesteldheid is nu slechtAjjuuu.
waarom zouden we je bashen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |