Is 'n optie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
moet ik echt een decoder aanschaffen zodat ik jullie kan verstaan
ambipur is een çik, spikedpsych een düüd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Op het 'memleketler'-kaartje in de OP is er een SpikedPsych uit Tunceli. Volgens mij is Ambipur Alevitisch, dus die zou het kunnen zijn.
ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
Ben idd alevi, maar geen tunceli. Heb hier heel kort gezeten in 2008 ofzo. Thats it.
O ja, dat was dat 15-jarige kneusje dat naar zijn zeggen alle gevechtskunsten meester was ofzo en dat iedereen hier liep uit te dagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
ambipur is een çik, spikedpsych een düüd.
Nee dat ben ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, dat was dat 15-jarige kneusje die naar zijn zeggen alle gevechtskunsten meester was ofzo en die iedereen hier liep uit te dagen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
De geur van een nieuwe user in de reeks en al die trollen komen te voor schijn.
Kenmerkend voor deze reeksquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Tering.. Laat maar. Jullie waren toen ook al niet aardig, heb niet veel zin weer gebasht te worden. M'n psychische gesteldheid is nu slechtAjjuuu.
Oh,quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
Tering.. Laat maar. Jullie waren toen ook al niet aardig, heb niet veel zin weer gebasht te worden. M'n psychische gesteldheid is nu slechtAjjuuu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |