At the moment I'm sensitive man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh,. Niet veel van aantrekken. Nieuwe users in deze reeks worden wel eens geplaagd in het begin.
Hmm, vervelend, maar probeer nuchter na te denkenquote:
voor de helftquote:
jij bent zelf een trolquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, vervelend, maar probeer nuchter na te denken. Dit zijn allemaal trollen!1!!!1!! Geen persoonlijke aanvallen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor de helft
wel meedenken, maar niet meeposten
wel lachen, maar geen grappen maken
nee johwelkom!!
lacheuh. kan ik gelijk me turks bijspijkeren want hier thuis spreken we alleen nederlandsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor de helft
wel meedenken, maar niet meeposten
wel lachen, maar geen grappen maken
nee johwelkom!!
Yel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef Ambipur het volgende:
Wacht!! Weet t alweer, was toen getrouwd en de mannen zeiden wtf doe je hier nog.
Dat was 't.
Trifkoquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef trifko het volgende:
[..]
ay naber kokosh.. zo praat ik in het weekend als ik travesti ben..
de taal niet, de cultuur en geschiedenis welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
lacheuh. kan ik gelijk me turks bijspijkeren want hier thuis spreken we alleen nederlands
is ook goed genoegquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
de taal niet, de cultuur en geschiedenis wel
homogene groep mensem hier, bakermat van turkse waarden en normen!
wil je erover praten?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
wil je erover praten?
ik ben een gevoelige jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit wat bestaat de resterende 50%?quote:
fout gegoktquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
uit wat bestaat de resterende 50%?
(halfbloedjes)
en... vader of turks moeder? mits vader: nerelisin?
(ik gok moeder turks, want alleen maar nederlands thuis)
Shit just hit the fan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
fout gegokt![]()
me pa is turks en hij heeft grootste deel van zijn jeugd in izmir gewoond maar hij komt ergens uit het oosten, de bergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |