Nee hoor, ben netjes met 'n Turk getrouwd geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent toch die ene met nl vriendje?
Oke, maar ik herken je niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor, ben netjes met 'n Turk getrouwd geweest.
Netjes getrouwd zijn, klinkt saai...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor, ben netjes met 'n Turk getrouwd geweest.
Ik heb t over hoe ik getrouwd ben. Niet het huwelijk zelf, maar gezien ik een dramaqueen ben, zal ik daar niet over praten, he fokkertje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Netjes getrouwd zijn, klinkt saai...
Waarom dat verkleinwoord? Weiss is een reus!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb t over hoe ik getrouwd ben. Niet het huwelijk zelf, maar gezien ik een dramaqueen ben, zal ik daar niet over praten, he fokkertje.
ALLES WAT IK DOE IS GROOTSquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom dat verkleinwoord? Weiss is een reus!
Dat kan niet, hij is enorm en zijn keppeltje voegt zeker 3 cm toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Ambipur het volgende:
Durf te wedden, dat ik groter ben dan die oelewapper.
Turken zijn klein. Ik kijk letterlijk op ze neer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij is enorm en zijn keppeltje voegt zeker 3 cm toe.
Dat is volgens de wet van Newton onmogelijk, Turken zijn enorm en kunnen hun massa in de lengte niet verliezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken zijn klein. Ik kijk letterlijk op ze neer.
Hmmm... Volgens mij doelen wij op andere zaken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is volgens de wet van Newton onmogelijk, Turken zijn enorm en kunnen hun massa in de lengte niet verliezen.
Natuurlijk doelde ik op hetzelfde! Wellicht dat jij lang bent maar er is altijd een baas der bazen, een eindbaas aka patron en dat is dus Weiss!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Volgens mij doelen wij op andere zaken?
Ik doelde op Lang, als in lengte van het gehele lichaam. Als in, als ik op straat loop, ben ik de langste Turk die je ziet. Dat yani.
Waar doel jij op?
Wejoo. Dat is Julis en ik gecombineerd.quote:
Aha. Dat is inderdaad lang voor een Turks meisje. Maar voor Nederlanders valt dat juist weer mee, hehe.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Met hakken aan schuurt ze tegen de 2 meter aan. Haar wil ik niet tegenkomen in de late uren in een donkere steeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo. Dat is Julis en ik gecombineerd.
Nee, Nederlandse mannen zijn lang. De vrouwtjes zijn klein. En als ze al lang zijn, hebben ze van die paardeheupen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha. Dat is inderdaad lang voor een Turks meisje. Maar voor Nederlanders valt dat juist weer mee, hehe.
Oh, dan heb ik lange Nederlandse vriendinnen gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse mannen zijn lang. De vrouwtjes zijn klein. En als ze al lang zijn, hebben ze van die paardeheupen.
Als Turkse mannen lang zijn hebben ze weer een lange romp, maar nog altijd van die korte beentjes, bijna te kort om te kunnen hollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse mannen zijn lang. De vrouwtjes zijn klein. En als ze al lang zijn, hebben ze van die paardeheupen.
Geldt ook zo voor de vrouwen..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als Turkse mannen lang zijn hebben ze weer een lange romp, maar nog altijd van die korte beentjes, bijna te kort om te kunnen hollen
Hoe klein ben jij dan? Vast 1m7 nog watquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik lange Nederlandse vriendinnen gehad. Mijn Nederlandse vriendinnen zijn bijna altijd langer dan ik
. Ik had ook een vriendin van ongeveer 1,85 m
. En ze had dan weer een vriend van 2,00 m+.
Nee, kleiner! 1,68mquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe klein ben jij dan? Vast 1m7 nog wat
quote:
Waarom dat dan? Geloof ik niets van.. Zulke kleine meisjes zijn vaak lief. Ik wou dat ik lief was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet lief. Mensen worden bang van mij als ik in de late uren in een donkere steeg loop.
.
Geen idee wat mensen over me denken als ik in een donkere steeg loopquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Geloof ik niets van.. Zulke kleine meisjes zijn vaak lief. Ik wou dat ik lief was.
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Niet lief. Mensen worden bang van mij als ik in de late uren in een donkere steeg loop.
. Zal dan wel niet aan mijn lengte liggen.
Ohhhhh, ik had ooit een filmpje gepost idd. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat geloof ik nietzag je op die video met je zusje en je kwam heul zoet over
Mijn karakter is lief. Ik roddel niet, wens iedereen 't beste toe, ga altijd v/h beste uit, maar als je mij ziet denk je echt o ne. Althans, dat hoor ik vaak. Wordt ook vaak raar aangekeken, zal dus best raar zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Geen idee wat mensen over me denken als ik in een donkere steeg loop![]()
. Waarom vind jij jezelf niet lief dan? Je hoeft toch niet per se qua uiterlijk lief te zijn
?
Dan ben je ook lief! En mensen die je niet lief vinden alleen door je uiterlijk zijn dan oppervlakkig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn karakter is lief. Ik roddel niet, wens iedereen 't beste toe, ga altijd v/h beste uit, maar als je mij ziet denk je echt o ne. Althans, dat hoor ik vaak. Wordt ook vaak raar aangekeken, zal dus best raar zijn.
Wat is je lengte dan, opfokkertje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Weissman het volgende:
Turkse vrouwmensen die denken dat ze langer dan mij zijn
Thank you. I like you.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan ben je ook lief! En mensen die je niet lief vinden alleen door je uiterlijk zijn dan oppervlakkig.
Dat maakt jezelf gangsta voordoen er niet gemakkelijk op neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik had ooit een filmpje gepost idd. Helemaal vergeten..
.
Jij bent alles behalve lief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik las iets met kleine lieve meisjes, u riep?
Ssst.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat maakt jezelf gangsta voordoen er niet gemakkelijk op nee
Afiyet olsunquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef xminator het volgende:
Lekker gewokt, iets te veel sambal bijgedaan mja
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |