Oi. Laat je niet zo snel wegjagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef Ambipur het volgende:
Sabir..
Ben alweer weg, dit gedrag is typerend, terbiyesiz.
Aju.
En als je nooit begint zie je het einde ook niet.quote:
Gast, ben ne dedim? Ik reageer op iets. Waar zijn jouw normen en waarden? Hoe onbeleefd ben jij, dan.quote:
Hij trollt. Vindt het leuk om mensen op de kast te jagen. Trek je er niet zoveel van aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast, ben ne dedim? Ik reageer op iets. Waar zijn jouw normen en waarden? Hoe onbeleefd ben jij, dan.
Ook echt Turk of (deels) Koerd? Niet dat het wat uitmaakt, maar even voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
fout gegokt![]()
me pa is turks en hij heeft grootste deel van zijn jeugd in izmir gewoond maar hij komt ergens uit het oosten, de bergen
Hoi, Ik zie dat je nieuw bent. Turks praten is hier niet toegestaan, gezien FOK! een Nederlandse website is. Zou je dit voortaan dus kunnen laten?quote:
Haklisin. Negeren die hap dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij trollt. Vindt het leuk om mensen op de kast te jagen. Trek je er niet zoveel van aan.
Ja! Is goed. Mag Engels welquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, Ik zie dat je nieuw bent. Turks praten is hier niet toegestaan, gezien FOK! een Nederlandse website is. Zou je dit voortaan dus kunnen laten?
Een woordje Engels, net als een woordje Turks, zo hier en daar (namen van dingen etc) zijn toegestaan, maar geen zinnen.quote:
Ik zag overigens dat het allemaal was voorgevallen in de eerste maanden van 2009. Ik was destijds niet echt actief in deze reeks en weet dus daarom ook niet wat er allemaal is voorgevallen.quote:
Echt Turk, en ik ben gewoon nederlands opgevoed met natuulijk honderden vakanties in turkijequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook echt Turk of (deels) Koerd? Niet dat het wat uitmaakt, maar even voor de duidelijkheid..
Ben je wel Turks opgevoed of gewoon Nederlands?
Ok even een test; wat is het beste nasihat wat je van je pa hebt gekregen ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
Echt Turk, en ik ben gewoon nederlands opgevoed met natuulijk honderden vakanties in turkije
tja, weet niet, de cliché dingen he, goed je best doen en dat soortquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok even een test; wat is het beste nasihat wat he van je pa hebt gekregen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |