Kardesss...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Junks die je groeten met selam aleykum om zo geld te aftroggelen.
Dat is voor mij juist de reden om geen geld te geven. Of mensen die ervan uitgaan dat je islamitisch bent, alleen vanwege je uiterlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Junks die je groeten met selam aleykum om zo geld te aftroggelen.
keep on hatin'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Aangezien niemand hier weet wat je echt bent, verbaast me dat niet
Niks gehaat; je doet je voor als Turk, gedraagt je als een arabier, ziet er uit als een Koerd, praat als een Mocro, denkt als een Somaliėr.quote:
Wat jij wil Weiss, wat jij wil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks gehaat; je doet je voor als Turk, gedraagt je als een arabier, ziet er uit als een Koerd, praat als een Mocro, denkt als een Somaliėr.
En dan vind je 't erg als iemand zegt dat je op een Indo lijkt.
Ik een tijdje geleden ook. Een Assyrische man vroeg mij in gebroken Turks of ik Turks of Indonesisch was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben gisteren voor Indo uitgemaakt.
Nou moet ik opeens denken aan de voormalige first lady van Indonesie, dat was een Turkse-Circassischequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik een tijdje geleden ook. Een Assyrische man vroeg mij in gebroken Turks of ik Turks of Indonesisch was.
(En dan echt 'Turks of Indo' alsof Turken en Indo's op elkaar lijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |