SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.quote:twiggy 158 up, 26 down
A reference to a girl who is skinny, but in a trendy, sexy, model-type way. The term comes from the 1960s model, Twiggy.
You're so twiggy! You should totally be a model.
Jawel, maar toch, het is irritant dat je zelf opeens zo krachteloos bent en afhankelijk bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
Ziek zijn is wel hatelijk, maar als er iemand is die voor je zorgt is het wel fijn.
Jij kent Twiggy niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een twiggy nou weer? Kun je dat opeten?
Ik ook! Zie hoe vaak ik heb geklaagd de afgelopen week. Maar hier kan ik mee leven als het niet langer dan een maand duurt, en niet vaker dan een, hooguit twee keer per jaar. Want het brakke gevoel is weg, geen loopneus, je kan weer ruiken - niet helemaal. De hoofdpijn is ook iets wat alleen de eerste paar dagen echt aanhoud, daarna is dat ook bijna weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend om ziek te raken (ik haat het echt intens, dat niets kunnen doen en dat brakke gevoel), en maak meer dan hoofdpijn en een griepje om de zoveel tijd niet mee.
Moet er niet aan denken om 3/4 weken halfziek rond te lopen..
Nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent Twiggy niet?
https://www.google.nl/sea(...)ZuUIXkEaO_0QX1pYDwCg
Bohhh, niet kunnen ruiken is vreselijk irritant.quote:[..]
Ik ook! Zie hoe vaak ik heb geklaagd de afgelopen week. Maar hier kan ik mee leven als het niet langer dan een maand duurt, en niet vaker dan een, hooguit twee keer per jaar. Want het brakke gevoel is weg, geen loopneus, je kan weer ruiken - niet helemaal. De hoofdpijn is ook iets wat alleen de eerste paar dagen echt aanhoud, daarna is dat ook bijna weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You'll see two touching penises when you shatter your iPhoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Turk de Turken
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)pt-2-lui-kapot-12774
Jammer dat het zo vroeg in de avond is (18.15 uur). Iets later zou veel beter uitkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:33 schreef Mercan het volgende:
Voor de mensen in regio Nijmegen die vanavond niks te doen hebben.
Vanavond (en morgen) "Selvi Boylum, al Yazmalım (1977)" in de bios!
Voor het overige programma zie:
http://www.lux-nijmegen.n(...)even-langs-de-grens/
Neee, niet doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik vind hem zo grappig. Ga hem zo wel weer wijzigen.
Ik heb geen leven. Jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarom zit jij op FOK! op je vrijdagavond.
Ik was wachten op iemand maar die persoon doet er intens lang over om hier te zijn.quote:
Ging niet over Trigg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger is inderdaad niet de snelste.
Nou, misschien ben ik dat ook wel aan het doen, wachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was wachten op iemand maar die persoon doet er intens lang over om hier te zijn.
Op TM zeker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou, misschien ben ik dat ook wel aan het doen, wachten.
Niet met TM iig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dus ik moet nooit met een Turk trouwen?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turkquote:i went to turkey and saw turks do not have tails as we supposed before
Dat denken zij, we hebben ze om ons middel opgerold en veilig opgeborgen, omdat onze staart ons kwetsbaarste orgaan is. Echter hebben wij onze ware kracht bij volle maan te danken aan onze staarten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turk
Birorgaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat denken zij, we hebben ze om ons middel opgerold en veilig opgeborgen, omdat onze staart ons kwetsbaarste orgaan is. Echter hebben wij onze ware kracht bij volle maan te danken aan onze staarten.
Kardesss...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Junks die je groeten met selam aleykum om zo geld te aftroggelen.
Dat is voor mij juist de reden om geen geld te geven. Of mensen die ervan uitgaan dat je islamitisch bent, alleen vanwege je uiterlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Junks die je groeten met selam aleykum om zo geld te aftroggelen.
keep on hatin'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Aangezien niemand hier weet wat je echt bent, verbaast me dat niet
Niks gehaat; je doet je voor als Turk, gedraagt je als een arabier, ziet er uit als een Koerd, praat als een Mocro, denkt als een Somaliër.quote:
Wat jij wil Weiss, wat jij wil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks gehaat; je doet je voor als Turk, gedraagt je als een arabier, ziet er uit als een Koerd, praat als een Mocro, denkt als een Somaliër.
En dan vind je 't erg als iemand zegt dat je op een Indo lijkt.
Ik een tijdje geleden ook. Een Assyrische man vroeg mij in gebroken Turks of ik Turks of Indonesisch was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben gisteren voor Indo uitgemaakt.
Nou moet ik opeens denken aan de voormalige first lady van Indonesie, dat was een Turkse-Circassischequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik een tijdje geleden ook. Een Assyrische man vroeg mij in gebroken Turks of ik Turks of Indonesisch was.
(En dan echt 'Turks of Indo' alsof Turken en Indo's op elkaar lijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |