Sommige dingen moet je dan ook gewoon niet proberen te vertalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Humor van Randy Newman, slecht vertolkt door Jan Rot.
Daar gaat Huys niet over, daar is Carel Kuyl, programmadirecteur van de NTR verantwoordelijk voor. En waarom zou Huys daarover verantwoording moeten afleggen bij P&W?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zou mooi zijn als meneer Huys komt uitleggen waarom hij voor een gast gekozen heeft voor Nova College Tour.
Ach hij is het gezicht toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat Huys niet over, daar is Carel Kuyl, programmadirecteur van de NTR verantwoordelijk voor. En waarom zou Huys daarover verantwoording moeten afleggen bij P&W?
Lijkt me duidelijk. Kijkcijfers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zou mooi zijn als meneer Huys komt uitleggen waarom hij voor een gast gekozen heeft voor Nova College Tour.
Maar waarom zou die bij P&W daarover verantwoording moeten afleggen?quote:
Dat is toch triest als PO ook al zo kwijlt op kijkcijfers? Ze mogen de PO dan net zo goed afschaffen als ze zo op de commerciële tour gaan.quote:
Vind ik gezien de ophef niet zo raar en PO is publiek geld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar waarom zou die bij P&W daarover verantwoording moeten afleggen?
Ik vind het wel meevallen met de ophef. Wat extra publiciteit. Hadden ze ook met Maffiamaatje Bram en de Dalai Lama of met Van Gaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Vind ik gezien de ophef niet zo raar en PO is publiek geld.
Er bestaat geen enkele heilige Jozef/Maria.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met de ophef. Wat extra publiciteit. Hadden ze ook met Maffiamaatje Bram en de Dalai Lama of met Van Gaal.
Ze willen nou eenmaal altijd wat spraakmakende gasten daar hebben en het argument publiek geld gaat bijvoorbeeld ook op voor walgelijke uitzendingen van Powned en WNL.
Dat geldt voor alle gasten die tot nu bij dat programma zijn geweest. Meer dan genoeg lectuur over ze te vinden.quote:
Hij is veroordeeld, heeft straf uitgezeten.quote:Misdaad hoort NOOIT maar dan ook NOOIT te lonen!
Commotie om niets.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar P&W doen dus alsnog mee aan de waan van de dag en hebben de volgende 2 gasten over dit onderwerp uitgenodigd:
Wilting en Lensink
Over de deelname van Holleeder aan College Tour
Kijkcijfers zijn altijd al belangrijk geweest voor de PO. Ik vind het ethisch gezien ook een beetje gek om zo'n crimineel een podium te geven maar aan de andere kant snap ik het wel aangezien het veel kijkers trekt en dat is toch belangrijker dan je denkt. Programmamakers zijn ijdel en Holleeder in je show sla je dan niet af.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is toch triest als PO ook al zo kwijlt op kijkcijfers? Ze mogen de PO dan net zo goed afschaffen als ze zo op de commerciële tour gaan.
Ik vind het volstrekte gebrek aan ethisch besef (en moraal!) van een ooit degelijk omroep als NTR ooit was.
En Van Baalen op defensie, vrees ik.quote:
Hahah ja ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedere keer als ik Klaas zie, dan zie ik Ter land ter zee en in lucht en Waku Waku
Hij heeft geloof ik ook een rol gespeeld in de Heineken-zaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
Wat heeft Wilting voor persoonlijk probleem met Holleeder?
Zijn bezwaar is net als die van mij: misplaatste verheerlijking.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/Column/344982-web.htmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
Ja, hij was toen net bij de politie als woordvoerder. Is daar bekend mee geworden en heeft aan Holleeder z'n verdere carrière als woordvoerder voor andere criminelen als Dirk Scheringa aan te danken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft geloof ik ook een rol gespeeld in de Heineken-zaak.
Woordvoerder oid.
Aldus onze eigen autist Arcee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Arcee het volgende:
Echte bazen tellen in 36-tallig stelsel.
zz = 36^2 -1quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Arcee het volgende:
Yep, hij nam natuurlijk 36 omdat dat het aantal cijfers + het aantal letters is.quote:
Nog geen 862getallenstelsel ontwikkeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, hij nam natuurlijk 36 omdat dat het aantal cijfers + het aantal letters is.
O ja ?quote:[b]Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Confetti
Holleeder heeft een handjevol mensen benadeeld.
Dan heb je 862 verschillende tekens nodig...dat wordt vrij lastigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog geen 862getallen stelsel ontwikkeld?
Balkenende en Zalm zaten hebben dat niet direct gedaan en ik ben zeker dat de intentie daar totaal anders was. Als je pure gevolgenethiek hanteert is op die manier bv de president van de VS altijd de grootste schurk ter aarde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Confetti het volgende:
Types als Scheringa, Balkenende en Zalm hebben tienduizend gezinnen totaal verwoest en die mogen ook gewoon aan tafel komen.
Het is werkelijk waar om te kotsen, die hypocrisie bij de politici.
Risico´s op de koop toegenomen dan, dat maakt het niet minder erg..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Balkenende en Zalm zaten hebben dat niet direct gedaan en ik ben zeker dat de intentie daar totaal anders was. Als je pure gevolgenethiek hanteert is op die manier bv de president van de VS altijd de grootste schurk ter aarde.
't is gewoon goedkope onzin om Nederlandse politici met topcriminelen te gaan vergelijken. Eigenlijk te idioot voor woorden zelfs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Risico´s op de koop toegenomen dan, dat maakt het niet minder erg..
Nee, maar 862 in het 36-tallig stelsel is NY.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef borisz het volgende:
Nog geen 862getallenstelsel ontwikkeld?
Jij bent knetterleip. Getrouwd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar 862 in het 36-tallig stelsel is NY.New York.
Omdat je knetterleip moet zijn om te trouwen?quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat je knetterleip moet zijn om te trouwen?
Inderdaad, Klaas Wilting praatte volledig poep, zit die man serieus bij de 'liberale' VVD?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Confetti het volgende:
Types als Scheringa, Balkenende en Zalm hebben tienduizend gezinnen totaal verwoest en die mogen ook gewoon aan tafel komen.
Het is werkelijk waar om te kotsen, die hypocrisie bij de politici.
Had gisteravond niet zo'n zin in dat item.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef golfer het volgende:
Schijnt een mooie docu te zijn.
Ga ik zeker a.s. maandag bekijken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:42 schreef Specularium het volgende:
Zelfs in de herhaling is Van Baalen een soort mislukte bamibal.
Dat betwijfel ik. Er zal wel over haar opstappen gesproken worden, maar of ze er zelf zit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zit Sapperdeflap in de show.
Amerikanen geven geen fuck om het buitenland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Nativism het volgende:
Ah Obama was zwak in het debat omdat hij zich zorgen maakt over Syrie, wat een lieve man is het toch ook.
FP: Film over autist Matthijs favoriet op NFFquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Arcee het volgende:
Ook Tofu Dibi uitnodigenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zit Sapperdeflap in de show.
quote:
en dat had Dibi bedacht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Die stekkerdoos was het begin van het einde
Mede geloof ik. Iedereen was haar aan't backstabbenquote:
Jojanneke Vanderveen... wat een dwarse naamquote:
Nou en, lekker wief.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Jojanneke Vanderveen... wat een dwarse naam.
Ze zal vannacht wel gekaapt worden door de linkse uitwoonboot van Jeroen Pauwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
Zozo, geen lelijke tuinbroek voor de verandering.
quote:
Jeuzus wat een verschil met blond. Dit wil ik niet zien.quote:
ze is goed opgedroogdquote:
En Louis is de beste van Duitsland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef Stiggie het volgende:
Die partijhoer van GL slacht haar eigen partij af met dr "ik weet het beter dan de rest" arrogantie. Soort vrouwelijke Louis van Gaal. Alleen Louis weet dan wel hoe het spelletje werkt
Lijkt me wel heel sterk dat ze aanblijft inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef Stiggie het volgende:
Die partijhoer van GL slacht haar eigen partij af met dr "ik weet het beter dan de rest" arrogantie. Soort vrouwelijke Louis van Gaal. Alleen Louis weet dan wel hoe het spelletje werkt
Die tandjes van haar zijn wel redelijk scheefgepijpt door Tiny Cocks.quote:
Ik denk dat ze juist gedomineerd wil wordenquote:
Als ze echt zo communistisch waren geweest dan hadden ze nooit zo lang vertrouwen in Sap gehouden. Sap past eigenlijk beter bij D66 dan GL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
Het ouwe communistische politbureau heeft bij GL weer de macht in handen, denken ze.
Ze is dan ook vanaf het begin af aan tegengewerkt. 2 jaar lang.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Als ze echt zo communistisch waren geweest dan hadden ze nooit zo lang vertrouwen in Sap gehouden. Sap past eigenlijk beter bij D66 dan GL.
Marike Stellinga ook, maar er zijn weinig vrijwilligers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist gedomineerd wil worden
Dan snap ik niet waarom ze Dibi niet een eerlijke kans hebben gegeven. Die is een stuk linkser dan Sap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is dan ook vanaf het begin af aan tegengewerkt. 2 jaar lang.
Omdat hij een zandpinda is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze Diwi niet een eerlijke kans hebben gegeven. Die is een stuk linkser dan Sap.
Ik denk dat haar gaatje is dichtgenaaid door de Somalische Jeroen Pauw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Die negeres aan de overkant is ook wel prono.
Ga naar je billenmaat Tem!quote:
Geen wijn nog op. Straks een whiskietje.quote:
Een harde tuinbroek krijgen ze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef pberends het volgende:
Al die GroenLinks-wijven krijgen een stijf pikkie van die geitewollen homo-leraar.
Had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit een erg onderhoudend verhaal.
Een geitenwollen sok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een harde tuinbroek krijgen ze.
Ik vind het frapdrol, hij loopt een beetje leuk te doen, maar hij moet gewoon goed les geven. Nu zijn die jongeren nog kanslozer.quote:
Potentiële fokkers dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het frapdrol, hij loopt een beetje leuk te doen, maar hij moet gewoon goed les geven. Nu zijn die jongeren nog kanslozer.
Misschien zelfgemaakt bij zo'n hippe sieraad workshop voor vrouwen van 40+?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef alors het volgende:
Wat een goedkoop ogende ketting heeft ze om
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Jeroen is zijn erectie inmiddels ook kwijt.
Ja dat is wel opvallend, ik had er wel eerder van gehoord, het lijkt ook wel een onderlinge wedstrijd wie is de vroomste moslim.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Die vraag kan breder getrokken worden.
Waarom radicaliseren die gelovigen hier eerder dan in de woestijn?
Nee, dat wilde ze niet zo zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo, dat zegt ze toch zelf ook de hele tijd al.
Denk dat de maatschappelijke segregatie van de laatste 10 jaar ook wel helpt. Ze moeten voor 'de moslim kant' kiezen omdat de Nederlanders niets met ze te maken willen hebben. Althans dat idee hebben velen. Niet helemaal onwaar overigens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is wel opvallend, ik had er wel eerder van gehoord, het lijkt ook wel een onderlinge wedstrijd wie is de vroomste moslim.
Ja ook dat. En ik heb het idee dat ze het meenemen en vasthouden hoe het was waar ze vandaan komen. Terwijl het daar ondertussen allemaal gewoon met de tijd meegaat, blijven zij hier maar vasthouden aan vroeger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Denk dat de maatschappelijke segregatie van de laatste 10 jaar ook wel helpt. Ze moeten voor 'de moslim kant' kiezen omdat de Nederlanders niets met ze te maken willen hebben. Althans dat idee hebben velen. Niet helemaal onwaar overigens.
Feitelijk zeggen ze nooit dat iemand zomaar een uitkering moet krijgen. Sterker nog, dat mens heeft toch een CPN-achtergrond. Het volledige maatschappelijke systeem waar iedereen deel van uit maakt. Uitkerijngstrekkers maken geen deel uit van het systeem.quote:
Ze moet vooral niet praten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een mooie vrouw die Somalische, maar dat kroeshaar stond haar mooier.
Dit ligt niet aan hun, maar het Nederlandse systeem. Heb wel eens zonder werk gezeten. Toen ik bij het CWI kwam, waren ze bijna kwaad op me dat ik gedurende anderhalve maand naar nieuw werk was gaan zoeken, en me daar niet gemeld had voor een uitkering.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
Klopt niet, immigranten weten de weg naar sociale/financiele voordeeltjes vaak veel beter te vinden.
Lijkt me nogal heftig, gaat via uitzending gemist worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Specularium het volgende:
Ik zie de herhaling wel, eerst deze kijken:
http://www.tvgids.nl/artikel/51650/Matthijs_leeft_met_autisme/
Die neem ik juist op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Specularium het volgende:
Ik zie de herhaling wel, eerst deze kijken:
http://www.tvgids.nl/artikel/51650/Matthijs_leeft_met_autisme/
Nee misbruik bij Jeugdzorgquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik geloof Peter
edit; O wacht dit gaat niet over demink?
Daar hebben ze zelf om gevraagd zei hij net.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Waaróm zijn je kinderen dan uit huis geplaatst meneer de Jong
Dat is het enige wat deze avond nog redtquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef Meneerik2 het volgende:
En dan is Jesse Klaver er ook nog eens
Je zou hem in zijn stekkerdoos raken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het enige wat deze avond nog redt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het enige wat deze avond nog redt
Nee andersom liever.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Je zou hem in zijn stekkerdoos raken?
Ik kijk wel (half), maar het interesseert me niet zo heel erg veel tot nu toe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Druk hier, gezellige aflevering ook, jeugdmisbruik en kinderkanker...
Op Ned 2 is interessante Dokument uitzending, ik ben overgeschakeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kijk wel (half), maar het interesseert me niet zo heel erg veel tot nu toe.
Komen kennelijk toch best aardige mensen van dat VMBO.... Vond hem in het RTL-Z debat ook best ok.quote:
Ik heb ook vmbo gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Komen kennelijk toch best aardige mensen van dat VMBO.... Vond hem in het RTL-Z debat ook best ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat hij half Marokkaans is
know'm sayin?
word? word.
Nu ga ik misselijk naar bed.quote:
Het is maar net hoe je het bekijkt...Je zou ook kunnen zeggen dat er stappen zijn gezet om deze ziekte te genezen. Dat is weer bemoedigend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:39 schreef Kenju het volgende:
Ze moeten het Amerikanse-journaal formule volgen. Ze sluiten nu weer af met zo'n akelig onderwerp. Je kan beter een vrolijker onderwerp pakken, zodat je mensen niet in een down-stemming naar bed stuurt.
heeeel lang geleden was ze best mooi, maar die grote bek daar wen je nooit aanquote:
Het is een soort kraai he? Of de Nederlandse Sarah Jessica Parker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heeeel lang geleden was ze best mooi, maar die grote bek daar wen je nooit aan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Beugel en Brandsma
Duitse bondskanselier Angela Merkel bezoekt Griekenland vandaag.
Jammer voor Matthijs. Wel een mooie documentaire.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me nogal heftig, gaat via uitzending gemist worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |