Sommige dingen moet je dan ook gewoon niet proberen te vertalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Humor van Randy Newman, slecht vertolkt door Jan Rot.
Daar gaat Huys niet over, daar is Carel Kuyl, programmadirecteur van de NTR verantwoordelijk voor. En waarom zou Huys daarover verantwoording moeten afleggen bij P&W?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zou mooi zijn als meneer Huys komt uitleggen waarom hij voor een gast gekozen heeft voor Nova College Tour.
Ach hij is het gezicht toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat Huys niet over, daar is Carel Kuyl, programmadirecteur van de NTR verantwoordelijk voor. En waarom zou Huys daarover verantwoording moeten afleggen bij P&W?
Lijkt me duidelijk. Kijkcijfers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zou mooi zijn als meneer Huys komt uitleggen waarom hij voor een gast gekozen heeft voor Nova College Tour.
Maar waarom zou die bij P&W daarover verantwoording moeten afleggen?quote:
Dat is toch triest als PO ook al zo kwijlt op kijkcijfers? Ze mogen de PO dan net zo goed afschaffen als ze zo op de commerciële tour gaan.quote:
Vind ik gezien de ophef niet zo raar en PO is publiek geld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar waarom zou die bij P&W daarover verantwoording moeten afleggen?
Ik vind het wel meevallen met de ophef. Wat extra publiciteit. Hadden ze ook met Maffiamaatje Bram en de Dalai Lama of met Van Gaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Vind ik gezien de ophef niet zo raar en PO is publiek geld.
Er bestaat geen enkele heilige Jozef/Maria.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met de ophef. Wat extra publiciteit. Hadden ze ook met Maffiamaatje Bram en de Dalai Lama of met Van Gaal.
Ze willen nou eenmaal altijd wat spraakmakende gasten daar hebben en het argument publiek geld gaat bijvoorbeeld ook op voor walgelijke uitzendingen van Powned en WNL.
Dat geldt voor alle gasten die tot nu bij dat programma zijn geweest. Meer dan genoeg lectuur over ze te vinden.quote:
Hij is veroordeeld, heeft straf uitgezeten.quote:Misdaad hoort NOOIT maar dan ook NOOIT te lonen!
Commotie om niets.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar P&W doen dus alsnog mee aan de waan van de dag en hebben de volgende 2 gasten over dit onderwerp uitgenodigd:
Wilting en Lensink
Over de deelname van Holleeder aan College Tour
Kijkcijfers zijn altijd al belangrijk geweest voor de PO. Ik vind het ethisch gezien ook een beetje gek om zo'n crimineel een podium te geven maar aan de andere kant snap ik het wel aangezien het veel kijkers trekt en dat is toch belangrijker dan je denkt. Programmamakers zijn ijdel en Holleeder in je show sla je dan niet af.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is toch triest als PO ook al zo kwijlt op kijkcijfers? Ze mogen de PO dan net zo goed afschaffen als ze zo op de commerciële tour gaan.
Ik vind het volstrekte gebrek aan ethisch besef (en moraal!) van een ooit degelijk omroep als NTR ooit was.
En Van Baalen op defensie, vrees ik.quote:
Hahah ja ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedere keer als ik Klaas zie, dan zie ik Ter land ter zee en in lucht en Waku Waku
Hij heeft geloof ik ook een rol gespeeld in de Heineken-zaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
Wat heeft Wilting voor persoonlijk probleem met Holleeder?
Zijn bezwaar is net als die van mij: misplaatste verheerlijking.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/Column/344982-web.htmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
Ja, hij was toen net bij de politie als woordvoerder. Is daar bekend mee geworden en heeft aan Holleeder z'n verdere carrière als woordvoerder voor andere criminelen als Dirk Scheringa aan te danken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft geloof ik ook een rol gespeeld in de Heineken-zaak.
Woordvoerder oid.
Aldus onze eigen autist Arcee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Arcee het volgende:
Echte bazen tellen in 36-tallig stelsel.
zz = 36^2 -1quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Arcee het volgende:
Yep, hij nam natuurlijk 36 omdat dat het aantal cijfers + het aantal letters is.quote:
Nog geen 862getallenstelsel ontwikkeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, hij nam natuurlijk 36 omdat dat het aantal cijfers + het aantal letters is.
O ja ?quote:[b]Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Confetti
Holleeder heeft een handjevol mensen benadeeld.
Dan heb je 862 verschillende tekens nodig...dat wordt vrij lastigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog geen 862getallen stelsel ontwikkeld?
Balkenende en Zalm zaten hebben dat niet direct gedaan en ik ben zeker dat de intentie daar totaal anders was. Als je pure gevolgenethiek hanteert is op die manier bv de president van de VS altijd de grootste schurk ter aarde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Confetti het volgende:
Types als Scheringa, Balkenende en Zalm hebben tienduizend gezinnen totaal verwoest en die mogen ook gewoon aan tafel komen.
Het is werkelijk waar om te kotsen, die hypocrisie bij de politici.
Risico´s op de koop toegenomen dan, dat maakt het niet minder erg..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Balkenende en Zalm zaten hebben dat niet direct gedaan en ik ben zeker dat de intentie daar totaal anders was. Als je pure gevolgenethiek hanteert is op die manier bv de president van de VS altijd de grootste schurk ter aarde.
't is gewoon goedkope onzin om Nederlandse politici met topcriminelen te gaan vergelijken. Eigenlijk te idioot voor woorden zelfs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Risico´s op de koop toegenomen dan, dat maakt het niet minder erg..
Nee, maar 862 in het 36-tallig stelsel is NY.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef borisz het volgende:
Nog geen 862getallenstelsel ontwikkeld?
Jij bent knetterleip. Getrouwd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar 862 in het 36-tallig stelsel is NY.New York.
Omdat je knetterleip moet zijn om te trouwen?quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat je knetterleip moet zijn om te trouwen?
Inderdaad, Klaas Wilting praatte volledig poep, zit die man serieus bij de 'liberale' VVD?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Confetti het volgende:
Types als Scheringa, Balkenende en Zalm hebben tienduizend gezinnen totaal verwoest en die mogen ook gewoon aan tafel komen.
Het is werkelijk waar om te kotsen, die hypocrisie bij de politici.
Had gisteravond niet zo'n zin in dat item.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef golfer het volgende:
Schijnt een mooie docu te zijn.
Ga ik zeker a.s. maandag bekijken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:42 schreef Specularium het volgende:
Zelfs in de herhaling is Van Baalen een soort mislukte bamibal.
Dat betwijfel ik. Er zal wel over haar opstappen gesproken worden, maar of ze er zelf zit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zit Sapperdeflap in de show.
Amerikanen geven geen fuck om het buitenland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Nativism het volgende:
Ah Obama was zwak in het debat omdat hij zich zorgen maakt over Syrie, wat een lieve man is het toch ook.
FP: Film over autist Matthijs favoriet op NFFquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Arcee het volgende:
Ook Tofu Dibi uitnodigenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zit Sapperdeflap in de show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |