quote:
Ik dacht het ook. Volgens mij is ze 21.quote:
Tering, ben je jong zeg!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik dacht het ook. Volgens mij is ze 21.
had ik je niet gegevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik dacht het ook. Volgens mij is ze 21.
Als jij gelukkig wordt om over mijn billen te kotsen dan mag je dat doen.quote:
Dan kunnen we wel een keer dubbeldatenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zat toennet nog in SEX met dinges
nee hoe ze hier doetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij pics van haar gezien?
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij pics van haar gezien?
Ik ging al dubbeldaten met Kaneel en Fera.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een keer dubbeldaten
Fera woont vlakbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging al dubbeldaten met Kaneel en Fera.5 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan altijd nog erger hoor, ken 1 maagd van in de 40 (maar hij kwijlt ook teveel)
ohhh zo hoor je dat dus subtiel te zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een herkenbare schrijfstijl
Subtiliteit is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohhh zo hoor je dat dus subtiel te zeggen
Leer mij datquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Subtiliteit is mijn specialiteit
Al duurt het nog 5 jaar, ik kan er niet wakker om liggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
5 jaar?
Kan altijd nog erger hoor, ken 1 maagd van in de 40 (maar hij kwijlt ook teveel)
Echt, ik hou van je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohhh zo hoor je dat dus subtiel te zeggen
Het zou ook zomaar nog 25 jaar kunnen duren hoor...maar ik geef je wel een goeie kans bij een wanhopige bijstandsmilf (met minimaal 3 kinderen) ;Dquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Al duurt het nog 5 jaar, ik kan er niet wakker om liggen.
Nee, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook "lag" als jullie proberen te posten?
Bij mij hangt ie soms een paar secondes.
Nee, nu doet ie ook weer normaal. Maar misschien komt dat omdat ik de rekening nog niet heb betaald lolquote:
Daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, nu doet ie ook weer normaal. Maar misschien komt dat omdat ik de rekening nog niet heb betaald lol
Klopt, is juist leuk hé..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie weet, het leven zit vol mysteries
Haha! Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan leuk zijn ja. Maar meestal is er niet veel magisch aan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel uhm...vreemde ervaringen gehad. Moment
Is goed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die houd je van me tegoed Sammers!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus?
Chubby's unite!Waar moet ik in komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, mijn hartje huilt nog steeds.quote:Niemand.quote:Jouw gemis.quote:Goed plan dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een keer dubbeldaten
Fera woont vlakbijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging al dubbeldaten met Kaneel en Fera.Alsof er niet genoeg Kaneel is voor jullie beiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja allemaal roddelsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Tijn.
De spytool draait overuren de laatste week.
Wat waar is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja allemaal roddelsdus wat is waar?
Helaas zijn er geen vrijgezellige meisjes meer over voor mijquote:
Zo erg zal het niet zijn.. Alles komt goed Tijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen vrijgezellige meisjes meer over voor mijdan maar buiten Fok! zoeken
Nee nog erger buiten Fok! willen ze mij ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn.. Alles komt goed Tijn
Niemand? Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee nog erger buiten Fok! willen ze mij ook niet
Dit gaat in mijn fobo.quote:
Soms heb ik dat gevoel van wel, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:
De vrouwen die hier nu posten wel.quote:
jeetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vrouwen die hier nu posten wel.
Chubby's unite natuurlijk, jij mag niet ontbreken. Ik heb voor jou de functie van erevoorzitter in gedachte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar moet ik in komen?
[..]
Alsof er niet genoeg Kaneel is voor jullie beiden.
Ben je nog wel even mee bezig dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wordt tijd voor ons eigen wie doet wie lijstje
wie doe jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wordt tijd voor ons eigen wie doet wie lijstje
Ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jeetje
ik ben dan ook niet lang vrij geweest![]()
heb wel een hoop gemist
Take an educated guessquote:
Erevoorzitter! Ahh, wat lief!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Chubby's unite natuurlijk, jij mag niet ontbreken. Ik heb voor jou de functie van erevoorzitter in gedachte.
Ja hallo ik ga geen derde wiel zijn.
quote:
Natuurlijk kan datquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erevoorzitter! Ahh, wat lief!
Ik streef er wel naar om minder chubby te worden.
Natuurlijk geen 3dubbeldate. Maar ik kan toch en met Roy en met jou daten?
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erevoorzitter! Ahh, wat lief!
Ik streef er wel naar om minder chubby te worden.
Natuurlijk geen 3dubbeldate. Maar ik kan toch en met Roy en met jou daten?
Af en toe rond Tiel en Nijmegen daar, af en toe wat dichter bij huis.quote:
Doe dat. Zorg dat je niet smelt als boter in een pan en vraag haar uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Maar dan moet ik wel tempo maken met dat meisje.
Haar ouders wonen in Nijmegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Af en toe rond Tiel en Nijmegen daar, af en toe wat dichter bij huis.
Gezellig in jouw kroegquote:
LOLquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had een quote kunnen zijn van iemand die ik ken.
Goede zaak, dit. Dit komt helemaal goed Loefmans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar ouders wonen in Nijmegen.
Zoals ene Christen zou zeggen: dit is Gods wil
Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
Nijmegen is nog te doen. Ik moet iets verder reizen
Dordrechtquote:
Gaan we in nijmegen stappenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zaak, dit. Dit komt helemaal goed Loefmans.
Maar ik doelde op iets andersquote:
Ja kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan bij jou in de kroeg crashen?
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen vrijgezellige meisjes meer over voor mijdan maar buiten Fok! zoeken
Inderdaad, hij die aan mijn vriendin komt, gaat goed kapotquote:
Dat kan ik Bartje niet aandoenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, hij die aan mijn vriendin komt, gaat goed kapot
Behalve jij en Patje. Jullie zijn gemaakt voor elkaar.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve jij en Patje. Jullie zijn gemaakt voor elkaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve jij en Patje. Jullie zijn gemaakt voor elkaar.
Mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin dan?quote:
He Patjen. Hoe is het ermee?quote:
Ahhh, lieve blozende meisjes.quote:
Grieperig op het moment, verder prima. Met jou dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Patjen. Hoe is het ermee?
[..]
Ahhh, lieve blozende meisjes.
Van hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Grieperig op het moment, verder prima. Met jou dan?
Zou jij een meisje versieren waarvan je weet dat ze bezet is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar mocht ik die hebben dan ben ik het er mee eens
Ik werd getiptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van hetzelfde.
Stomme griep.
Waaraan danken we de eer van je bezoek?
Als ze hem aan haar laat komen zou ik eerder haar slaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel van het slaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze hem aan haar laat komen zou ik eerder haar slaan.
Wees welkom. Neem een biertje.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij een meisje versieren waarvan je weet dat ze bezet is?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel van het slaan.
Bier laat maar even zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel van het slaan.
[..]
Wees welkom. Neem een biertje.
Hoe gaat RKC dan?
Dat ook, ligt eraan of zij het toelaat of niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze hem aan haar laat komen zou ik eerder haar slaan.
Ik heb nog weinig van ze gezien, maar zijn ze even goed als vorig jaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bier laat maar even zitten
RKC gaat op zich best prima
Hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ten eerste heeft dat totaal geen nut, dus doe maar niet
Ten tweede zou het je niet lukken
Chevalierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig van ze gezien, maar zijn ze even goed als vorig jaar?
Ze lijken me voorin zo matig.
Dan zou ik even de wedstrijd van afgelopen weekend terugkijken. Teddy in de spitsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig van ze gezien, maar zijn ze even goed als vorig jaar?
Ze lijken me voorin zo matig.
Jullie hadden 3 punten verdiendquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan zou ik even de wedstrijd van afgelopen weekend terugkijken. Teddy in de spits
Jij ook een Wolluker geworden?quote:
Wij hebben Rio.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan zou ik even de wedstrijd van afgelopen weekend terugkijken. Teddy in de spits
Wel een beetje tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook een Wolluker geworden?
[..]
Wij hebben Rio.
Tis de B tot de A tot de B-E-L, lekker rollen over straat met de B-E-L.
Ja graag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, wat moet ik zeggenWil je de waarheid?
Dominant op het veld en dominant met jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben Rio.
Wat ben je toch ook een topwijf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel een beetje tochVorige week naar m'n eerste voetbalwedstrijd geweest
Is wel een originele manier van zelfmoord plegenquote:
Laat het hem aub bij voetbal houden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook een Wolluker geworden?
[..]
Wij hebben Rio.
Ja klote want gelijk. Dus ik wou meteen rellen enzo, maar mocht niet van Patje. En de scheids was kut en de lijnrechter nog erger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een topwijf.
Hoe was het?
Journalisten lullen slap, ik heb schijt aan dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dominant op het veld en dominant met jou
En ook nog eens C_M in het huis. Het kan niet op vanavond.quote:
Wat is er gebeurd met de vorige?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Shit. Geen vriendinnetje, voorlopig waarschijnlijk geen vriendinnetje.
Je zou hem zo ruilen voor Pelle.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat het hem aub bij voetbal houden.
Rappen kan hij nog slechter
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja klote want gelijk. Dus ik wou meteen rellen enzo, maar mocht niet van Patje. En de scheids was kut en de lijnrechter nog erger.
Zoals het hoort dus zegmaar.
Yo Tijn, here boy!quote:
Hij is veel minder egoistisch dan vroegah.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Journalisten lullen slap, ik heb schijt aan dat.
En minder lelijk. En minder inteelt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is veel minder egoistisch dan vroegah.
Hij is nu een soort van Dirk Kuyt, maar dan met talent.
Gelukkig is het niet slechter dan de rhymez van Royston of Ruben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat het hem aub bij voetbal houden.
Rappen kan hij nog slechter
Is dat een doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is wel een originele manier van zelfmoord plegen
hoiquote:
Meh, da's naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik dacht dat het eindelijk binnen was en toen haakte ze af
Dat was mijn tekst. En zo ineens niet meer. Vooral als je het eigenlijk niet (meer) verwacht. Cliché, i know, maar wel waar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Shit. Geen vriendinnetje, voorlopig waarschijnlijk geen vriendinnetje.
Been there, done that, got the t-shirt, etc. Op naar de volgendequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik dacht dat het eindelijk binnen was en toen haakte ze af
*duikt in agenda voor een nieuwe meet*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een doodsbedreiging?ik kan je hebben jongen
[..]
hoi
En hij neukt vast een lekkerder wijf dan Kuyt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En minder lelijk. En minder inteelt.
Het was naïef om te geloven dat het er echt in zat. Ik had kunnen weten dat zoiets zou gebeuren. Mja, het was een positieve, mooie ervaring.quote:
De winnaar krijgt jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*duikt in agenda voor een nieuwe meet*
Dat moet ik zien!
Hing dat shirt nog in je kast voor het geval dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Been there, done that, got the t-shirt, etc. Op naar de volgende
Die zijn ook slecht jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet slechter dan de rhymez van Royston of Ruben.
Goede post zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was naïef om te geloven dat het er echt in zat. Ik had kunnen weten dat zoiets zou gebeuren. Mja, het was een positieve, mooie ervaring.
Dan hoeven we niet te strijden want dan verandert er niksquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef benzin het volgende:
[..] Mja, het was een positieve, mooie ervaring.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn ook slecht ja
Maar ja, geld genoeg om studiotijd te regelen he
Ja, bah! Die stomme mannen met hun piemels en konthaar en scheten in bed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:
Bleeeeegh, Mannen zijn zo verwarrend af en toe.
Had me nog zo voorgenomen alles uit m'n hoofd te
zetten maar het blijft te veel hangen
Mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet te strijden want dan verandert er niks
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:
Bleeeeegh, Mannen zijn zo verwarrend af en toe.
Had me nog zo voorgenomen alles uit m'n hoofd te
zetten maar het blijft te veel hangen
een piemel is niet perse een afknapper..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, bah! Die stomme mannen met hun piemels en konthaar en scheten in bed!
Ja inderdaad! Stomerikken. Ze zouden verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Stomerikken. Ze zouden verboden moeten worden
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
wordt lesbiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Met je ex?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Long long story.
Friends with benefits.
Daar begint het al
Ja ik zag die taalfout ook.quote:
Wie niet sterk is moet slim zijn. En ik ben slimquote:
Haha jij wordt verboden en ik niet.quote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet echt. Ooit wat aangeklooid maar dat was niks.
Shit ik ben een manquote:
zeg ehm sterke slimme mannen mag ik zelf kiezen? Of watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn. En ik ben slim
Een wereld met veel domme vrouwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
In wat voor een wereld leven wij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei iets wat me aan het denken zette..quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn. En ik ben slim
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Een wereld met veel domme vrouwen.
Ga snel weg jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij denkt te winnen omdat hij denkt sterker te zijn. Ten eerste bestrijd ik dat, ten tweede ben ik slim. Dus zelfs als ik niet sterker ben win ik alsnogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zeg ehm sterke slimme mannen mag ik zelf kiezen? Of wat
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hij zei iets wat me aan het denken zette..
'Ik wil samen in slaap vallen en dat je niet weg gaat'
Maakte hij of jij het uit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je had zelfs nog gewonnen als je niet sterker en niet slimmer was..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij denkt te winnen omdat hij denkt sterker te zijn. Ten eerste bestrijd ik dat, ten tweede ben ik slim. Dus zelfs als ik niet sterker ben win ik alsnog
Geen piemel.quote:
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
In wat voor een wereld leven wij?
Ik moet me in de bus toch vaak luisteren naar groepjes meisjes die ook zulke stomme opmerkingen zitten te maken tegen elkaarquote:
En jij dacht: heeeeeeeeeeeeeelp?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je wordt nog steeds genegeerd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik zal 'm zelf beantwoorden: ja, alles lijkt hier nog wel bij het oude te zijn.
Niks mis mee. Sommige dingen hoeven niet te veranderen
Geen man he.quote:
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.quote:
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En jij dacht: heeeeeeeeeeeeeelp?
Zeg dan dat je geen konthaar hebt. Als vliegen op de stroop jonguh, ik zweer hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen man he.
[..]
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.
Zoveel dingen zijn verstandiger. Is dat ook wat je zelf wilt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dirk Janquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Slecht bed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Het kan ook de andere kant op werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Conclusie: weg met het neukertje, op naar een echte vent
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Als ik er geld bij krijg, misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijken jullie ook veronica?
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf. Tevreden met je haar?
Jij bent niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.
Wat had je dan gewild?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
ooooh dat leek me echt hylarischquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
Stomme UPCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabel
Ik ben kapster in spé! *hint hint*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
Wat heeft thuis er mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomen
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkopquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"
Maar da's vast een andere van Dirkjan
Helaas werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat heeft thuis er mee te maken?
"hoi ik kom niet thuis vannacht kthanksbye" *klik* *tuut* *tuut* *tuut*
Ja is het zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh dat leek me echt hylarisch
Oh. Raar. Hier welquote:
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkop
ja... t begon met haperingen in beeld (blokjes en geluid wat wegviel) en toen vielen sbs6 en veronica uit, en nu ook alle rtl zenders... radio blijft staan op "even geduld"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stomme UPCtelefoon en internet wel?
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan zie je zo'n poster met de tekst "reis naar de zon' en dan komen die aliens waarschuwen dat mensen dat niet zullen overleven.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben kapster in spé! *hint hint*
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
praktisch overal. Behalve bij kimberliedje en benzin
als je een keer model nodig hebt (en niet zo ver weg woont) wil ik best hoor... vind t wel leuk .. heb me ook een keer zwaar opgeofferd voor een les hoofdmassagequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben kapster in spé! *hint hint*
En het blijft zelfs niet altijd bij die twee, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
praktisch overal. Behalve bij kimberliedje en benzin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!
Ik studeer in Eindhoven..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je een keer model nodig hebt (en niet zo ver weg woont) wil ik best hoor... vind t wel leuk .. heb me ook een keer zwaar opgeofferd voor een les hoofdmassage
En bij jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
En het blijft zelfs niet altijd bij die twee, hoor
Whutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook krullenIs echt flink stuk vanaf. en nu dus krullen. En ik vind het niets
Vrijdag gaat de stijltang er over
Heb vorige week gekeken. Maar als ik dan zie hoe goed die coaches zijn dan zakt de moed al in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
als t korter is wel.... en t krult nooit goed, altijd lekker eigenwijs alle kanten op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen had
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Een wereld met veel domme vrouwen.
Dit soort types kan je geen vrouwen noemen benzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn 14 jarige aandachthoertjes met het niveau waar een zak aardappelen zich nog voor zou schamen. Hun kamer hangt vol met posters van derderangs artiesten wiens kutmuziek ze verheerlijken. Ze maken continu foto's van hun zelf in de badkamer spiegel om de aandacht te vergaren die papa ze nooit heeft gegeven omdat papa liever de secetaresse neukt dan mama trouw bleef. Omdat ze daar na 5 jaar nog steeds niet overheen zijn maken kutvlogs waar ze door middel van kaartjes willen vertellen hoe zwaar ze het hebben omdat ze gepest werden en daarom hun hele arm onder de krassen zit.
Dat zijn geen vrouwen dus.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Die coaches doen gewoon een slecht toneelstukjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb vorige week gekeken. Maar als ik dan zie hoe goed die coaches zijn dan zakt de moed al in mijn schoenen.
Als je het slim aanpakt verstop je m nu t nog kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jouw mama moet leren dat 'r kleine meissie groot geworden is. Daar hoort een bak rellen en drama bij. Kom op, je ben 18, je mag autorijden en stemmen en zuipen and what not, maar zelf bepalen waar je de nacht doorbrengt is teveel? Of woont je FWB onder een brugquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hier weten van mijn thuissituatie, en het waarom erachter, en zo.
oh.. das toch wel een endje uit de buurtquote:
Weet niet. Ik was vorige week onder de indruk hoe makkelijk ze in een kroeg met meisjes gesprekken begonnen. Het mooiste was dat je zag dat zowel zijzelf als de meisjes daar plezier in hadden. Heerlijk leuk, luchtig en speels en iedereen is blij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die coaches doen gewoon een slecht toneelstukje
Daar komt een kant van mijn familie vandaan die ik liever niet ken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. das toch wel een endje uit de buurt(kom bij rdam vandaan)
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapen
Dat mag ik toch wel hopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapen
Met de rollende r?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar komt een kant van mijn familie vandaan die ik liever niet ken..
Maar ik kan wel Rotterdams
Oehquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt verstop je m nu t nog kan
Of je daar nu trost op moet zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl is
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.
Maar je kende 'm wel, die met het basketbal?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Als je van jezelf weet dat je zo werkt, zou ik het geen probleem noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
Hehe, mijn dialect is ook zo plat als watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Zo overtuigend acteren ze he, je zou het bijna geloven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Ik was vorige week onder de indruk hoe makkelijk ze in een kroeg met meisjes gesprekken begonnen. Het mooiste was dat je zag dat zowel zijzelf als de meisjes daar plezier in hadden. Heerlijk leuk, luchtig en speels en iedereen is blij.
Ze weet wel dat je met iemand date? Of afspreekt, of hoe je het wil noemen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mowaa, half half. Ze weet dat we de laatste tijd erg vaak met elkaar omgaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze weet wel dat je met iemand date? Of afspreekt, of hoe je het wil noemen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Maarre oik ga mijn vriendje maar weer inruilen, die kan echt maar een ding tegelijk, en fok bijhouden en msnen gaat dus niet samenExemplaar defect !
Ik kan dat wel. Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maarre oik ga mijn vriendje maar weer inruilen, die kan echt maar een ding tegelijk, en fok bijhouden en msnen gaat dus niet samenExemplaar defect !
Msn? Bestaat dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoe kun je nu 1 ding tegelijk doen/...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegelijk met wat...?
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Het ziet er echt uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo overtuigend acteren ze he, je zou het bijna geloven.
Dit topic bij houden en msnen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kun je nu 1 ding tegelijk doen/...![]()
tegelijk met wat...?
Sja de garantie is nog niet verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hee mam? Weet je? Het hoeft niet donker te zijn om keiharde dampende stomende seks te hebben! Lust je ook een kopje thee?"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, half half. Ze weet dat we de laatste tijd erg vaak met elkaar omgaan
That'll teach her
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
dan kun je dus niet meerdere dingen tegelijk.... of 1 ding per keer (laat maar, is een logica die ik graag landelijk door zou willen voerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit topic bij houden en msnen dus
Oude lullen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet wat als je elkaar alleen in het weekend ziet en aan de andere kant van het land woont
Mijn moeder drinkt alleen koffiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja de garantie is nog niet verlopen
[..]
"Hee mam? Weet je? Het hoeft niet donker te zijn om keiharde dampende stomende seks te hebben! Lust je ook een kopje thee?"
That'll teach her
Nooit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lullen.
We zijn allang overgestapt op WhatsApp
ga JIJ nu serieus om zoiets lopen mierenneuken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan kun je dus niet meerdere dingen tegelijk.... of 1 ding per keer (laat maar, is een logica die ik graag landelijk door zou willen voeren)
Het heeft voor mij dezelfde geloofwaardigheid als het nieuws dat Belgie een wereldmacht is.quote:
Goeie moederquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt alleen koffie
hierover zou ik zelfs een microob neukenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ga JIJ nu serieus om zoiets lopen mierenneuken?![]()
Of FB chatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lullen.
We zijn allang overgestapt op WhatsApp
Harde kern MSN hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |